One-stop shop – RWE سرمایه گذاری در سیستم های کنترل برای نیروگاه

RWE است که ساخت آن نیروگاه سیستم کنترل مناسب برای آینده با اتخاذ فن آوری های جدید. صداگیر جدید سیستم SCADA بر

توسط NEWSCENTERALS در 5 تیر 1399

RWE است که ساخت آن نیروگاه سیستم کنترل مناسب برای آینده با اتخاذ فن آوری های جدید. صداگیر جدید سیستم SCADA بر اساس زیمنس طیف قدرت می دهد RWE یک تکنولوژی کنترل. SCADA مخفف 'کنترل نظارتی و اکتساب داده ها' – به عبارت دیگر نظارت و مدیریت فرآیندهای فنی با استفاده از یک سیستم کامپیوتری است. که دو سیستم جداگانه: یکی برای نیروگاه های انرژی در آلمان و دیگری برای هلند و بلژیک است. راه حل جدید ترکیبی از این دو در حالی که یکپارچه سازی RWE انرژی های تجدید پذیر دارایی در اروپا است. آن را همچنین می توانید به جای واحد های اضافی مانند باتری سیستم های ذخیره سازی و دیزل ژنراتور پشتیبان قوی.

فن آوری های جدید مورد استفاده قرار خواهد گرفت در RWE عرضه و معامله اعزام مرکز در اروپا بزرگترین طبقه تجاری است که در واقع در اسن. این جایی است که مرکز فرماندهی و کنترل عملیات از همه RWE گیاهان در اروپا قرار دارد. یک دیوار از مانیتور چند متر بالا و گسترده ای را نشان می دهد در زمان واقعی است که RWE قدرت ایستگاه های تغذیه برق به شبکه تغذیه در سطح و در آن گیاهان هستند که ramped بالا یا پایین. مهندسین نشستن در مقابل صفحه نمایش و بهینه سازی همه RWE را متعارف دارایی های تولید برق در سراسر ساعت. قدرتمند فرماندهی و کنترل سیستم بسیار مهم است برای این کار.

با اتصال متعدد کوچک واحد RWE با هدف ایجاد یک مجازی نیروگاه به منظور پیشبرد انرژی گذار. معمولی نیروگاه و تلمبه-ذخیره سازی گیاهان جبران نوسانات انرژیهای تجدید پذیر و با تشکر از دولت از هنر و تکنولوژی می توان به دوم. حتی الزامات اپراتورهای سیستم انتقال با توجه به خدمات سیستم, شبکه, اختلالات و minimisation از موازنه انرژی در حال بهینه ملاقات کرد.

گیدو Hommelsheim سر از اعزام در RWE عرضه و بازرگانی خوشحال است: "Optime به ما می دهد کنترل خودکار در زمان واقعی و همچنین بهبود عملکرد کنترل. علاوه بر آن اجازه می دهد تا ما را به هماهنگی بهتر نمونه کارها ما که متشکل از انرژی های تجدید پذیر گیاهان موجود انعطاف ما مشتریان صنعتی و معمولی power stations. از نظر گسترش انرژی های تجدید پذیر این است که تبدیل شدن به طور فزاینده مهم است."

این RWE تیم کنترل ثابت نگه میدارد تماشای بیش تحولات به عنوان آنها گشوده به دلیل قدرت عرضه و تقاضا می تواند انحراف از پیش بینی برای مثال در رویداد غیر معمول شرایط آب و یا رویدادهای مهم. در چنین مواردی مهندسین شاغل در این مرکز اعزام باید به سرعت پاسخ. تا 500 بهینه سازی اجرا می شود انجام می گیرد که هر روز با استفاده از نیروگاه اعزام بهینه سازی برنامه توسعه به طور خاص برای این منظور توسط کارشناسان در RWE. این برنامه تعیین اقتصادی ترین استفاده از تمام قدرت گیاه واحد و ماشین آلات و با استفاده از آن اطلاعات برای ایجاد زمان هدف برنامه است. این پس از آن منتقل شده از طریق صداگیر به عنوان یک هدف شکل به واحد مربوطه و یا دستگاه کنترل سیستم از هر نیروگاه محل.

سابین Erlinghagen مدیر عامل شرکت زیمنس دیجیتال, شبکه می گوید: "موفقیت این پروژه لولایی در همکاری نزدیک بین RWE و زیمنس. جدید تکنولوژی کنترل برای اروپا بزرگترین طبقه تجاری را قادر می سازد زیمنس به ترکیب دولت از هنر نرم افزار کنترل و اسکادا ابزار بر روی یک پلت فرم واحد. این کمک می کند تا RWE برای هماهنگی بهتر نسل ظرفیت در آلمان و هلند و بلژیک است. در همان زمان, با کیفیت بالا, تقریبا اختلال-رایگان خدمات سیستم می تواند ارائه شده است. در آینده ممکن خواهد بود برای بهینه سازی ادغام نوسان سطح انرژیهای تجدید پذیر مبتنی بر انرژی است. این رویکرد جامع به قدرت مدیریت کارخانه را کمک به تسریع انتقال انرژی در اروپا و جهان است."

برای کسب اطلاعات بیشتر در زیمنس هوشمند زیرساخت لطفا اینجا را ببینید www.siemens.com/smartinfrastructure

زیمنس هوشمند زیرساخت (SI) است که شکل دادن به بازار برای هوشمند تطبیقی زیرساخت برای امروز و آینده است. این آدرس به فشار دادن چالش های شهرنشینی و تغییرات آب و هوایی و با اتصال سیستم های انرژی ساختمان ها و صنایع. SI مشتریان فراهم می کند با یک جامع end-to-end نمونه کارها از یک منبع واحد – با محصولات سیستم, راه حل ها و خدمات از نقطه قدرت نسل تمام راه را به مصرف. با به طور فزاینده ای دیجیتالی اکوسیستم آن کمک می کند تا مشتریان رشد و پیشرفت جوامع در حالی که کمک به محافظت از این سیاره است. SI ایجاد محیط های که مراقبت. زیمنس هوشمند زیرساخت های آن ستاد جهانی در زوگ سوئیس و در سراسر 72,000 کارمند در سراسر جهان.

Siemens AG (برلین و مونیخ) یک فن آوری جهانی نیروگاه که ایستاده بود برای تعالی مهندسی و نوآوری و کیفیت و قابلیت اطمینان و internationality برای بیش از 170 سال است. این شرکت فعال در سراسر جهان با تمرکز بر مناطق هوشمند زیرساخت برای ساختمان ها و توزیع سیستم های انرژی و اتوماسیون و دیجیتال در فرآیند و صنایع تولیدی. از طریق به طور جداگانه موفق شرکت زیمنس انرژی جهانی کسب و کار انرژی زیمنس و زیمنس تحرک تامین کنندگان پیشرو در حمل و نقل هوشمند راه حل برای راه آهن و حمل و نقل جاده زیمنس است که شکل گیری سیستم های انرژی از امروز و فردا و همچنین بازار جهانی برای مسافر و حمل و نقل خدمات. با توجه به اکثریت سهام در عموم شرکتهای زیمنس Healthineers AG و زیمنس Gamesa انرژی های تجدید پذیر (به عنوان بخشی از زیمنس انرژی) زیمنس نیز جهان-تامین کنندگان پیشرو در تکنولوژی پزشکی و دیجیتال خدمات بهداشتی و درمانی و همچنین سازگار با محیط زیست راه حل برای خشکی و دریایی تولید برق بادی. در سال مالی 2019 که به پایان رسید در تاریخ 30 سپتامبر سال 2019 زیمنس تولید درآمد از €86.8 میلیارد دلار و درآمد خالص €5.6 میلیارد دلار است. در پایان ماه سپتامبر سال 2019 این شرکت تا به حال در اطراف 385,000 کارمند در سراسر جهان. بیشتر اطلاعات موجود در اینترنت در www.siemens.com.

RWE عرضه و معامله GmbH
RWE عرضه و معامله است که رابط بین RWE و بازارهای انرژی در سراسر جهان است. حدود 1600 کارکنان از 40 کشور تجارت, برق, گاز, کالاها و انتشار CO2 کمک هزینه. دقیق تجزیه و تحلیل بازار و درجه بالایی از مشتری مداری آنها را قادر به ایجاد نوآورانه عرضه انرژی راه حل و همچنین خطر ابتلا به مفاهیم مدیریت صنعتی ، شرکت تجاری نیز تضمین تجاری بهینه سازی نیروگاه اعزام در RWE, عمل, گاز, سیستم های ذخیره سازی و بازار برق از انرژیهای تجدید پذیر.

شماره مرجع: HQSIPR202006225910EN



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن