نظر: چین به دنبال به چالش کشیدن ما

آمریکا خواستار چین بر هنگ کنگ و جنوب دریای چین. اما پکن جواب آن آماده است. هر دو طرف در حال خراب برای یک مبارز

توسط NEWSCENTERALS در 28 تیر 1399

آمریکا خواستار چین بر هنگ کنگ و جنوب دریای چین. اما پکن جواب آن آماده است. هر دو طرف در حال خراب برای یک مبارزه و به زودی دانشمند علوم سیاسی می گوید دنگ Yuwen.

درگیری بین آمریکا و چین برای سال, اما وزیر خارجه آمریکا مایک Pompeo اخیر نظرات به اختلافات ارضی در دریای چین جنوبی گرفته اند acrimony به یک سطح کاملا جدید.

چهار سال بعد از, دیوان دائمی داوری در لاهه اعلام کرد چین ادعا می کند در این منطقه به طور قانونی بی اساس آمریکا در حال حاضر آنها برچسب غیر قانونی بیش از حد. "جهان اجازه نخواهد داد که پکن برای درمان جنوب دریای چین به عنوان آن دریایی امپراتوری" گفت: Pompeo.

ناظران می گویند این اولین بار است که از ما گرفته شده طرف مقابل چین به جای تلاش برای میانجیگری و مصالحه. و ما نه فقط تهدید به خالی. کشتی های جنگی خود را به طور منظم گشت منازعات دریایی منطقه هر چند حضور آنها چشم پوشی توسط قوانین بین المللی با تشکر از تصمیم دیوان دائمی داوری.

چین و آمریکا هر دو مسلح خود - نه فقط از نظر مادی بلکه از نظر تمایل به خطر برخورد. اعلان جنگ می تواند به راحتی به خواندن بین خطوط.

ادامه مطلب: چین با استفاده از COVID-19 به دنبال دریای چین جنوبی جاه طلبی ؟

واقعی تئاتر است شرق میانه

پکن حمایت نمی کردن اما به جای انتخاب تا حول و حوش توسط سیما تحریم ها علیه ما سیاستمداران در میان آنها صریح چین منتقدان تد کروز و مارکو روبیو از حزب جمهوری خواه.

تحریم ها نیز قرار داده شده است در آغوش سازنده لاکهید مارتین که به تازگی اعلام کرد فروش سلاح به تایوان, مشاهده شده توسط چین به عنوان یک جدایی طلب استان است. هنوز هم با وجود این درام, این خاص تف همه چیز در مورد نماد.

دراماتیک ترین گام چین گرفته تا کنون در آمد و در قالب آن به تازگی اعلام کرد اقتصادی و امنیتی همکاری با جمهوری اسلامی ایران است.

با توجه به گزارش های رسانه ها در پکن و تهران را امضا جامع همکاری های دراز مدت توافق است. بیش از 25 سال آینده چین کمونیست دولت می گوید آن را به سرمایه گذاری میلیاردها دلار در ایران.

در بازگشت از چین دریافت خواهد کرد نفت ایران. ایران یکی از بزرگترین صادرکنندگان نفت و درآمد حاصل از چین می تواند کمک به این کشور برای خروج از انزوای بین المللی آن را می یابد خود را در آنجا از آمریکا و سازمان ملل متحد مخالفت خود بحث برانگیز برنامه هسته ای.

ادامه مطلب: چین و روسیه و ایران شروع مشترک نیروی دریایی دریل

باز رویارویی

با در نظر گرفتن این تهدید مداوم سناریو ما را حفظ کرده است vis-a-vis ایران به دنبال همکاری با ایران و چین به وضوح انتخاب شده برای مقابله با واشنگتن و حتی خطر head-on collision.

پکن پیام شفاف است و آن را تهدید می کند. رهبران چین از طریق فکر دقیقا چگونه ما واکنش نشان می دهند به حرکت می کند و آنها نشان می دهد هیچ ترس از عذاب.

که همچنین بدان معنی است که از لحاظ اقتصادی. پس از آنکه چین اعلام کرد به شدت ستیز امنیت ملی قانون برای هنگ کنگ, در تاریخ 1 ژوئیه رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن امضا تحریم لایحه که در نهایت می تواند بار همه بانک های چینی از دلار پاکسازی حساب چرا که این بانک ها در ارائه خدمات مالی به تحریم افراد و شرکت های.

به عنوان بزرگترین بازار مصرف آمریکا دست بالا وقتی که می آید به تجارت جهانی.

هنوز پکن نیست نگران است. وجود دارد بیش از 3 تریلیون دلار (€2.6 تریلیون دلار) در آمریکا ذخایر bunkered در زیرزمین بانک مرکزی چین است. و با توجه به فدرال رزرو آمریکا داده ها از جولای سال 2020 دولت چین است ما را تنها بزرگترین طلبکار برگزاری حدود 1.2 تریلیون دلار (€1 تریلیون دلار) در ما بدهی.

اگر ما برای کاهش چین و هنگ کنگ از دلار در معاملات این امر می تواند مخل به ما و بیشتر می تواند تقویت renminbi یا یوان در بازار بین المللی است.

بیشتر بخوانید: هنگ کنگ کسب و کار نگران پس از کاهش رتبه اعتباری آمریکا

نبرد ابرقدرت

سابق چینی معاون وزیر امور خارجه فو یینگ خطاب روابط دشوار بین چین و آمریکا در اخیر نشست. فو گفت: چین خواهد بود "فعال" در بازی خود کارت. این بدان معناست که چین نه تنها آماده برای به چالش کشیدن آمریکا نقش خود را به عنوان ابرقدرت جهانی اما حتی بیشتر از آن است که به دنبال شکستن ما انحصار قدرت در سطح جهان و ایجاد نظم نوین جهانی با توجه به چشم انداز خود را.

انجام معاملات بین المللی با renminbi خواهد بود اولین گام در این جهت است. یکی دیگر از خواهد بود پکن همکاری دراز مدت با ایران یک پیاده - البته با جاه طلبی های هسته ای - در یک جنگ نیابتی.

جدید تا کنون غیر خشونت آمیز درگیری های بافندگی در افق. اما یک چیز است که در حال حاضر روشن است: نه حزب است shying دور از رویارویی و هر دو در حال خارش برای مبارزه - آنها فقط در حال انتظار برای زمان مناسب برای شروع آن است.

دنگ Yuwen یک دانشمند علوم سیاسی در چین استراتژیک تجزیه و تحلیل اتاق فکر و یک co-سردبیر در چین استراتژیک تجزیه و تحلیل مجله. این تفسیر یک نسخه کوتاه شده از چینی اصلی dw.com's چینی سرویس.

 

 


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب