اورگان Lithoprint ساده سازی عملیات و افزایش پایداری

اورگان Lithoprint به طور گسترده ای به رسمیت شناخته شده در اورگان و در سراسر شمال غربی اقیانوس آرام برای آن با

توسط NEWSCENTERALS در 19 خرداد 1399

اورگان Lithoprint به طور گسترده ای به رسمیت شناخته شده در اورگان و در سراسر شمال غربی اقیانوس آرام برای آن با کیفیت بالا در وب خدمات چاپ به تازگی نصب کداک SONORA X فرایند رایگان صفحات و کداک رسیدن به Platesetter. ترکیب مزایای اقتصادی و زیست محیطی سرمایه گذاری در رسیدن به Platesetters و SONORA X فرایند رایگان صفحات یک ترکیب قدرتمند انتخاب شده توسط پرینتر به دنبال کاهش هزینه ها و بهبود بهره وری از عملیات خود را.

KODAK رسیدن به Platesetter قوی خروجی دستگاه ارائه می شود که کیفیت تصویر بالا با قابلیت اطمینان بسیار عالی و ثبات است. جدیدترین رسیدن به Platesetters که Oregon Lithoprint انتخاب استفاده می کند تا 95% قدرت کمتر در حالی که تصویر برداری از شبیه دستگاه های رقابتی. زوج با SONORA X فرایند رایگان صفحات اورگان Lithoprint نیز با بهره گیری از بین بردن بشقاب پردازش گام. ترکیب راه حل نه تنها ارائه می شود قابل توجهی صرفه جویی در هزینه است اما کمک به این شرکت دریافت صفحات تصویربرداری سریع تر است.

"ما تصمیم به تبدیل به SONORA X فرایند رایگان صفحات رانده شد ما نیاز به کاهش مقدار زمان مصرف آن را به مطبوعات-آماده صفحات" گفت: Mike Hodges, مدیر کل, اورگان, Lithoprint. "SONORA می شود تا به رنگ فوق العاده سریع نسبت به قبلی ما صفحه با ثبت نام در حال کامل در هر زمان. ما همچنین می دانیم مزایای بزرگ از ترکیب راه حل های برش ما هزینه های انرژی با رسیدن به و از بین بردن شیمی, آب, تجهیزات, انرژی و ضایعات مربوط به پردازش گام با SONORA X."

علاوه بر استفاده از SONORA X و رسیدن به Platesetter اورگان Lithoprint قبلا به روز رسانی از کداک EVO به کداک گردش کار PRINERGY نرم افزار. این سه نفر از کداک راه حل های متناسب با اورگان Lithoprint ماموریت برای ارائه بالاترین کیفیت محصولات و خدمات ممکن است در یک مد به موقع و در یک قیمت رقابتی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن