پاکستان بالا هواپيمايي PIA به زمین برخی از خلبانان بیش از 150 'مشکوک' مجوز

حدود 150 خلبانان پاکستان PIA هواپیمایی خواهد بود مبتنی بر شک و تردید از تقلب در امتحانات خود شرکت گفته است. دو

توسط NEWSCENTERALS در 5 تیر 1399

حدود 150 خلبانان پاکستان PIA هواپیمایی خواهد بود مبتنی بر شک و تردید از تقلب در امتحانات خود شرکت گفته است. دولت را شکست اخبار پس از بررسی یک تصادف مرگبار در کراچی.

بیش از یک سوم از خلبانان کار برای پاکستان گل سرسبد حامل PIA می تواند از دست دادن شغل خود در عظیم تقلب و رسوایی. با توجه به دولت خلبانان هر دو در داخل و خارج از شرکت هواپیمایی دیگر به حال مردم را در امتحانات خود را به منظور نگه داشتن خود را پرواز پروانه.

حدود 150 PIA را 434 خلبانان بودند حمل "یا ساختگی یا مشکوک مجوز است." PIA سخنگوی حافظ خان گفت: AFP news agency روز پنج شنبه.

"ما تصمیم گرفته اند به زمین آن 150 خلبانان با ساختگی مجوز با اثر فوری," او گفت:.

محققان همچنین نگاه کنید به امکان رشوه دادن به مقامات این کشور در سازمان هواپیمایی کشوری (CAA) به منظور حفظ این طرح است.

دولت برای اولین بار شکست اخبار از رسوایی در روز چهارشنبه زمانی که پاکستان در حمل و نقل هوایی وزیر غلام سرور خان ارائه نتایج یک کاوشگر به یک تصادف مرگبار در کراچی در ماه گذشته. این منابع به نقل از AP news agency گفت که PIA می دانستم که در مورد این موضوع پس از حداقل دو سال پیش بود و اخراج حداقل چهار خلبانان قبل از بیش از ماده است.

در چهارشنبه خان گفت که در مجموع 236 پاکستان خلبانان بود "جعلی" مجوز.

کراچی سقوط دیدم PIA خلبانان پرواز ایرباس A320 به یک محله مسکونی در نزدیکی فرودگاه. این حادثه به کشته شدن 97 نفر در هیئت مدیره هواپیما و یک نفر بر روی زمین با دو مسافر را مدیریت برای زنده ماندن.

ادامه مطلب: بازمانده از پاکستان سقوط هواپیما بازگو ترسناک

خان گفت: خلبانان نمی شد با تمرکز بر فرود شدند و به جای صحبت کردن در مورد بیماری همه گیر کوروناویروس و آلوده خود را با اعضای خانواده. خلبانان' اولین تلاش در فرود ناموفق پس از آنها نادیده گرفته شدن از کنترل ترافیک هوایی است که این هواپیما بیش از حد بالا بود. در تلاش بعدی که به پایان رسید در این سقوط خلبان کنترل فرود خودداری توجه به هشدارهای که آنها بیش از حد کم و اصرار دارد که او آن را مدیریت کند.

محققان همچنین دریافتند که کنترل هوایی موفق به خلبانان این هواپیما از خسارات به اولین تلاش خود را.

"موتورهای هواپیما آسیب دیده بودند زمانی که آنها خراشیده باند اما کنترل ترافیک هوایی نکردند خلبان" خان گفت.

به دنبال اخبار از پاکستان, بین المللی حمل و نقل هوایی (IATA) گفت که آنها به دنبال کسب اطلاعات بیشتر.

"ما گزارش زیر فرم پاکستان در مورد جعلی خلبان مجوز که مربوط و نشان دهنده جدی گذشت در صدور مجوز ایمنی و نظارت" سخنگوی گفت.

dj/aw (AFP AP "رویترز" dpa)



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب