فلسطینی رقیب حماس و فتح را تهدید اسرائیل الحاق طرح

این گروه رقیب به نام برای وحدت و مقاومت در برابر طرح به ضمیمه بخش هایی از کرانه های طولانی در نظر گرفته شود بخ

توسط NEWSCENTERALS در 12 تیر 1399

این گروه رقیب به نام برای وحدت و مقاومت در برابر طرح به ضمیمه بخش هایی از کرانه های طولانی در نظر گرفته شود بخشی از آینده فلسطین. اما تحلیلگران می گویند این نشان از وحدت بعید است به نتیجه در عمل است.

دو گروه فلسطینی روز پنجشنبه متعهد وحدت در برابر اسرائیل قصد دارد به ضمیمه بخشی از کرانه.

"ما را در جای خود قرار داده و همه اقدامات لازم برای اطمینان از وحدت ملی گفت:" جبرئیل Rajub دبیر کل کمیته مرکزی فتح در مجازی کنفرانس مطبوعاتی با بیروت مبتنی بر حماس Saleh al-Arouri. "امروز ما می خواهم به صحبت می کنند در یک صدای واحد است."

دولت اسرائیل به رهبری بنیامین نتانیاهو نخست وزیر است نشانه قصد خود را برای حرکت به جلو با برنامه های ضمیمه خاک شده است که در کنار برای یک آینده فلسطین. خاک در سوال شامل شهرک های اسرائیلی در کرانه باختری است.

مقامات اسرائیلی پیشنهاد کرده اند که اعلام می افتد اما نه قبل از ما رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن داده خود را تایید.

ادامه مطلب: چه خواهد شد اسرائیل در کرانه الحاق برنامه های معنایی برای منطقه دارد ؟

مغلوب ساختن پیشی جستن دولت پیشگام یک طرح جدید برای پایان دادن به مناقشه اسرائیل و فلسطین, اگر چه بسیاری از طرح های پیشنهادی خود را نقض شناخته شده بین المللی قطعنامه های چنین به عنوان مرز delineations برای سازمان ملل متحد-تحریم راه حل دو کشور.

'مقاومت'

هر دو جنبش فتح و حماس را آشکار و کفر به رهبری آمریکا طرح گفت: تضعیف چشم انداز صلح است. حماس al-Arouri گفت: الحاق قصد دارد که تنها در خدمت به وحدت مقاومت فلسطین.

"ما باید با کنار گذاشتن همه اختلافات و توافق بر سر یک استراتژی" گفت: al-Arouri. "ما با استفاده از همه اشکال مقاومت در برابر الحاق."

ادامه مطلب: چگونه عربی متحده در واکنش به اسرائیل الحاق برنامه ؟

اما میانه تحلیلگران پیشنهاد کرده اند که نشان از وحدت بعید است که برای ترجمه به همکاری گسترده تر بین جناح های رقیب.

"من شک الحاق چالش کمک خواهد کرد که این دو جناح به پایان خود تقسیم و متحد کردن دوباره" رئیس سابق تشکیلات خودگردان فلسطین رسمی غسان خطیب گفت: آژانس خبری AFP. "آنها توافق در مورد اهمیت الحاق ... اما من فکر نمی کنم آنها فراتر از آن است."

از سال 2006 حماس بوده است در تقابل با جنبش فتح اجرا می شود که تشکیلات خودگردان فلسطین بدن وظیفه حاکم بر سرزمین های فلسطینی.

که در همان سال حماس موفق به کسب اکثریت در انتخابات پارلمانی قرار دادن آن در یک موقعیت برای رهبری دولت فلسطینی. این مبارزه شکست بین دو جناح در نهایت منجر به درگیری های مسلحانه که اسرائیل مجبور به عقب نشینی از غزه شد. حماس تاکنون در کنترل ساحلی تحت محاصره.

ls/rs (AFP dpa)



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب