بانک انگلستان انتخاب Accenture به تجدید آن در زمان واقعی ناخالص حل و فصل خدمات

Accenture (NYSE: ACN) انتخاب شده است برای کار با بانک انگلستان به تمدید زمان واقعی ناخالص حل و فصل (RTGS) خدما

توسط NEWSCENTERALS در 10 مرداد 1399

Accenture (NYSE: ACN) انتخاب شده است برای کار با بانک انگلستان به تمدید زمان واقعی ناخالص حل و فصل (RTGS) خدمات برای حمایت از انعطاف پذیری و نوآوری در پرداخت و شهرک در بریتانیا
 
در این نقش Accenture خواهد بود که تکنولوژی تحویل شریک برای RTGS تجدید برنامه کار با بانک انگلستان برای ارائه این بحرانی ملی زیرساخت پرداخت. این RTGS تجدید برنامه شامل ساختمان و مجتمع جدید RTGS پلت فرم و بهبود دسترسی به داده ها و ارائه خدمات است که حمایت از بخش خدمات مالی و مشتریان خود را در سال به آمده است.
 
این RTGS خدمات زیرساخت است که دارای حساب برای بانک ها و ایجاد جوامع و موسسات دیگر ارائه نهایی و ریسک حل و فصل است. خدمات نقش حیاتی در اقتصاد انگلستان پردازش حدود £685 میلیارد ارزش معاملات در هر روز کاری است.
 
تجدید RTGS خدمات خواهد بود طراحی شده برای پاسخ به تغییر ساختار سیستم مالی را از دسترسی به گسترده تر تعداد شرکت اطمینان از انعطاف پذیری است که در قلب این خدمات ارائه گسترده تر و سازگاری و قابلیت های بهبود یافته و تقویت end-to-end مدیریت ریسک از انگلستان با ارزش سیستم پرداخت.
 
Sulabh Agarwal یک مدیر عامل در شرکت Accenture که آگهی خود را جهانی پرداخت عمل گفت: "RTGS تجدید برنامه فعال خواهد شد و بانک مرکزی به منظور ارتقاء زیرساخت های حیاتی در یکی از مهم ترین اقدامات برای انگلستان پرداخت سیستم. افزایش دیجیتال و پرداخت فوری در سال های اخیر به طور چشمگیری تغییر کرده است راه ما پرداخت منعکس کننده تغییرات در نیازهای خانواده ها و شرکت ها. تجدید سیستم فعال خواهد شد موسسات مالی برای دسترسی به مدرن تر و امن پرداخت پلت فرم است که مناسب برای آینده است."
 
این RTGS تجدید برنامه تحویل متعدد انتقال متحده برای به حداقل رساندن خطر است و انتظار می رود برای اجرا تا سال 2025 است. اطلاعات بیشتر را می توان در بانک مرکزی این وب سایت.
 
یادداشت به ویراستاران
بانک مرکزی انگلیس اعلام در مورد این پروژه می توان در اینجا یافت نشد.
 
در مورد Accenture
Accenture پیشرو جهانی حرفه ای شرکت خدمات ارائه طیف گسترده ای از خدمات در استراتژی و مشاوره, سلامت, فناوری و عملیات های دیجیتال با قابلیت های سراسر همه از این خدمات است. ما ترکیب بی نظیر تجربه و تخصصی قابلیت های سراسر بیش از 40 صنایع – طراحی شده توسط بزرگترین شبکه ای از فن آوری های پیشرفته و هوشمند عملیات مراکز. با 513,000 مردم خدمت به مشتریان در بیش از 120 کشور Accenture به ارمغان می آورد نوآوری مستمر برای کمک به مشتریان بهبود عملکرد خود و ایجاد ارزش پایدار در سراسر شرکت است. دیدار ما در www.accenture.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن