نظر: Magufuli را COVID-19 بی تفاوتی یک دستور غذا برای فاجعه

رئیس جمهور تانزانیا جان Magufuli آخرین حمله در این کشور آزمایشگاه تکنسین های بیشتر خواهد شد مانع تلاش ها برای

توسط NEWSCENTERALS در 15 اردیبهشت 1399

رئیس جمهور تانزانیا جان Magufuli آخرین حمله در این کشور آزمایشگاه تکنسین های بیشتر خواهد شد مانع تلاش ها برای مبارزه با COVID-19 اگر او نمی reined می نویسد DW را اسحاق Mugabi. از آن زمان برای این منطقه به عمل می کنند.

به عنوان کشورهای نبرد coronavirus زیر دستورالعمل های تعیین شده توسط سازمان بهداشت جهانی (WHO) در تانزانیا رئیس جمهور جان Magufuli است که نگه داشتن مردم خود را در ransom با غیر مومن راه برای حفاظت از خود در برابر ویروس.

آخرین این است که او در حال حاضر دستور بررسی به آزمایشگاه ملی و متهم کردن آن به دست آوردن غیر انسانی نمونه از شیطان من یک گوسفند و یک بز و آنها را به نام انسان.

با 480 تایید موارد COVID-19 و 17 و میر تانزانیا در حال حاضر دارای بیشترین تعداد از موارد در منطقه و این رقم انتظار می رود به افزایش است. در یک کشور که در آن مقامات به ندرت انتشار نتایج آزمون, آن می تواند تبدیل به کانون virus.

ادامه مطلب: COVID-19: آفریقا روحانیون ارسال پیام های مخلوط به پیروان

سه قانونگذاران از جمله وزیر دادگستری در حال حاضر از درگذشت مشکوک coronavirus. هیچ شکافی گزارش شده اند ساخته شده و اگر در همه آنها انجام شده نگرانی که این ویروس ممکن است زده اند در قلب Magufuli دولت.

Isaac Mugabi is an editor for DW's English for Africa

اسحاق Mugabi است که یک ویرایشگر برای دویچه وله فارسی برای آفریقا

پیشرو در این کشور حزب مخالف Chadema خواستار تعلیق و خواست خود نمایندگان مجلس را به خود منزوی کردن برای حداقل دو هفته. اما می توانید مصرف در گاو (Magufuli) با شاخ خود را تغییر دهید و همه چیز در داخل تانزانیا وجود دارد ؟

پس از شیوع ویروس Magufuli کشیده شده است, انتقاد نه تحمیل یک مستند و به جای ترغیب مردم به دعا. ویدئوها از تانزانیایی با بهره گیری خود را در کافه ها و رستوران ها شده اند و در حال گردش در سیستم عامل رسانه های اجتماعی — افزایش ترس است که این کشور می تواند در بمب هم نشسته.

زمان Magufuli به عنوان شدت ویروس و خواست کسب و کار و مکان های عبادت باقی می ماند باز کرد و گفت که اقتصاد خواهد در غیر این صورت سقوط. اما شاید بسیاری نامتعارف پیشنهاد برای جلوگیری از ابتلا به ویروس رسید که او از مردم خواست تا بخار با سبزیجات محلی.

ادامه مطلب: نظر: آفریقا COVID-19 مستند — یک تله مرگ از نوع دیگری برای فقرا

Tanzanian President John Magufuli

رئیس جمهور جان Magufuli ادعا کرده مثبت coronavirus يافته اند به دست آمده بر روی نمونه های گرفته شده از یک بز

ماداگاسکار 'واکسن'

روز یکشنبه Magufuli گفت که ارسال هواپیما به ماداگاسکار را در پزشکی برای درمان coronavirus. دوبله Covid-آلی-fa نوشیدنی است مشتق شده از درمنه — ضد مالاریا گیاه مخلوط با گیاهان بومی. ماداگاسکار در حال حاضر ساخته شده تحویل آن ادعا دارو به گینه کوناکری و گینه استوایی ،

با وجود عدم تایید که Magufuli معتقد است درمان مناسب در برابر COVID-19 به جای جهانی توصیه می شود دستورالعمل های اجتماعی مانند فاصله گرفتن و شستن دست به طور منظم.

او همچنین یک ضربه تند وشدید زدن در وارد کیت های آزمایش و گفت که آنها موثر نیست بلکه نوع دیگری از امپریالیسم.

Magufuli را فراهم كرد تا در آغوش که دستورالعمل های بیشتر نشان می دهد خود را سبک رهبری استبدادی و هر گونه تلاش توسط حق فکر کردن شهروندان به انتقاد از او می تواند زمین آنها را در زندان.

دست زدن به او از همه گیر باید ایجاد یک پنجره فرصت برای گروه های مخالف برای سرنگون کردن او در انتخابات عمومی بعد از این سال است که کاملا بعید است از آنها هرگز برنده هر انتخابات است.

ادامه مطلب: کروناویروس در آفریقا: چگونه مرگبار می تواند COVID-19 تبدیل شده اند ؟

EAC خاموش

تا به حال از رهبران جامعه شرق آفریقا (EAC) باقی مانده اند کم حرف در مورد Magufuli را ریاکارانه رفتار آن نیز قرار می دهد زندگی شهروندان خود را در معرض خطر است.

تا کنون بسیاری از موارد جدید است که هر دو در رواندا و اوگاندا ثبت نام کرده اند کسانی هستند که از تانزانیا رانندگان کامیون ورود به سرزمین خود است. مقامات شده اند قادر به پیگیری کردن مخاطبین خود را برای تست که بیشتر خدشه دار شانس مبارزه COVID-19.

رهبری همراه با مسئولیت است. اما Magufuli را effrontery در حال حاضر قرار دادن کل منطقه در خطر است. آن زمان EAC رهبران مواجه او کار می کرد و هم به خاطر خود مردم را به مرزی حرکات امن تر برای همه.

اما خواهد شد که مهار Magufuli که عقب نشینی به کشور خود در Chato شمال غربی تانزانیا و در حال حاضر تخریب کل کشور در خواهد شد ؟ زمان آن است که رهبران منطقه ای — اوگاندا Yoweri Museveni, اوهورو کنیاتا کنیا و رواندا پل Kagame — صحبت با یک صدا به پایان Magufuli را ناخوشایند رفتار و نگرش نسبت به COVID-19.

ادامه مطلب: بی بی Titi محمد: تانزانیا 'از کشور'



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب