نظر: روز جهانی پناهندگان به عنوان آیین و یک تماس به عمل

وجود نزدیک به 80 میلیون پناهنده در جهان امروز است. این دو برابر شدن این رقم بیش از دهه گذشته است, غم انگیز, نت

توسط NEWSCENTERALS در 31 خرداد 1399

وجود نزدیک به 80 میلیون پناهنده در جهان امروز است. این دو برابر شدن این رقم بیش از دهه گذشته است, غم انگیز, نتیجه آشکار سیاسی شکست و یک تماس به عمل DW را Matthias فون Hein می نویسد.

نزدیک به 80 میلیون نفر — حدود 1% از جمعیت جهان — آیا تا به حال به رها کردن همه چیز را جمع آوری نیازهای خود را و فرار از آزار و اذیت و خشونت و جنگ و قحطی و فقر و دیگر موارد نقض اساسی ترین حقوق. نیمی از آنها کودکان هستند.

آژانس پناهندگان سازمان ملل (UNHCR) منتشر جدی این شماره به مناسبت روز جهانی پناهندگان در روز شنبه. وجود نزدیک به 10 میلیون بیشتر پناهندگان در حال حاضر بیش از وجود دارد در سال گذشته — کمترین تعداد تا کنون ثبت شده است. این تعداد سرد نه تنها به ارائه غمگین انعکاس فاجعه انسانی; آنها همچنین نشان می دهد سیاسی شکست در مقیاس جهانی است.

ادامه مطلب: اریتره پناهندگان در آلمان در تلاش برای اتحاد دوباره با خانواده

Matthias von Hein

ماتیاس فون Hein

جهانی تجارت اسلحه در حال رشد است و دامن زدن به درگیری ها در سراسر جهان است. نابرابری ثروت مجبور است میلیون ها نفر را به فقر و از بین بردن آنها بسیار معیشت. تغییر آب و هوا و همراه آن افزایش درجه حرارت در ادامه حتی به عنوان رهبران جهان تمرکز بر coronavirus بیماری همه گیر در حال حاضر و در نهایت مجبور خواهد شد میلیون ها نفر بیشتر به فرار.

تحریم ها در حال حاضر بدبخت وضعیت بدتر است. آنها ممکن است کارگردانی در نخبگان, اما آنها آمار جامعه به عنوان یک کل. با توجه به کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل گزارش بسیاری از مردم در حال فرار از سوریه و ونزوئلا است. هر دو کشور در حال مبارزه در زیر یوغ سنگین از تحریم های بین المللی. روز چهارشنبه ایالات متحده اعلام کرد در عین حال یکی دیگر از محکم کردن آن تحریم ها علیه سوریه است. قیمت مواد غذایی به ضرب گلوله به طور قابل توجهی قبل از تحریم ها شدند و رسما اعلام کرد. در حال حاضر گرسنگی شروع به گسترش در سراسر ردیف هایی از زمین که در آن جنگ به پایان رسید.

یکی از جزئیات با اشاره به توسط کمیساریای پناهندگان سازمان ملل فیلیپو Grandi ممکن است ارائه یک جزئی توضیح برای افزایش: تعدادی از این افراد برای بازگشت به خانه شده است به طور پیوسته انداختن برای چند سال گذشته. تخمین زده می شود که حدود 1.5 میلیون پناهنده در بازگشت به کشورهای خود در هر سال در دهه 1990; در حال حاضر کمتر از 400,000 انجام سالانه است.

ادامه مطلب: در Rohingya اردوگاه های پناهندگان coronavirus تحت کنترل است در حال حاضر

لازم است آیین

این 20 سال است که کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل منتشر کرده است در گزارش خود در به رسمیت شناختن روز جهانی پناهندگان. این رویداد احساس می کند مانند یک مراسم از انواع. آن را می دهد سازمان ملل متحد فرصتی برای درخشش تمرکز بر مردم بیشتر از جان گذشته نیاز به کمک فوری.

بیشتر بخوانید: "ما حتی نمی باید وجود داشته باشد,' سازمان امداد و نجات دریایی-سازمان دیده بان می گوید:

Coronavirus همه گیر شد زمان اندیشی برای بسیاری در اروپا و ایالات متحده است. مردم به دنبال آخرین تحولات از نزدیک, مشاهده عفونت منحنی و بحث اجباری ماسک و اجتماعی فاصله. عظیم کمک های بسته قرار شد با هم به jumpstart صنعتی اقتصاد فقط به نشان دادن آنچه موثر سیاستگذاری می تواند تولید کند. چرا همین کار را برای پناهندگان که اتفاقا به ویژه ضربه گیر?

کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل گزارش همچنین نشان می دهد که آلمان گرفته شده در 1.1 میلیون نفر قرار می دهد که آن را در شماره 5 در سطح جهانی. هنوز هم این واقعیت است که ملی جایگزین برای آلمان در حال حاضر یک حزب اپوزیسیون در مجلس نیز نشان می دهد که پناهندگان تبدیل شده اند و اهداف سیاسی در کشور آنها وارد: چقدر عمیق داخلی عوامفریبی سیاسی مایل به حفاری خود ترانشه.

تا کنون کمتر پناهندگان از ورود به آلمان: در تعدادی از برنامه های کاربردی پناهندگی در زمینه کاهش یافت و به 3,777. وجود دارد تنها 50,000 در پنج ماه اول سال 2020 است. که تا حد زیادی به کار با مرز بسته شدن در اتحادیه اروپا در طول coronavirus بیماری همه گیر. خیلی بیشتر از آن را در نتیجه همیشه عالی دیوار در امتداد لبه از قلعه اروپا است. به عنوان یک نتیجه, دریای مدیترانه تبدیل شده به یک وحشتناک خندق که باعث مسخره از خطبه های نماز جمعه که معتقدان به ارزش های اروپایی.

چیز دیگری که در این گزارش این است که نیمی از افرادی که بی خانمان هستند پناهندگان در درون خود سازمان ملل. از کسانی که ترک حدود سه چهارم باقی می ماند در یک کشور همسایه. ترکیه و کلمبیا به ترتیب Nos. 1 و 2 در سراسر جهان برای مصرف در پناهندگان. باید اذعان کرد که بشر حتی اگر ترکیه دولت سوء استفاده از پناهندگان به عنوان اهرم در ارتباط با اتحادیه اروپا است.

اتحادیه اروپا می تواند و باید خیلی بیشتر برای کمک به آوارگان و مردم — حتی کسانی که هنوز به بلوک. کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل گزارش آمده است که 80 درصد از پناهندگان ساکن در مناطق با بحرانی مواد غذایی و مسائل امنیتی است.

ما باید تلاش به آوارگان مهم ترین چیز از همه: چشم انداز بلند مدت. که خواهد بود اما این امر می تواند به خوبی به ارزش سرمایه گذاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب