تایلند از تقاضا شورای نظامی دولت گام پایین

ضد دولت تظاهرات در تایلند است که یکی از بزرگترین دیده می شود در این کشور پس از یک کودتا در سال 2014. معترضان م

توسط NEWSCENTERALS در 29 تیر 1399

ضد دولت تظاهرات در تایلند است که یکی از بزرگترین دیده می شود در این کشور پس از یک کودتا در سال 2014. معترضان متهم نخست وزیر شورای نظامی اداره از عقب دموکراتیک است.

هجوم یک coronavirus ممنوعیت اجتماعات بزرگ هزاران عمدتا افراد جوان همگرا در بانکوک یادبود دموکراسی اواخر شنبه به تقاضای استعفای دولت.

معترضان ادعا می کنند آزادی شده اند ناپدید تحت سابق فرمانده ارتش تبدیل نخست وزیر شورای نظامی چان-اوچا که به قدرت رسید در یک کودتا در سال 2014. مخالفت خود را نظامی انباشته دولت در حال رشد بوده است در ماه های اخیر و بدتر شدن وضعیت بیماری همه گیر-ضربه اقتصاد تنها اضافه شده به خشم عمومی.

"چگونه می تواند ما را OK با فقدان دموکراسی مثل این ؟" فعال دانشجویی Tattep Ruangprapaikit خواسته جمعیت است.

ادامه مطلب: نظر: تایلند تبدیل شده است #Juntaland

Police attempt to hold back protesters from entering the Democracy Monument to hold an anti-government demonstration in Bangkok(Getty Images/AFP/A. Jones)

پلیس سعی در نگه داشتن معترضان از بنای یادبود دموکراسی

بزرگترین اعتراض در سال

سازمان از شنبه رالی — یکی از بزرگترین تظاهرات خیابانی تایلند پس از کودتای شش سال پیش — خواستار انحلال مجلس و پایان دادن به آزار و اذیت از منتقدان دولت. آنها همچنین می خواهید یک تعمیرات اساسی نظامی-پیش نویس قانون اساسی که آنها می گویند پاک راه را برای شورای نظامی را Palang Pracharat به ادعای پیروزی در سال 2019 انتخابات است.

در اوایل سال جاری یک دادگاه منحل شده این کشور را که دومین حزب مخالف اجازه می دهد شورای نظامی محافظه کار ائتلاف برای بیشتر سفت گرفتن آن در قدرت است.

"دولت نمی مراقبت در مورد ما یا ما و یا ما از دست دادن به هر حال" 18 ساله از معترضان خواند و گفت: AFP news agency. "قوانین حفاظت از غنی و ترک مردم با هیچ چیز."

برخی از تظاهرکنندگان برگزار شد تا نشانه هایی خواستار لغو تایلند رویال افترا در قانون که مجازات انتقاد از سلطنت تا 15 سال در زندان است.

ادامه مطلب: تایلند: معترضان خوانده شده را علامت سیامی سالگرد انقلاب

مطلق حکومت سلطنتی به پایان رسید و در یک سال 1932 انقلاب زمانی که تایلند شد, سلطنت مشروطه, اما تحلیلگران می گویند این کشور خطرات لغزش در این جهت تحت پادشاه Vajiralongkorn که در زمان بیش تاج و تخت را از پدر خود را در سال 2016.

nm/اس ام اس (ایسنا خبرگزاری AP)



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب