چه خواهد شد اسرائیل در کرانه الحاق طرح مفهومی برای منطقه ؟

بسیار حرکت جنجالی اسرائیل ممکن است به زودی آغاز روند اعلام حاکمیت بر بخش هایی از سرزمین های اشغالی. آن را می ت

توسط NEWSCENTERALS در 11 تیر 1399

بسیار حرکت جنجالی اسرائیل ممکن است به زودی آغاز روند اعلام حاکمیت بر بخش هایی از سرزمین های اشغالی. آن را می توان از راه حل دو دولت سال و آغاز جنگی دیگر در منطقه است.

حدس و گمان زیاد است که آیا اسرائیل ادامه خواهد با اصل پیش بینی طرح و یا با یک "الحاق نور" در مناطق اشغالی کرانه باختری است.

مات وضعیت اتحاد چپ جوان فلسطینی millennials مانند سالم Barahmeh در بانک غرب شهر رام الله کاملا نا امید. "من از اسلو نسل ما وعده داده شده بود یک دولت و هرگز یکی می گوید:" Barahmeh, مدیر اجرایی, فلسطین, موسسه دیپلماسی عمومی مستقل غیر دولتی در رام الله. "ما بسیار نا امید و عصبانی اما ما نیز نا امید که جهان نبوده است گوش دادن به ما: زمین حل و فصل شده است بسیار طولانی و شما انجام داده اند هیچ چیز در مورد آن."

اسرائیل, بنیامین نتانیاهو, جسارت آمریکا از سرگرفته خواهد شد در ماه ژانویه منتشر شد عهد کرده است به ضمیمه دره اردن در علاوه بر این به 135 شهرک که در حال حاضر در نظر گرفته شود و جامعه بین المللی — حدود 30 درصد از کرانه. در حال حاضر دولت اسرائیل گزارش شده است که با توجه به الحاق چند شهرک دیگر مانند Maale شد در نزدیکی بیت المقدس و حل و فصل بلوک روان کفار عتصیون که شامل چندین کوچکتر شهرک سازی در شمال کرانه باختری است.

ادامه مطلب: نظر: trump's خاورمیانه 'طرح صلح' ارائه نه

لحظه های به یاد ماندنی

A group of Palestinians gather to protest the Israel's annexation plan of the Jordan Valley

حماس هشدار داده است که بیشتر الحاق خواهد بود یک "اعلام جنگ"

"ما روبرو هستند و نه لحظه های به یاد ماندنی در منطقه" گفت: Nickolay Mladenov ویژه سازمان ملل هماهنگ کننده برای روند صلح خاورمیانه در سخنان خود به رسانه های خارجی در بیت المقدس هفته گذشته است. او هشدار داد که یک طرفه حرکت را در تضاد با قوانین بین المللی و چندین سازمان ملل متحد قطعنامه شورای امنیت. این حرکت را نیز به خطر اندازد طولانی به دنبال راه حل دو کشور.

بررسی های اخیر توسط اورشلیم و رسانه مرکز ارتباطات و آلمانی فریدریش ایبرت-پایه نشان داد که حدود 45 درصد از فلسطینی ها معتقدند که الحاق نمی خواهد ترک هر گونه شانس برای یک راه حل دو کشور. سالم Barahmeh همچنین تهدید کنونی به یک راه حل دو کشور. تشکیلات خودگردان فلسطین (PA) اداره تنها 18 درصد از خاک در حالی که اسرائیل را حفظ می کند به طور کلی کنترل. "اسرائیل کنترل حرکت آب با آب و برق و وارد شهرها و روستاها هر شب به دستگیری مردم است. در لحظه ای که ما زندگی می کنند در زیر یک دولت که اسرائیل کنترل همه بین رودخانه و دریا," او اضافه شده است.

افکار عمومی در اسرائیل تقسیم

نظرسنجی ها نشان می دهد متناقض یافته در افکار عمومی در اسرائیل در مورد الحاق. "وجود دارد یک اکثریت در میان یهودیان اسرائیل است که پشتیبانی از برخی فرم از الحاق اما هیچ توافقی بر روی چه نوع از الحاق. اما افکار عمومی متمایل به تغییر" می گوید: Ofer Zalzberg تحلیلگر در گروه بین المللی بحران.

Map of the Jordan Valley

افکار عمومی است که به احتمال زیاد به تغییر او می افزاید: با توجه به آنچه موقعیت نتانیاهو شریک ائتلافی وزیر دفاع Benny Gantz (آبی و سفید) طول می کشد. Gantz به نظر می رسد به مخالفت با الحاق دره اردن در برابر پس زمینه از انتظار بین المللی خرید اینترنتی. یک نظرسنجی با طرح ژنو در اوایل ماه ژوئن نشان داد که مردم اکثرا در مورد تاثیر اقتصادی مداوم coronavirus بیماری همه گیر. در میان کسانی که مورد مطالعه تنها یک اقلیت فکر می کردم که الحاق باید اولویت فعلی برای دولت اسرائیل.

اژدر Keish و طیر Rosenblat داوطلب هستند در Darkenu یک اسرائیلی به سمت چپ متمایل مردمی سازمان است. اعتراض خود را با شعار "نه به الحاق, بله, به, اقتصاد, بله, به, امنیت," برجسته نگرانی در مورد زمان الحاق. طیر فکر می کند دولت نباید اقدام یک جانبه. "ما پول ندارد برای مقابله با این موضوع در حال حاضر. اما همچنین ما در مورد مراقبت از مردم در طرف دیگر و ما آنها را می خواهید به بخشی از این روند است." Keish در ضمن می گوید که واکنش های آنها را دریافت کرده ام نشان می دهد که بسیاری از مردم هنوز آگاهی از آنچه در خطر است. "احساس من این است که مردم واقعا نمی دانند که آنچه که ما در حال صحبت کردن در مورد. من فکر می کنم مشکل این است که جنگ شده است در اطراف برای یک مدت زمان طولانی است که مردم فقط تبدیل به بی اعتنا به آن است."

'اعلام جنگ'

در رام الله فلسطین رهبری متوقف همه کار توافق با اسرائیل از جمله امنیتی و نظامی و هماهنگی. در روزهای اخیر برخی از مقامات فلسطینی نیز در اشاره انحلال تشکیلات خودگردان فلسطین که ایجاد شد در سال 1994 به عنوان یک نتیجه از پیمان اسلو. اگر چه نخست وزیر فلسطینی محمد Shtayyeh متعهد به حفظ نظم و قانون خود دولت مشکل مالی وضعیت به تشدید تنش های سیاسی. تشکیلات خودگردان فلسطینی به تازگی قادر به پرداخت حقوق با توجه به اسرائیل خودداری از مالیات و گمرک درآمد آن معمولا نقل و انتقالات به فلسطینی ها. در حماس و حکومت غزه این گروه شاخه نظامی حماس هشدار داده است که هر گونه الحاق می تواند به عنوان یک "اعلام جنگ است."

بیشتر بخوانید: چگونه عربی متحده در واکنش به اسرائیل الحاق برنامه ؟

در حالی که سطح بالایی جلسات همچنان بین ما و اسرائیل و مقامات اتحادیه اروپا به نظر می رسد آماده به صورت قطعی پاسخ. برخی از مقامات اتحادیه اروپا در بیت المقدس بخش خصوصی پیش بینی عدم اتفاق آرا در این زمینه در اتحادیه اروپا ،

با اینحال در میان اقدامات مورد بحث قرار گرفته در پشت درهای بسته در حال بنا به گزارش تعلیق اسرائیل مشارکت در اتحادیه اروپا با بودجه تحقیقات علمی برنامه ها یا ممنوعیت استقرار محصولات و یا حتی محدود کردن اسرائیل ممتاز توافق تجاری با اتحادیه اروپا. در اظهارات چند ماه گذشته یوسف Borrell اتحادیه اروپا' s نماینده عالی امور خارجه گفته بود که هر گونه الحاق هر بخشی از کرانه نقض قوانین بین المللی است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن