پیشرفت به دست آوردن مرد آهنین گروه از واندا گروه ورزشی

پیشبرد اعلام مارس 26 سال 2020 است که آن را وارد قطعی خرید سهام توافق با واندا ورزشی گروه شرکت محدود (NASDAQ: W

توسط NEWSCENTERALS در 10 خرداد 1399

پیشبرد اعلام مارس 26 سال 2020 است که آن را وارد قطعی خرید سهام توافق با واندا ورزشی گروه شرکت محدود (NASDAQ: WSG) برای به دست آوردن مرد آهنین در یک معامله نقدی.

مرد آهنین و نمونه کارها خود را از دارایی که شامل گل سرسبد آن مرد آهنین® و مرد آهنین® 70.3® ورزش های سه گانه the Rock 'n' Roll ماراتن سری® و حماسه سری® از دوچرخه سواری در کوهستان, مسابقات, در میان رویدادهای دیگر باعث می شود تا بزرگترین جرم مشارکت ورزشی پلت فرم در جهان است. از یک مسابقه در o'ahu, هاوایی در سال 1978 مرد آهنین گروه متعلق به سازمان ترویج و مجوز استقامت حوادث برای بیش از 40 سال است که در حال حاضر شامل بیش از 235 حوادث در بیش از 50 کشور در سراسر مسابقات سه گانه, running, running, دوچرخه سواری و دوچرخه سواری در کوهستان. هر سال بیش از یک میلیون بین المللی ورزشکاران شرکت در یک مرد آهنین گروه مسابقه.

پیشبرد متعهد به آینده از مرد آهنین و معتقد است در دراز مدت قدرت خود را به خوبی به رسمیت شناخته شده علامت های تجاری و فداکاری از آن ورزشکاران جوامع کارکنان و طرفداران. پیشرفت های خصوصی متعلق به خانواده کسب و کار است که سرمایه گذاری در طیف گسترده ای از رسانه ها و شرکت های فن آوری.

Orkila سرمایه ("Orkila") خواهد شد شرکت سرمایه گذاری در مرد آهنین و جسی Du بیع شریک مدیریت از Orkila را دوباره مدیره آن در کنار پیشرفت و اندرو Messick, رئيس جمهور و مدیر عامل شرکت از مرد آهنین ، Orkila رشد سهام شرکت متمرکز بر سرمایه گذاری در رسانه ها, سرگرمی و بخش های مصرف کننده. Du بیگ قبلا یک مدیر عامل در پراویدنس سهام شرکای led است که شرکت در سال 2008 سرمایه گذاری در مرد آهنین ،

"امروز یک نقطه عطف مهم برای مرد آهنین ، ما خوشحالیم که با این همکاری است که در عهد برای پیشبرد باور در این شرکت گفت:" اندرو Messick, مدیر عامل شرکت از مرد آهنین ، "ما با اعتماد به نفس باقی می ماند در آینده ما; ما تمرکز و هدف بدون تغییر هستند; و ما آماده هستیم به صورت فرصت ها و چالش های پیش رو. همراه با پیشرفت و Orkila ما حرکت را از طریق آشفته و نامشخص دوره در مقابل ما و در ادامه به ارائه تجارب استثنایی که برای ما شناخته شده است. من هم هیجان زده به استقبال جسی Du Bey به هیئت مدیره این مرد آهنین ، Messick ادامه داد: "ما از واندا گروه ورزشی خود را برای پشتیبانی از بیش از چهار سال گذشته و افتخار به آنچه ما انجام با هم. ما مشتاقانه منتظر ادامه کار ما در چین با واندا ورزشی در سال های آینده."

"ما با خوشحالی به استقبال مرد آهنین به پیش خانواده از شرکت ها گفت:" Janine Shelffo مدیر ارشد استراتژی و توسعه افسر در پیشبرد. "هسته IRONMAN گروه ارزش استقامت و پشتکار طنین انداز به شدت در پیشبرد یک صد سال از کسب و کار است که تمایز خود را از طریق طولانی مدت تمرکز و تعهد است. ما خوشحال به همکاری با اندرو و تیم اجرایی به عنوان آنها برنامه ریزی برای از سرگیری استثنایی مسابقه تجارب خود را پرشور ورزشکاران و برای حمایت از رشد بلند مدت کسب و کار. ما نیز راضی به پیوستن به نیروهای با Orkila و سپاسگزار هستند برای تجربه ارزشمند با مرد آهنین گروهی که آنها را به مشارکت ما."

"من مشتاقانه منتظر این فصل با مرد آهنین ، از آنجایی که من آخرین کار کرده با اندرو و تیم او این شرکت را تجربه کرده است رشد قابل توجهی در آن جهانی مسابقات سه گانه رویداد رد پا و با موفقیت گسترش به مناطق جدید مانند در حال اجرا دنباله در حال اجرا و دوچرخه سواری در کوهستان" گفت: Jesse Du بیگ شریک مدیریت از Orkila. "من هیجان زده هستم که Orkila همکاری با پیشرفت اندرو و مرد آهنین گروه برای کمک به ساخت این خانواده بزرگ از مارک های به آینده است."

به عنوان بخشی از معامله واندا گروه ورزشی ادامه خواهد داد به کار مرد آهنین® و مرد آهنین® 70.3® مسابقات سه گانه سری Rock 'n' Roll ماراتن سری® و حماسه سری® خارج از جاده کوهستان, مسابقات دوچرخه در چین تحت منحصر به فرد توافقنامه مجوز.

معامله هیچ تامین مالی وضعیت و موضوع عرفی تنظیم مقررات و مصوبات با بسته پیش بینی شده در سه ماهه دوم سال 2020 است.

پیشبرد توصیه شده توسط BofA اوراق بهادار و سالیوان و کرامول LLP. مرد آهنین و واندا گروه ورزشی توصیه شد توسط کردیت سوئیس و نی اسمیت LLP.

###

در مورد مرد آهنین گروه

مرد آهنین گروه به اجرا جهانی مجموعه ای از وقایع است که شامل مرد آهنین® مسابقات سه گانه سری مرد آهنین® 70.3® مسابقات سه گانه سری مرد آهنین® VR™ سری 5150™ مسابقات سه گانه سری Rock 'n' Roll ماراتن سری®, IRONKIDS®, ITU جهان مسابقات سه گانه سری برتر در حال اجرا حوادث مختلف از جمله استاندارد چارترد سنگاپور ماراتن™ و خورشید-هرالد City2Surf® ارائه شده توسط Westpac فوق العاده دنباله® تور جهانی حوادث از جمله Tarawera فوق العاده و فوق العاده دنباله استرالیا™, دوچرخه کوهستان نژادها از جمله Absa کیپ حماسه®, دوچرخه سواری جاده, حوادث و دیگر multisport نژادها. مرد آهنین است که بزرگترین اپراتور جرم مشارکت ورزشی در جهان فراهم می کند و بیش از یک میلیون شرکت کننده در سال, مزایای ورزش های استقامتی از طریق شرکت گسترده ارائه شده است. از آنجا که آغاز به کار نمادین مرد آهنین® نام تجاری آن رویداد برای اولین بار در سال 1978 ورزشکاران ثابت کرده اند که هر چیزی امکان پذیر است® با عبور از پایان خطوط در سراسر جهان است. آغاز به عنوان یک تک مسابقه مرد آهنین گروه رشد کرده است برای تبدیل شدن به یک جهانی احساس با بیش از 235 حوادث در سراسر 50+ کشور. برای اطلاعات بیشتر www.ironman.com.

در مورد پیشرفت

پیشرفت های خصوصی متعلق به خانواده کسب و کار است که صاحب عمل و سرمایه گذاری در شرکت پوشا, رسانه, سرگرمی, تکنولوژی, ارتباطات آموزش و پرورش و دیگر امیدوار کننده رشد بخش است. ماموریت ما این است برای ایجاد ارزش از شرکت های ما در طول دراز مدت با تقویت رشد و نوآوری است. پیشرفته نمونه کارها شامل Condé Nast, پیشبرد, محلی, مرحله, سرگرمی, American City Business Journals, رهبران, گروه, Turnitin, 1010data و پاپ. با هم این شرکت های عامل استخدام بیش از 15000 نفر در 19 کشور جهان است. پیشرفت نیز در میان بزرگترین سهامداران در منشور ارتباطات کشف و ق در. برای اطلاعات بیشتر www.advance.com.

در مورد Orkila

Orkila سرمایه LLC ("Orkila") تشکیل شده بود در سال 2013 توسط جسی Du بیع و تیلور طوفان به دنبال اختصاصی و قانع کننده رشد حقوق صاحبان سهام و فرصت های سرمایه گذاری در مصرف رسانه ای و سرگرمی بخش است. Orkila سرمایه گذاری در شرکت های پیشرو در خط مقدم در حال تحول فرصت های بازار از جمله Mikkeller به رسمیت شناختن رسانه ها (Webby Awards), Antares فناوریهای صوتی (Auto-Tune), Omnipollo و Bellator MMA. علاوه بر این اصول Orkila تاسیس سقوط خط تولید (بوستون خواستار جشنواره موسیقی Eaux Claires موسیقی و جشنواره هنر و دیگران) و همچنین منابع و کمک به اجرای 2008 خرید جهان در مسابقات سه گانه شرکت (مرد آهنین) از طرف خود قبل از شرکت. با بیش از 30 سال تجربه مدیران Orkila به دنبال اهرم خود را از صنعت دانش و روابط خود را به تمرکز بر روی رشد سیستم عامل متفاوت با مارک های IP و یا محتوا. Orkila مدیریت حدود 500 میلیون دلار سرمایه در سراسر سه صندوق های سهام خصوصی و چندین لنزهای استفاده های ویژه وسایل نقلیه است. برای اطلاعات بیشتر www.orkilacapital.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن