'آن را 'قتل': این تیراندازی از یک غیر مسلح سیاه Roiling گرجستان

GA—قتل گزارشی در دست مسلح مردان سفید در اینجا موجب خشم و کشیده تازه با توجه به دولت موضع خود را در زمین قانون

توسط NEWSCENTERALS در 17 اردیبهشت 1399

GA—قتل گزارشی در دست مسلح مردان سفید در اینجا موجب خشم و کشیده تازه با توجه به دولت موضع خود را در زمین قانون است.

Ahmaud Arbery, 25, شد در حال اجرا پایین خیابان در این شهر Satilla سواحل محله در اوایل بعد از ظهر از فوریه. 23 او توجه گرگوری McMichael. یک پلیس سابق و محقق محلی منطقه وکیل دفتر McMichael نشسته بود و مادر تراویس جبهه حیاط.

"تراویس مرد در حال اجرا پایین خیابان بیایید بروید" گریگوری گفته او با توجه به یک گزارش پلیس به دست آمده توسط نیویورک تایمز.

مردانی که سفید گفت: آنها مشکوک Arbery که سیاه و سفید است, ممکن است متصل به اخیر دزدی در محله خود را. آنها برداشت سلاح یک تفنگ ساچمهای و .357 magnum—و به دنبال Arbery در Travis McMichael این وانت که خرس گدسدن پرچم و آن "don't tread on me" شعار. همسایه ویلیام برایان پیوست McMichaels در دنبال Arbery به گفته پلیس.

به زودی پس از سه نفر مواجه Arbery. با توجه به گرگوری McMichael حساب در گزارش پلیس Arbery تبدیل نسبت به تراویس McMichael کامیون به عنوان او را متوقف کرد و خارج شد و زده تراویس. یک تصویری که منتشر شده به طور گسترده ای در روز سه شنبه—و که Arbery را, عمه ، خاله, Thea Brooks گفت: به تصویر کشیده برادرزاده او—را نشان می دهد یک مرد سیاه پوست و مرد سفید تلاش هر دو در و خارج از صفحه نمایش به عنوان عکس حلقه. اما تصویری را منشأ و این که آیا این همان فیلم به ضرب گلوله توسط Bryan که ذکر شده بود توسط یک دادستان محلی—که در ابتدا کاهش یافته است به اتهامات مطبوعاتی در ارتباط با این تیراندازی مشخص نیست.

"تراویس اخراج یک شات و سپس دوم و بعد از آن وجود دارد شات دوم" در گزارش پلیس متحده است. حداقل دو عکس زده Arbery این Glynn شهرستان, دفتر پزشکی قانونی گفت: روزانه وحش هفته گذشته است.

Arbery درگذشت در وسط خیابان که در آن او سقوط کرد و هیچ کس دستگیر شده است و یا متهم به جرم و جنایت. اما در سه منطقه وکیل تام Durden—سوم دادستان برای مقابله با قتل—اعلام کرد که در حال حاضر پرونده به هیات منصفه.

در ضمن Arbery خانواده در حال حرکت بود به برگزاری تظاهرات در منطقه شنبه شب.

"این قتل است. این دلخراش حتی در نگاه کنید. کل شهر دیده می شود آن را" بروکس Arbery عمه گفت: روزانه وحش کلیپ گردش. "در حال حاضر ما فقط باید برای آرامش خاطر آن را یک ویدیو گرافیک آن بسیار دردناک بود و ما می دانیم آنچه که ما می دانستم که دیگر روز: یک مرد به قتل رسید و دو مرد هستند."

در پسر خود را در روز جمعه, Gregory McMichael گفت: روزانه وحش او "هرگز رفته پس از کسی که برای خود رنگ" و این که "نزدیک ترین نسخه از حقیقت" وجود دارد و در نامه ای به طور موثر تبرئه او و پسرش را که نوشته شده بود توسط دادستان که recused خود را از مورد جورج Barnhill.

تکرار تلاش برای رسیدن به گرگوری McMichael تراویس McMichael و ویلیام برایان طریق تلفن پس از ظاهر در روز سه شنبه ناموفق بودند.

با توجه به گزارش پلیس Arbery به زمین افتاد با یکی از دست های خود را فرود زیر و تراویس McMichael نورد Arbery برای دیدن اگر او برگزاری یک سلاح. او نبود. اما McMichaels بود که پلیس آن روز که Arbery به تازگی دیده شده است چسبیده "دست خود را پایین شلوار خود را" پیشرو آنها را به این باور او ممکن است مسلح به آنها گفت.

Arbery نبود مسلح. آنچه که او انجام داده بود مراجعه پایه و اساس یک خانه ساخته شده فقط پایین خیابان از تراویس McMichael خانه یک ساختار جدید که صاحب لری زبان انگلیسی گفت: روزانه وحش او موفق به دریافت یک اعلان بر روی تلفن همراه خود را از کسی که در اموال خود را که در آن روز. او ارائه فیلم به The Daily Beast که بروکس Arbery عمه شناسایی به تصویر می کشد برادرزاده او.

اما خانواده معتقد Arbery شد فقط به دنبال در اطراف منطقه و این که او هدفمند حداقل تا حدودی به این دلیل او سیاه و سفید—قوی ادعا می کنند در یک کشور و منطقه است که هنوز هم حمل زخم از برده داری بازسازی و تبعیض نژادی است. با دولت coronavirus پناهگاه در محل سفارش برداشته در روزهای اخیر توسط رژیم صهیونیستی است. برایان کمپ خانواده امیدوار تظاهرات خواهد بود به خوبی حضور داشتند که Arbery داستان را به توجه به آنها می گویند آن را سزاوار است.

"این پتانسیل برای تبدیل شدن به یک بسیار عمده ای ایستاده خود زمین مورد گفت:" رونالد کارلسون یک نویسنده و استاد دانشگاه گرجستان دانشکده حقوق که مطالعات چنین مواردی است. "من جای تعجب نیست برای دیدن این مورد جرقه مجدد بحث در مجلس در مورد عقل مستقل خود را زمین قانون است."

هر گونه بحث به نظر می رسید ثانویه به خانواده خشم. صحبت کردن از طرف آنها گرجستان NAACP رئیس جمهور جیمز Woodall گفت: روزانه وحش که "تنها قابل قبول نتیجه این وضعیت این است که افراد مسئول Ahmaud قتل متهم و محکوم شد."

خاموش مشغول چهار خط تقسیم بزرگراه Satilla سواحل محله مجموعه ای از مرتع پرورش احشام خانه های ییلاقی و چند McMansions پوشش تنها تعداد انگشت شماری از خیابان. پایین یکی آرام کوچه چند خانه های تزئین شده با مغلوب ساختن پیشی جستن پرچم یکی تحمل رئیس جمهور با چهره خندان با عبارت را لیبرال گریه دوباره.

Arbery خانواده و دوستان می گویند سابق linebacker برای Brunswick دبیرستان, تیم ملی فوتبال شد دونده مشتاق و سرش می دویم. در Satilla سواحل با مرگ او جرقه خود را "من با اجرای مود" کمپین. (بیش از 49,000 مردم را امضا کرده اند Change.org طومار خواستار McMichaels به دستگیر می شود.) در حالی که Arbery زندگی نمی کنند در Satilla سواحل مادر خود زندگی می کند چند مایل دورتر در یک محله در سراسر بزرگراه که در آن برخی از پرواز مؤتلفه پرچم در مقابل متری.

کلید به این صورت خواهد بود که آیا McMichaels تا به حال اختیارات قانونی به دنبال Arbery. گرجستان قانون روشن است که شهروندان حق دارند به دستگیری کسی که در صورتی که فرد مشاهده شده است در عمل از ارتکاب جرم. اما با توجه به اظهارات خود به پلیس تنها چیزی که McMichaels دیدم در روز Arbery را کشته بود او را در حال اجرا پایین خیابان.

Barnhill استدلال در recusal نامه ای که McMichaels بود "جامد دست اول علت احتمالی" که Arbery بود دزدی مشکوک. Barnhill نداد بر آنچه که علت احتمالی بود و یا چگونه او می خواهم رسیده که نتیجه هر چند دو دزدی رخ داده بود در این محله در دو ماه اول از سال است. یکی بود یک سرقت از 2500 دلار ارزش تجهیزات ماهیگیری از انگلیسی اموال که او گفت که او نمی گزارش به پلیس اما به تایید Daily Beast. دومین گزارش از سرقت از یک 9mm handgun از تراویس McMichael قفل کامیون که برای اولین بار به دست آمده توسط Brunswick اخبار.

Barnhill نامه به دست آمده از بارموجود Barnhill حقوقی استدلال برای چرا McMichaels باید دستگیر یا متهم در Arbery مرگ به عنوان به خوبی به عنوان خود را recusal از این مورد بیش از پسرش موقعیت در نزدیکی Brunswick دفتر دادستان منطقه. این Brunswick منطقه وکیل Jackie Johnson, در حال حاضر recused خودش چون گرگوری McMichael قبلا شاغل در آن دفتر.

"به نظر می رسد قصد خود را برای متوقف کردن و نگه داشتن این جنایتکار شک تا زمانی که اجرای قانون وارد شده است. تحت گرجستان قانون این است که کاملا قانونی" Barnhill نوشت: از McMichaels.

در حالی که بروکس Arbery عمه تایید کرد که این فرد دیده می شود در این ویدئو از زبان انگلیسی اموال که او ارائه شده است از بعد از تیراندازی در واقع Arbery او نمی تواند آن را برادرزاده او در فیلم های دیگر از زبان انگلیسی را از ملک گرفته شده در دو ماه اول سال که شد reviewed by The Daily Beast.

در یک مصاحبه کوتاه با Daily Beast در جمعه گرگوری McMichael گفت که او تا به حال هیچ مدرک مستقیمی که Arbery شد یک دزد با هدف قرار دادن Satilla سواحل قبل از اذیت کردن آنچه که می تواند یک بخش کلیدی از یک دفاع قانونی برای عکسبرداری است.

"اما او که وجود دارد بدون اجازه" در انگلیسی اموال McMichael گفت: از طریق بسته درب جلو از پسرش را در صفحه اصلی.

برای فارسی گفت که او احساس وحشتناک است که یک مرد ممکن است کشته شده اند ممکن است تلاش در دفاع از خود خانه ناتمام است. "من می خواهم برای انتقال تسلیت من به این پسر مامان. بدون پدر و مادر همیشه باید برای رفتن از طریق آن" فارسی گفت: روزانه وحش. "من برگزاری کلاه من در دست من درخواست بخشش."

بروکس اصرار برادرزاده او انجام شد و هیچ مشکلی در آن روز.

"او هرگز اذیت کسی. او فقط یک بسیار هوشیار فرد" بروکس گفت: روزانه وحش. "که همه او انجام شده بود به دنبال سرقت نیست هر چیزی."

در نامه خود Barnhill گفت که "Arbery سلامت روانی سوابق و قبل از محکومیت کمک به توضیح خود را آشکار تهاجمی طبیعت و ممکن است الگوی فکری به حمله یک مرد مسلح." Arbery محکوم شد آوردن یک تفنگ دستی به نیوبرانزویک دبیرستان در سال 2013 پرونده های دادگاه نشان می دهد. او همچنین به اتهام سرقت یک تلویزیون از خارج در سال 2017. نه پرونده که هر دو شد reviewed by The Daily Beast, هر گونه اشاره به Arbery سلامت روانی.

کارولین نور, مدرس ارشد در دانشگاه هاروارد نوشت که یک کتاب در تاریخ آمریکا ایستاده خود زمین قوانین گفت: Barnhill را ذکر Arbery جنایی تاریخ تکرار در ایستاده خود زمین موارد و تیراندازی پلیس—به ویژه هنگامی که فرد متوفی یک مرد سیاه و سفید.

"او فریم Arbery به عنوان یک جنایتکار تهدید برای امنیت عمومی است که جمع این ایده خوب پسر با یک تفنگ" نور گفت: روزانه وحش. "وجود دارد یک نیاز برای تولید یک حقوقی بایگانی ثابت کند که او سزاوار به مرگ است."

اما Arbery را سابقه کیفری بود که هیچ ارتباطی با دفاع از McMichaels اقدامات آن روز کارلسون گفت. او اشاره کرد که سوابق کیفری از هر دو جورج زیمرمن و Trayvon Martin بودند مجاز به ارسال شده در زیمرمن را بدنام ایستاده خود زمین آزمایشی در سال 2013.

راهنمایی Woodall, NAACP رئیس جمهور گفت: در این مورد بود که واقعا بسیار ساده است.

"Ahmaud مرده است و مردم مسئول قتل او در حال قدم زدن رایگان," او گفت: روزانه وحش.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن