الورز-پالت: "Telefónica آماده به خدمت به جامعه"

الورز-پالت توصیف Telefónica به عنوان "حمایت قابل اعتماد و آماده برای آینده" و تاکید کرد در سخنرانی خود که داشت

توسط NEWSCENTERALS در 24 خرداد 1399
  • الورز-پالت توصیف Telefónica به عنوان "حمایت قابل اعتماد و آماده برای آینده" و تاکید کرد در سخنرانی خود که داشتن قدرتمند ترین شبکه فیبر در اروپا ضروری است در زمان های بسیار مهم به عنوان نشان داد در طول Covid19.
  • رئیس Telefónica همچنین این شرکت نقش به عنوان یک اجتماعی مرجع پرداخت بدهی خود را در بخشی از راه حل بحران به عنوان چالش به عنوان یک جریان و تعهد Telefonica کارکنان به جامعه مشتریان و تامین کنندگان و سهامداران.
  • "طرفداری از دیجیتال شدن دستگاه های مولد بخش با فن آوری های مانند ابر امنیت داده های بزرگ و IoT خود را افزایش می دهد رقابت تحریک رشد و اشتغال" او گفت:.
  • Telefónica خود را برآورده مالی و غیر مالی اهداف در 2019, تعهد خود را به حفظ سود سهام و اولیه فازهای جدید Telefonica اجرای طرح.
  • الورز-پالت به نام برای عمل به اطمینان حاصل شود که شهروندان دسترسی به تکنولوژی و فرصت های ارائه شده توسط دنیای دیجیتال و برای جلوگیری از نابرابری اجتماعی از بدتر شدن.

الورز-پالت رئیس Telefónica امروز بررسی نتایج برای سال 2019 در کل جلسه سهامداران برگزار شد از راه دور و برجسته این شرکت جامد پایه و نقش آن را بازی کرده است در ماه های اخیر به عنوان یک اجتماعی مرجع اثبات می شود یک شرکت است که "حمایت قابل اعتماد و آماده برای آینده". Telefónica کمک کرده است تا به "نگه داشتن کسب و کار ، فرهنگی ، آموزشی و اشتغال فعالیت های جوامع ما زنده است. حتی سلامت اداری و پاسخ به اورژانس استراحت در شبکه ما," او گفت: در سخنرانی خود.

او توضیح داد که "اگر ما آموخته اند که هر چیزی از این بحران این است که زیرساخت های دیجیتال شده است اساسی. ما شاهد بوده ایم که با داشتن قدرتمند ترین شبکه فیبر در اروپا است یک حکایت آن چیزی است که ضروری است در زمان های بسیار مهم". او اضافه کرد که "در زمانی که جامعه به دنبال منابع آنها در بر داشت در بهداشت و درمان پرسنل در پلیس و خدمات نظامی در تامین مواد غذایی زنجیره ای و البته در ارتباطات است.". رئیس Telefónica همچنین تاکید کرد در سخنرانی خود که "ما قادر به زندگی می کنند تا به این لطف به شبکه که خود را ثابت کرده اند نیرومندی و رفتار با مجموع ثبات و امنیت است. و از آنجا که مردم ما مردم Telefónica".

"ما دیدیم که ما می تواند کمک کند و به ما کمک کرد. ما احساس ما بیشتر می تواند انجام دهد و ما انجام دادیم. ما می دانیم که یک ماموریت شرکت است که در خدمت کل جامعه از آن است. و به لطف وضوح ماموریت ما و ارزش های ما این بحران را Telefónica. هرگز هدف ما ساخته شده بیشتر حس" تاکید کرد الورز-پالت.

با توجه به این مهم نقش این بخش در این بحران به نام او برای وحدت عمل به اطمینان حاصل شود که مردم دسترسی به تکنولوژی جلوگیری از نابرابری اجتماعی از بدتر شدن.

دیجیتال شدن دستگاه و پایداری

الورز-پالت تاکید کرد که "ترویج دیجیتال شدن دستگاه های مولد بخش با فن آوری های مانند ابر امنیت داده های بزرگ و IoT خود را افزایش می دهد رقابت تحریک رشد و اشتغال است. این مربوط است به خصوص در مورد بنگاههای کوچک و متوسط با توجه به وزن بزرگ در اقتصاد و سطح پایین از دیجیتال شدن دستگاه. است که چرا از آن بسیار مهم است که عبارتند دیجیتال پیمان پشتیبانی به این شرکت ها در روند دیجیتال شدن دستگاه". با توجه به Telefónica را رئیس این دیجیتال پیمان متضمن جدید گفت و گو میان دولت و جامعه مدنی و دنیای کسب و کار به منظور مدیریت دیجیتال انتقال قرار دادن مردم در مرکز.

Telefónica به عنوان یک دیجیتال و فناوری شرکت نشان داده است خود را به عنوان بخشی از راه حل هر دو از مهم پاسخ آن شبکه ها و از تعهد انسانی آن تیم به مشتریان و تامین کنندگان و سهامداران و به جامعه به عنوان یک کل.

"این بیماری همه گیر است و قطع بسیاری از چیزهایی که گفت:" الورز-پالت "اما بسیاری دیگر که در حال حرکت. آن شتاب برنامه های ما برای تغییر. ما تیم انعطاف پذیری و توانایی کار در شرایط نامطلوب نشان داده شد. مشخص شد که Telefónica آماده برای چالش های که هیچ کس تا به حال تصور است. کیفیت ما حاکمیت شرکتی و تعهد هیئت مدیره ما مشهود بود. و بالاتر از همه آن تقویت پیوند متحد که صاحبان این شرکت سهامداران خود را با کسانی که مدیریت آن را".

"بدون شرکت خود را," او گفت: پرداختن به سهامداران "همه چیز می شده اند متفاوت است همه چیز را بدتر شده است".

رهبری و اهداف

در سخنرانی خود الورز-انگیز و همچنین بررسی دستاوردهای سال گذشته و تحقق مالی و غیر مالی تعهدات و اهداف. سابق به لطف تحکیم مسیر رشد جامد نقدی نسل و کاهش بدهی تا 15 میلیارد یورو 2016. دومی با تشکر از این شرکت رهبری در محیط زیست, اجتماعی و حاکمیت شرکتی عوامل به فراگیر و پایدار رشد و پیشرفت در این شرکت تعهد به محیط زیست کمک به decarbonise اقتصاد با انواع راه حل های دیجیتال و شبکه های فیبر.

"ما تعهد خودمان را به عنوان یک موتور پیشرفت اجتماعی. در سال 2019 فعالیت های ما تا به حال تاثیر بر تولید ناخالص داخلی کشورهای که در آن ما عمل بیش از 52 میلیارد یورو ما تولید 1.1 میلیون نفر مستقیم و غیر مستقیم شغل و ما ساخته شده یک مالی سهم حدود 9 میلیارد یورو", او جزئیات

او همچنین اظهار داشت که "برای سال 2020 مالی ما هدف این است که برای بهینه سازی نسل نقدی. ما یک جامد ترازنامه و قوی نقدینگی موقعیت به صورت یو پی اس و فراز زندگی از این بحران است. ما همچنان به سرمایه گذاری در حالی که کاهش بدهی و حفظ جذاب و پایدار سود". الورز-پالت در نهایت دقیق پیشرفت اجرای جدید Telefónica ارائه شده در ماه نوامبر بر اساس پنج استراتژیک ستون به تولید ارزش و تاثیر بر گروه ذینفعان مختلف. پیشرفت مانند توافق در طول همه گیر با آزادی به ادغام O2 و رسانه ای در انگلستان کسب بیش از 10,000 سایت از Telefónica Deutschland توسط Telxius یا تصویب ابر یا Cybersecurity توافق نامه.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن