هوش مصنوعی می تواند سرعت بخشیدن و بهبود آلزایمر تشخیص

تحقیقات از دانشگاه شفیلد را در موسسه علوم اعصاب بررسی چگونگی روال استفاده از هوش مصنوعی (AI) در بهداشت و درمان

توسط NEWSCENTERALS در 8 مرداد 1399
  • تحقیقات از دانشگاه شفیلد را در موسسه علوم اعصاب بررسی چگونگی روال استفاده از هوش مصنوعی (AI) در بهداشت و درمان می تواند کمک به تسکین اقتصادی تاثیر بیماری های عصبی مانند آلزایمر قرار داده و در بیمه خدمات درمانی
  • مطالعه نشان می دهد که چگونه هوش مصنوعی فن آوری های مانند الگوریتم های یادگیری ماشین می تواند در تشخیص اختلالات عصبی قبل از مترقی علائم را بدتر می کند
  • تعداد افراد مبتلا به آلزایمر است و انتظار می رود به سه برابر به 115 میلیون نفر تا سال 2050

تحقیقات جدید از دانشگاه شفیلد را در موسسه علوم اعصاب بررسی چگونگی روال استفاده از هوش مصنوعی در بهداشت و درمان می تواند کمک به از بین بردن زمان و تاثیر اقتصادی که شایع بیماری های عصبی مانند آلزایمر و پارکینسون قرار داده و در بیمه خدمات درمانی.

اصلی ترین عامل خطر برای بسیاری از اختلالات عصبی است و با جمعیت در سراسر جهان زندگی می کنند طولانی تر از همیشه قبل از اینکه تعداد زیادی از مردم با یک بیماری عصبی است که انتظار می رود به آمار سطح بی سابقه است. تعداد افراد مبتلا به آلزایمر به تنهایی پیش بینی شده است به سه برابر به 115 میلیون نفر تا سال 2050 نما یک چالش واقعی برای نظام سلامت است.

مطالعه جدید منتشر شده در مجله Nature Reviews مغز و اعصاب برجسته هوش مصنوعی فن آوری های مانند الگوریتم های یادگیری ماشین می تواند در تشخیص اختلالات عصبی - که علت بخشی از مغز به مرگ قبل از مترقی علائم را بدتر کند. این می تواند به بهبود بیماران شانس بهره از موفق اصلاح کننده بیماری درمان است.

نویسنده سرب از مطالعه Dr Laura Ferraiuolo از دانشگاه شفیلد می گوید: "اکثر بیماری های عصبی را درمان و در بسیاری از موارد دیر تشخیص داده می شوند با توجه به پیچیدگی مولکولی.

"اجرای گسترده از هوش مصنوعی فن آوری می تواند کمک کند به عنوان مثال پیش بینی بیمار که نشان میدهد اختلال خفیف شناختی را در توسعه بیماری آلزایمر و یا چگونه به شدت خود را در مهارت های حرکتی را در طول زمان کاهش.

"هوش مصنوعی مجهز به فن آوری نیز می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای کمک به بیماران ارتباط برقرار علائم خود را از راه دور و در حریم خصوصی خانه خود را خواهد شد که یکی از مزایای بسیار زیادی برای بیماران مبتلا به تحرک مسائل است."

الگوریتم های یادگیری ماشین می توان به تشخیص تغییرات ناشی از بیماری در تصاویر پزشکی, بیمار, جنبش, اطلاعات, سخنرانی های ضبط شده و یا فیلم نشان دادن بیمار رفتار, ساخت, هوش مصنوعی با ارزش تشخیصی کمک.

برای مثال می توان آن را مورد استفاده توسط متخصصین آموزش دیده در بخشهای راديولوژی به تجزیه و تحلیل تصاویر به سرعت بیشتر و برجسته بحرانی نتایج جستجو برای فوری ،

الگوریتم همچنین می توانید گوش دادن به بيماران گفتار و تجزیه و تحلیل واژگان خود را و دیگر ویژگی های معنایی برای ارزیابی عملکرد شناختی. یادگیری ماشین نیز می توانید با استفاده از اطلاعات موجود در پرونده سلامت الکترونیک و یا پروفایل ژنتیکی نشان می دهد بهترین درمان برای بیماران منحصر به فرد.

این مطالعه نتیجه دراز مدت همکاری نزدیک بین شرکت زیست فناوری BenevolentAI و یک تیم از محققان در دانشگاه شفیلد را در علوم اعصاب موسسه Monika Myszczynska Dr ریچارد مید و دکتر گیوم Hautbergue.

نویسنده اول این مقاله, Monika Myszczynska از دانشگاه شفیلد می گوید: "با استفاده از هوش مصنوعی در تنظیمات بالینی می تواند منجر به پس انداز در بیمه خدمات درمانی با کاهش ضرورت بیماران مبتلا به بیماری های ناتوان کننده مانند MND برای سفر به درمانگاه - که بسیار مربوطه در طول زمان همه گیر و وقت بیماران و پزشکان صرف در درمانگاه.

"این است که خیلی زود به بحث در مورد نتایج نظر از درمان است اما در این مطالعه ما به بررسی چگونگی روشهای یادگیری ماشین می تواند مورد استفاده برای شناسایی بهترین روش برای درمان بیماران خود را بر اساس پیشرفت بیماری و یا چگونه از آن می تواند مورد استفاده برای شناسایی اهداف درمانی و مواد مخدر.

"تحقیقات بیشتر در حال حاضر تمرکز بر روی بهبود زمان تشخیصی فن آوری و همچنین به عنوان یک نسل جدید الگوریتم را با استفاده از هوش مصنوعی در پيش بينی و مواد مخدر کشف یک واقعیت است. هوش مصنوعی تغذیه داده بنابراین نسل های بین المللی کنسرسیوم و همکاری کلیدی برای این آینده تلاش."

این تحقیق بخشی از کار از دانشگاه شفیلد را در موسسه علوم اعصاب که هدف آن را به دانشگاهیان و دانشمندان با هم از سراسر متنوع تخصص ترجمه اکتشافات علمی از آزمایشگاه به پیشگام درمان است که به نفع بیماران مبتلا به اختلالات عصبی.

این موسسه علوم اعصاب در دانشگاه شفیلد

مشاهده کامل طبیعت, نقد و بررسی مغز و اعصاب کاغذ

اطلاعات اضافی

دانشگاه شفیلد
تقریبا با 29,000 از درخشان ترین دانش آموزان از بیش از 140 کشور در کنار یادگیری بیش از 1 ، 200 از بهترین دانشگاهیان از سراسر جهان, دانشگاه شفیلد است که یکی از دانشگاه های پیشرو.

یک عضو از انگلستان راسل گروه معتبر از پژوهش پیشرو-led موسسات شفیلد ارائه می دهد در سطح جهانی آموزش و تحقیقات تعالی در سراسر طیف گسترده ای از رشته ها.

متحد با قدرت کشف و درک کارکنان و دانشجویان در دانشگاه متعهد به پیدا کردن راه های جدید برای تبدیل جهان ما زندگی می کنند.

شفیلد تنها دانشگاه به ویژگی های در یکشنبه بار 100 بهترین نه برای سود سازمان به کار برای 2018 و برای هشت سال گذشته بوده است در رتبه پنج دانشگاه های انگلستان برای رضایت دانشجویان با بار آموزش عالی است.

شفیلد شش برندگان جایزه نوبل در میان سابق کارکنان و دانش آموزان و فارغ التحصیلان آن به مواضع مسئولیت بزرگ و نفوذ در سراسر جهان سهم قابل توجهی در زمینه انتخاب خود را.

تحقیقات جهانی همکاران و مشتریان شامل بوئینگ, رولز رویس, Unilever, AstraZeneca, Glaxo SmithKline زیمنس و ایرباس و همچنین به عنوان بسیاری از انگلستان و خارج از کشور سازمان های دولتی و بنیادهای خیریه.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب