فلسطینی ها و اسرائیلی ها در اعتراض به تصمیم اسرائیل برای ضمیمه بخش هایی از کرانه

معترضان به خیابانها آمدند و علیه دولت اسرائیل قصد دارد به ضمیمه بخش هایی از کرانه باختری است. این زمین فلسطینی

توسط NEWSCENTERALS در 18 خرداد 1399

معترضان به خیابانها آمدند و علیه دولت اسرائیل قصد دارد به ضمیمه بخش هایی از کرانه باختری است. این زمین فلسطینی ها می خواهند به عنوان بخشی از یک دولت مستقل.

هزاران نفر از فلسطینی ها و اسرائیلی اعتراض در اسرائیل در روز شنبه در برابر اسرائیل برنامه ریزی برای گسترش حاکمیت بر بخش هایی از کرانه باختری است. معترضان انجام آگهی ها "نه به الحاق به اشغال بله برای صلح و دموکراسی" و پرچم فلسطین.

معترضان جمع شده بودند پلیس پس از صدور مجوز در شب جمعه این شرط که آنها حفظ دو متر (6.5 فوت) فاصله بین هر یک از دیگر. تظاهرات بودند بنا به گزارش سازمان یافته توسط جناح چپ شدند.

رهبر Meretz چپ متمایل اسرائیل خواستار الحاق تصمیم بنیامین نتانیاهو نخست وزیر دولت یک "جنایت جنگی" و "جنایت علیه دموکراسی".

سناتور برنی ساندرز همچنین خطاب به معترضان در یک ویدیو و حمایت خود را برای تظاهرات. "این برای همه ما به ایستادن به رهبران مستبد و برای ساخت یک آینده صلح آمیز برای هر فلسطینی و هر اسرائیل گفت:" ساندرز.

این وضعیت در غرب بانک

آخرین انتخابات اسرائیل و آمریکا دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن بحث صلح طرح داده اند اسرائیل بیشتر اتاق به اعمال کنترل خود را بر کرانه رقابت خاک که فلسطینی ها به دنبال به عنوان بخشی از یک دولت مستقل.

جدید اسرائیل توافق ائتلاف بین حزب لیکود نتانیاهو و وزیر دفاع Benny Gantz آبی و سفید حزب اجازه می دهد تا برای الحاق دره اردن در کرانه مربوطه و شهرک های یهودی نشین در اوایل ماه جولای.

ادامه مطلب: اسرائیل قصد دارد به ضمیمه سرزمین های غرب بانک

ماه گذشته محمود عباس اعلام کرد که در پایان به تمام موافقت نامه ها و تفاهم با اسرائیل و آمریکا در پاسخ به اسرائیل قصد دارد به ضمیمه شهرک ها و دره اردن.

در اوایل این هفته نتانیاهو گفت که الحاق زمین اتفاق می افتد به طور مستقل از مغلوب ساختن پیشی جستن میانه طرح است. با توجه به نظرسنجی اخیر توسط اسرائیل دموکراسی موسسه 50.1% اسرائیلی ها حمایت الحاق دره اردن.

am/اس ام اس (AFP ایسنا)

DW می فرستد یک انتخاب روزانه از اخبار و ویژگی های. ثبت نام در اینجا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب