bp سرمایه گذاری 5 میلیون دلار در geospatial تجزیه و تحلیل شرکت Satelytics

bp سرمایه گذاری سرمایه گذاری 5 میلیون دلار در Satelytics یک ابر مبتنی بر geospatial نرم افزار تجزیه و تحلیل شر

توسط NEWSCENTERALS در 4 تیر 1399

bp سرمایه گذاری سرمایه گذاری 5 میلیون دلار در Satelytics یک ابر مبتنی بر geospatial نرم افزار تجزیه و تحلیل شرکت است که با استفاده از پیشرفته طیفی تصاویر و یادگیری ماشین برای نظارت بر تغییرات زیست محیطی از جمله متان تولید گازهای گلخانه ای.

Satelytics جمع آوری وضوح بالا طیفی تصاویر از سطح این سیاره با استفاده از ماهواره ها و هواپیماهای بدون سرنشین و هواپیما است. فن آوری آن ترکیبی از این تصاویر با الگوریتم های اختصاصی برای ایجاد منحصر به فرد الکترومغناطیسی امضا است که می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای تشخیص تغییرات زیست محیطی از جمله انتشار و یا نشت. نرم افزار خود را visualises این مجموعه داده بر روی صفحه نمایش تعاملی است که به کاربران نهایی روشن و عملی تصویر از عملیات و هشدار آنها به تسهیلات خطرات مانند نشت متان.

bp 5 میلیون دلار سرمایه گذاری فعال خواهد شد Satelytics به توسعه فن آوری آن بیشتر و مقیاس برنامه های خود را در سراسر بخش نفت و گاز. استفاده از این تکنولوژی پتانسیل را دارد که بخشی از فشار خون هدف برای نصب متان اندازه گیری در تمام عمده نفت و گاز پردازش های 2023 انتشار داده و سپس درایو 50% کاهش در متان شدت عملیات خود را.

مرگ واتسون bp معاون ارشد رئيس جمهور از دیجیتال علوم مهندسی و گفت: "Satelytics است modernising بخش انرژی با ساخت اطلاعات در مورد دارایی های فیزیکی در دسترس تر و قابل هضم که منجر به تصمیم گیری بهتر ساخت. ما هیجان زده به کار از نزدیک در کنار خود منحصر به فرد تیم از دانشمندان و فن برای کمک به آنها در تکامل فن آوری خود را و به ادامه حرکت سوزن در صنعت دیجیتال شدن دستگاه."

Sean Donegan مدیر اجرایی Satelytics گفت: "bp استفاده های اولیه از ما تشخیص و آنالیز نرم افزار الهام بخش ما برای گسترش توانایی های ما است. bp سرمایه گذاری مارکس یک inflexion نقطه برای Satelytics که خواهد شد کمک به ما در ما گسترش قابلیت های فن آوری و سوخت آینده نوآوری است."

از طریق آن جسارت کسب و کار bp در حال ساخت سرمایه گذاری استراتژیک در نوآوری فناوری و کسب و کار است که می تواند کمک به آن را reimagine جهانی انرژی سیستم.

دیوید هیز bp سرمایه گذاری مدیر عامل برای آمریکا و رئیس اجرایی گفت: "در اوایل این سال ما اعلام کردیم که جاه طلبی برای تبدیل شدن به یک شبکه صفر با شرکت تا سال 2050 یا زودتر و به کمک جهان به خالص صفر است. به عنوان بخشی از اهداف ما یکی از ما 10 هدف مربوط به اندازه گیری متان در همه ما عمده نفت و گاز پردازش های 2023 و کاهش متان شدت از عملیات ما 50٪. فن آوری های پیشرفته مانند Satelytics یکپارچه سازی روش های متعدد به نحو احسن شناسایی تولید گازهای گلخانه ای را بالقوه به عنوان یک ابزار با ارزش است که می تواند حمایت از این کار است."

در مورد Satelytics:

  • Satelytics Inc., یک ابر مبتنی بر geospatial تجزیه و تحلیل مجموعه نرم افزار.
  • چند و یا بیش از حد طیفی تصاویر جمع آوری شده از ماهواره پهپاد هواپیما و دوربین های ثابت و پردازش به ارائه هر دو هشدار و کیفی نتایج جستجو برای مشتریان ما.
  • داده ها را می توان جمع شده بودند تا به صورت روزانه و نتایج ارسال شده به مشتریان در ساعت است.
  • این شامل مشکل خاص, محل, قدر, و حتی کیفی اطلاعات که به حداقل رساندن هزینه و تاثیر و عملیاتی اختلال برای مشتریان.

 در مورد bp سرمایه گذاری:

  • bp سرمایه گذاری راه اندازی شد بیش از 10 سال پیش برای شناسایی و سرمایه گذاری در خصوصی رشد بالا بازی در حال تغییر فن آوری شرکت های شتاب نوآوری در سراسر طیف انرژی. از آن پس bp سرمایه گذاری تقریبا 700 میلیون دلار در شرکت های فن آوری در سراسر بیش از 31 فعال سرمایه گذاری با بیش از 250 شرکت-سرمایه گذاران.
  • جسارت نقش کلیدی در bp استراتژی برای مقابله با دو چالش از ملاقات با جهان نیاز به انرژی بیشتر, در حالی که در همان زمان کاهش انتشار کربن.
  • bp سرمایه گذاری با تمرکز بر اتصال و رو به رشد انرژی جدید کسب و کار. آن را می سازد استراتژیک, سرمایه گذاری سهام در سراسر مجموعه ای از تکنولوژی های مربوطه کسب و کار پیشرفته از جمله تحرک کم کربن و دیجیتال.
  • برای اطلاعات بیشتر: bp.com/ventures.
  • شان هیلی bp سرمایه گذاری اصلی را تا یک مدیر صندلی در هیئت مدیره از Satelytics.

بیانیه هشدار

به منظور استفاده از 'بندر امن' مقررات ایالات متحده اصلاحی دادخواهی اوراق بهادار خصوصی عمل 1995 (به 'PSLRA'), bp ارائه زیر بیانیه هشدار. این آزادی مطبوعات شامل برخی اظهارات به جلو نگاه – است که اظهارات مربوط به آینده و نه گذشته وقایع و شرایطی که ممکن است مربوط به یک یا بیشتر از وضعیت مالی و نتایج عملیات و کسب و کار bp و برخی از برنامه ها و اهداف bp با توجه به این موارد. این اظهارات به طور کلی اما نه همیشه, شناسایی با استفاده از کلمات مانند "خواهد شد', 'انتظار', 'انتظار', 'هدف', 'باید', 'اردیبهشت', 'هدف', 'احتمال', 'نظر', 'معتقد است', 'پیش بینی', 'طرح', 'ما' و یا عبارات مشابه. نتایج واقعی ممکن است متفاوت از کسانی که در بیان چنین اظهاراتی بسته به عوامل مختلف از جمله عوامل خطر مندرج در تازه ترین گزارش سالانه و فرم 20-F تحت عنوان "عوامل خطر" و در هر یک از ما بیشتر های اخیر گزارش های عمومی.

ما تازه ترین گزارش سالانه و فرم 20-F و دیگر دوره براده در دسترس هستند در وب سایت ما در www.bp.com و یا می تواند به دست آمده از SEC با تماس با شماره) 1-800-SEC-0330 و یا بر روی وب سایت خود را در www.sec.gov.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن