مغلوب ساختن پیشی جستن 'ANTIFA' تهدید کل مزخرف و کاملا خطرناک

"ANTIFA" است و نه یک سازمان. و هیچ چیز مانند وجود دارد به عنوان یک داخلی فدرال ترور تعیین.اما رئیس جمهور دونال

توسط NEWSCENTERALS در 12 خرداد 1399

"ANTIFA" است و نه یک سازمان. و هیچ چیز مانند وجود دارد به عنوان یک داخلی فدرال ترور تعیین.

اما رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن صدای جیر جیر که آمریکا "خواهد بود تعیین ANTIFA به عنوان یک سازمان تروریستی" است یک تهدید واقعی است.

مغلوب ساختن پیشی جستن یکشنبه ارائه آمد و به عنوان فدرال و مقامات محلی در سراسر کشور درهم شامل به طور فزاینده خشونت در پی جورج فلوید مرگ در دست پلیس در مینیاپولیس. مغلوب ساختن پیشی جستن که بیش از چند سال است راه اندازی متعدد tirades ضد فاشیست سرزنش جنبش واقعا مجموعه ای از سازماندهی تاکتیک—برای خرابکاری در تظاهرات.

اگر چه او قبلا تهدید به اقدام قانونی علیه ضد فاشیست ("ANTIFA" در مورد نظر خود را در توییتر یک ظاهر طراحی شده) این توییت شد و به دنبال آن بیانیه ای از دادستان کل ویلیام بر این ادعا که "خشونت تحریک و انجام شده توسط Antifa و دیگر گروه های مشابه در ارتباط با شورش داخلی تروریسم خواهد شد و بر این اساس درمان."

جانباز ماموران اف بی آی و میهن تحلیلگران امنیتی بلافاصله به نام "تروریسم" برچسب کمی بیشتر از یک بدبینانه مانور برای تشویق به خشونت پلیس در زاد نژادپرستی تظاهرات که به طور فزاینده شده است برچسب کار زشت غیر خودی.

"چرا قوی شعارهای کارگردانی در antifa زمانی که شما نمی آیند و محکوم سفید supremacists به عنوان داخلی گروه های تروریستی گفت: Daryl جانسون سابق DHS تحلیلگر خفه طول دولت اوباما برای هشدار در مورد راست افراط گرایی است.

"ضد فاشیست" است که در میان بسیاری از چیزهایی که یک صفت نه یک گروه. این اصطلاح می تواند به افرادی که شخصا شی به فاشیسم—بخش بزرگی از مردم آمریکا—و همچنین افرادی که به طور فعال در مخالفت با فاشیسم به عنوان بخشی از چند موضعی گروه در سراسر کشور است.

وجود دارد, اما هیچ متمرکز سازمان است.

"ضد فاشیسم متشکل از انواع مختلف بازیگران و اقدامات" گفت: استانیسلاو Vysotsky استادیار جامعه شناسی در دانشگاه ویسکانسین—Whitewater و نویسنده از یک آینده کتاب در مورد این موضوع. "کسانی که می تواند غیر رسمی: هر نوع عملی که مخالف فاشیسم و می تواند توسط افراد و یا می توان آنها رسمی است که بر اساس در گروه میل سازه. هیچ سازمان رسمی دارد اما در افرادی که در سازمان به عنوان ضد فاشیست به منظور مخالفت با فاشیست فعالیت است.

سارا اسمیت که صحبت به The Daily Beast با اسم مستعار برای ترس از اقدامات تلافی جویانه است که یک عضو از آتلانتا Antifascists یکی از این گروه های سازمان یافته. او گفت: گسترده استفاده از اصطلاح "ضد فاشیست" منجر به راست-کنار conflating هر کس از اعضای سازمان مانند او به "هر کسی که می گوید هر چیزی بد در مورد نازی ها, به عنوان مثال."

او افزود که گروه ها مانند او هستند اغلب متهم بودن بسیار بیشتر و گسترده تر از آنها در واقع هستند. "اگر راست جناح های اینترنتی خود پا آن را" اوه نه antifa.' در یک نقطه خاص ما رو کمی inured به آن" او گفت:. "اما آنچه مغلوب ساختن پیشی جستن است گفت: در حال رفتن به افزایش این روند از سرزنش ما برای همه چیز مردم دوست ندارند حتی اگر ماموریت ما این است که بسیار خاص است. ما واقعا انجام آنچه ما می گویند ما: ما به نظارت بر راست به صورت محلی."

فقط به عنوان "ANTIFA" وجود ندارد به این معنا که تهمت وانمود کند که نه رسمی "تروریسم داخلی" برچسب برای گروه در داخل ایالات متحده است. تنها داخلی مکمل خارجی سازمان های تروریستی تحت موضوع "تعیین شده" سازمان های تروریستی که برچسب توسط وزارت امور خارجه. علاوه بر این رئیس تحقیقی و دادستانی ابزار در برابر چنین تعیین شده سازمان مواد-پشتیبانی از قوانین طراحی شده برای خفه کردن جریان پول به ممنوع شدند. Antifa است که یک سازمان به سادگی کار نمی کند که راه.

اما این بدان معنا نیست که فدرال و سازمان های محلی را نمی خواهد عمل ضد فاشیست در تلاش برای پیروی از دستورات واشنگتن است.

FBI کاهش یافته است به نظر یکشنبه در آنچه "مبارزه با تروریسم" اقدامات آن را در مقابل ضد فاشیست. Barr در بیانیه ای پس از مغلوب ساختن پیشی جستن جیر متعهد به استفاده از FBI مشترک با تروریسم نیروهای وظیفه که ترکیب دولت محلی و فدرال اجرای قانون به "شناسایی جنایی سازمان و محرکین."

مایک آلمانی سابق FBI special agent که مختل نئو نازی ها سازمان ها در 1990s پیشنهاد تهمت بود ساخت antifa به یک قربانی حتی به عنوان زشت تر جناح راست بازیگران بودند کمین در حاشیه.

"به نظر می رسد تلاش برای منحرف کردن اذهان از مستند حضور سفید supremacist گروههای شبه نظامی در این تظاهرات و شعارهای خود در تمایل به تحریک خشونت بیشتر است که به طور بالقوه جریان به یک جنگ داخلی و یا یک مسابقه جنگ," او گفت: روزانه وحش.

اما کارشناسان گفت که با این حال قبل از textually تهمت و بر دستورات مطرح خطرات واقعی به معترضان.

DHS' Fusion مراکز اطلاعات هاب به اجرای قانون ایالتی و محلی می تواند اجرا پایگاه داده کنترل و قرار دادن اعلامیه های محلی پلیس برای نظارت بر شناخته شده و یا مشکوک به جنایتکاران که ممکن است اعتراض کنند. آلمان گفت که او انتظار می رود سطح بالا فشار بر FBI و JTTFs به نتیجه در "تهاجمی تحقیقات و انتخابی محاکمه در برابر مردم FBI برچسب با این چتر اصطلاح" ضد فاشیستی—منابع او انتظار می رود خواهد جریان تحقیقات از خشونت سفید supremacist یا گروههای شبه نظامی. DHS را بلافاصله بازگشت یک درخواست برای نظر.

اضافه کردن به پتانسیل برای آسیب این است که در حالی که بیشتر فعالین با تجربه ممکن است اقدامات لازم برای محافظت از خود از موشکافی های گاه به گاه مخالفان فاشیسم ممکن است نه, اسمیت, آتلانتا ضد فاشیستی اشاره کرد.

"ما نمی هر گونه [عضویت] حق ما نیست, با استفاده از نام واقعی. خواهد بود وجود دارد هیچ چیز را غیر قانونی" اسمیت اشاره کرد. "اگر دولت در حال آمدن است بعد از ما آن را احتمالا نمی خواهد تحت تاثیر قرار دهد ما به همان اندازه به عنوان آن را مردم عادی که در حالت عادی ضد فاشیستی چیز است."

Vysotsky تکرار اسمیت نگرانی که تلاش برای هدف ضد فاشیست می تواند تحت تاثیر قرار دهد "هر سازمان یا فردی که تراز چپ از فاشیسم است. آن باز می شود تا یک فضای بزرگ برای تعیین تقریبا هر کسی که مخالف هر نوع استبدادی به سوی جنبش اساسی نابرابری و خشونت را به عنوان یک تروریست است."

که شامل بسیاری از هزاران نفر در اعتراض به نژادپرستی و خشونت پلیس در پی فلوید مرگ است.

خوش آمدید به باشگاه می گوید: "شهر نیویورک Antifa.

"برای بسیاری از افراد بی تجربه و مردمی که نمی درگیر در فعالیت های زیادی قبل از این واقعیت از دولت پلیس و دستگاه نظارت می تواند تکان دهنده و یا فوق العاده ترسناک" نیویورک Antifa گفت: روزانه وحش با اشاره به دولت های گذشته نفوذ و نظارت ضد جنگ و زیست محیطی و نژادی عدالت شدند.

"همبستگی ضروری است چرا که نفر بعدی در این لیست واقعا می تواند در نهایت شما" آنها اضافه شده است. "هنگامی که ما همه از یکدیگر حمایت کنند و می دانند که ما نمی باید به صورت پایین دولت به تنهایی آن را circumvents خرید اینترنتی از این 'تروریسم' نامگذاریهای."

حتی اگر فدرال باید هیچ ساز و کاری برای اضافه کردن رسمی "داخلی ترور" عنوان ضد فاشیست افرادی که می تواند به عنوان antifa قبلا مواجه تهاجمی پیگرد قانونی در زمانی که متهم به "توطئه" با هر یک از دیگر. در سال 2017 بیش از 100 معترض در مغلوب ساختن پیشی جستن افتتاح شد متهم با اتهام توطئه برای شورش بر اساس ویژگی های کلیشه ای ضد فاشیست مانند نحوه پوشش و لباس است. از اتهامات عنوان شده که متهمان در مواجهه دهه در زندان بودند و بعد از آن کاهش یافته و پس از آن آشکار شد که دادستان تا حدی بر اساس آنها در مورد فریب آمیزی ویرایش تصویری از جناح راست سازمان است.

ترور عنوان "مناسب برچسب برای آنها به هدف قرار دادن فعالان با grand داوران و تحقیقات و دستگیری و به طور بالقوه دیگر زندان جملات" نیویورک Antifa گفت.

مغلوب ساختن پیشی جستن قبلا تهدید به برچسب ضد فاشیست به عنوان "یک سازمان بزرگ تروریستی" در ماه جولای سال 2019. "آیا آن را آسان تر برای پلیس به انجام کار خود را!" او ادعا کرد.

در حالی که تحریک آمیز توییتهایی نشأت گرفته از او در همه زمان ها, عکس در "antifa" یکی از مغلوب ساختن پیشی جستن ترجیح لفظی ترفندها, آلمانی اشاره کرد.

"این تا حدودی از روش دیگری از مغلوب ساختن پیشی جستن شعارهای دادن کمک و آسایش به سفید supremacists و شبه نظامیان و تشویق خشونت آن است که آیا دولت, خشونت, خشونت پلیس و یا غیر دولتی, گروه," او گفت:. "تلاش برای برچسب تظاهرکنندگان به عنوان" غیر خودی " به معنای توجیه به طور فزاینده تهاجمی و خشونت آمیز پلیس پاسخ. که بود بی رویه. شما نمی دیدن آنها حمله 'خارجی' شما آنها را دیدم حمله به مردم در خیابان ها و روزنامه نگاران است."

اما او اضافه کرد: صحبت forebodingly از پتانسیل مقاومت در خیابان چنین بیانیه ای در بالا "اگر ضد فاشیستی سازمان ها دشمنان خود را چیزی است که اجرای قانون را یک نشانه است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن