نظر: trump's شوک و ترس کاخ سفید طرح بقا

دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن رسیده است برای یک سعی کردم-و-آزمایش به معنی برنده انتخاب مجدد در صورت سقوط رتبه ب

توسط NEWSCENTERALS در 3 مرداد 1399

دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن رسیده است برای یک سعی کردم-و-آزمایش به معنی برنده انتخاب مجدد در صورت سقوط رتبه بندی. اما او اعلام نشده جنگ در کشورهای خارجی است. او اعلام جنگ با مردم خود می گوید: DW را اینس Pohl.

همه چیز شده اند به دنبال خوبی برای دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن — COVID-19 امریکا در آن درک بیشتر و بیشتر مردم در حال تبدیل شدن به آلوده و کشور morgues پر فراتر از ظرفیت. ناگت با یخچال تریلر به نگه داشتن بدن سرد در گرمای تابستان تبدیل شده اند به طور منظم چشم در کشور بیمارستان.

هنوز رئیس جمهور است و aimlessly اصرار داشت که او خرس هیچ مسئولیتی رفتن تا آنجا که به پیشنهاد شهروندان تزریق خود را با مواد ضد عفونی کننده و حتی سرگرم کننده ساخته شده از ایده پوشیدن ماسک. این رفتار نه تنها خشم خود را از مخالفان حمایت در درون خود حزب جمهوری خواه نیز شروع به نشان دادن ترک.

با هر هولناک جدید COVID-19 گزارش خود را رقیب در انتخابات ریاست جمهوری حزب دموکرات جو بایدن به دست آورده بیشتر و بیشتر زمین است. در حال حاضر او منجر مغلوب ساختن پیشی جستن با دو رقم در یک تعداد از نظر سنجی.

ادامه مطلب: پرتلند ضد rascism معترضان سرپیچی ماموران فدرال آمریکا

حتی دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن که جهان را می بیند آن را به عنوان مناسب او ظاهرا متوجه اقتصاد را بهبود می یابند در ماه نوامبر. کاملا مخالف در حقیقت با گذشت هر روز مقیاس ویرانی اقتصادی می شود واضح تر برای همه برای دیدن است و به هیچ وجه مغلوب ساختن پیشی جستن دولت پمپ می تواند به اندازه کافی پول به سیستم را خاموش نگه دارید بدترین تا بعد از روز انتخابات.

در نهایت او سرود ادعا "این همه چین تقصیر" نمی خواهد به اندازه کافی برای او را به نفع خود حمایت در صندوق های رای.

دامن زدن به خشونت و بازی شوالیه در زره درخشان

دیگر رئیس جمهور با جورج دبلیو بوش تنها ترین مثال شروع جنگ در شبیه تنگه — جنگ متحد کردن کشور و زمان جنگ رئیس جمهور دریافت رای.

اما دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به انتخاب یک مسیر متفاوت است. او در هر فرصت ممکن به نوبه خود عدم قطعیت بسیاری از آمریکایی ها در حال حاضر احساس می کنم به ترس. او perfidiously سوء استفاده از شکاف که وجود داشته در جامعه آمریکا از همان ابتدا بیشتر شکستگی کشور است.

با هیچ نگرانی برای قبر عواقب ناشی از اعمال خود او همچنان به استوک خشونت منظور بعد از خود را به عنوان نوعی نجات دهنده. او در حال انجام است تا با همان تاکتیک سیاسی است که او را برنده کاخ سفید در سال 2016. برای مغلوب ساختن پیشی جستن آن است که همیشه "دیگران" که در برخواهد داشت خطر; "دیگران" چه کسانی مقصر هستند; و "دیگران" چه کسی او قدرتمند برای محافظت از هواداران خود را از.

آن است که بسیار ساده طرح. هنوز هم به نظر می رسد به کار در یک کشور است که به وضوح خود را از دست داده قطب نمای درونی. و قطعا آن را با این نسخهها کار با کسانی که داد و ستد در رویای آمریکایی برای خشم به خصوص در یک جهان که در آن ما نقش به عنوان پیشرو ابرقدرت نزولی است. و این پیام نیز به وضوح حمل و نقل از طریق تصاویر است که مغلوب ساختن پیشی جستن در حال حاضر با استفاده از به سیل تلویزیون در تازه ترین سیاسی کودتا.

یک اتفاقی اعلان جنگ

در اولین گام ناشناس و نیروهای نظامی فرستاده شد برای محافظت از مجسمه. مغلوب ساختن پیشی جستن حکم صادر شده در ماه ژوئن اجازه می دهد پلیس فدرال به منظور اعزام به شهرستانها شاهد ادامه تظاهرات علیه خشونت پلیس و تبعیض از مردم سیاه و سفید. سپس در جولای 4 — ما روز استقلال — او اعلام جنگ "جناح چپ اوباش" بودند که ظاهرا خدشه دار کردن امریکا تاریخ با شکوه. در واقع رسانه, فیلم درگیری در پورتلند تظاهرات واقعا التماس کردن تصاویر از جنگ. اوضاع بدتر از افغانستان اخیرا او گفت در دفتر بیضی. این تاکتیک به نظر می رسد به طنین انداز با مغلوب ساختن پیشی جستن حامیان.

ما شهرداران و فرمانداران تا به حال حتی این درخواست "حمایت" از واشنگتن است. آنها می دانند که بیش از حد خوب بعد از همه که ماموران فدرال در استتار دنده کمک نمی خواهد آرام معترضان اما تحریک بیشتر می کرد. آنها نمی خواهند برای دیدن ناشناس عوامل ضرب و شتم معترضان و کشیدن آنها را به وسایل نقلیه خود را. اما تهمت ادویه چنین تصاویری است.

و او می خواهد برای دیدن بیشتر از آنها. او آنها را می بیند به عنوان آخرین شات در گرفتن رای.

خشونت در آمریکا در خیابان ها تحریک counterviolence به ارائه تصاویر او نیاز به به نجات آمده است. این اعزام بیشتر ماموران فدرال قطعا کمک به او آنها را دریافت کنید.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب