Advantest راه اندازی جدید IC تستر حافظه است که ادغام سوزاند و هسته تست 5G توسعه محصول

پیشرو نیمه هادی آزمون تامین کننده تجهیزات Advantest شرکت (بورس اوراق بهادار تهران: 6857) اضافه شده به آن H5600

توسط NEWSCENTERALS در 11 تیر 1399

پیشرو نیمه هادی آزمون تامین کننده تجهیزات Advantest شرکت (بورس اوراق بهادار تهران: 6857) اضافه شده به آن H5600 خانواده از حافظه تست با معرفی جدید بسیار متنوع H5620ES آزمون مهندسی سیستم طراحی شده برای هر دو با سرعت بالا رایت در و هسته تست امروز DDR4 نسل بعدی DDR5 و کم قدرت دو-data-rate (LPDDR) دستگاه در محیط های آزمایشگاهی. ساده تعداد زیادی از لوازم جانبی و کاهش زمان مورد نیاز بین سوزاند و هسته ای, تست جدید H5620ES کاهش هزینه آزمون برای ارزیابی پیشرفته دستگاه های حافظه استفاده می شود در سراسر 5G برنامه های کاربردی.

مانند خواهر خود سیستم H5620 واحد تولید معرفی شده در ماه مارس این سال جدید تستر بالا ارائه می شود بهره وری توسط موازی تست هر دو DDR4 و DDR5 خاطرات. آن می تواند به جای حافظه ICs با 100 مگاهرتز فرکانس 200 مگابیت در ثانیه نرخ داده.

مهندسی سیستم بهینه سازی شده برای سهولت استفاده در توسعه محصول است. طراحی جمع و جور آن موجب صرفه جویی در فضا و امکان تحرک در محیط های آزمایشگاهی در حالی که باز آن-top معماری باعث می شود آن را آسان به انجام انتخاب کنید و محل عملیات بدون از بین بردن دستگاه رابط هیئت مدیره (تیله بازی).

این H5620ES اجرا می شود در همان FutureSuite™ سیستم عامل به عنوان H5620 واحد تولیدی را قادر می سازد تست با همان موج است. آن را نیز اجازه می دهد تا قبل از تست روال مانند تماس با چک انجام می شود و در H5620ES سیستم قبل از انتقال به H5620 تستر در نتیجه کاهش زمان چرخه تولید.

"ما جدید H5620ES سیستم با تمام چالش ها در هزینه و کارآمد توسعه و مقدماتی جدیدترین داده ها-ذخیره سازی ICs که در تقاضای بالا هستند به سرعت در حال رشد 5G بازار" گفت: Takeo Miura, معاون رئیس جمهور از Advantest حافظه خوردند گروه کسب و کار.

محموله از H5620ES نظام مهندسی انتظار می رود برای شروع در سه ماهه دوم این سال مالی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب