پاریس' ویروسی هنرمند گرافیتی است که متهم به تجاوز به عنف سریال

پاریس—اگر شما گرفته ام قدم زدن گاه به گاه در سال های اخیر از طریق رمانتیک خیابان Montmartre مشرف به شهر نور شم

توسط NEWSCENTERALS در 21 تیر 1399

پاریس—اگر شما گرفته ام قدم زدن گاه به گاه در سال های اخیر از طریق رمانتیک خیابان Montmartre مشرف به شهر نور شما ملزم به کشف نقاشی های دیواری.

"Instagram های مطبوعات فرانسه مدعی شد یکی از مورد نظر خود را در شکارگاه. "

نوشته شده در سیاه و سفید ساده اسکریپت با یک بیت از یک شکوفایی در پایان آن نوشته شده:"l'amour دادگاه les rues" (تقریبا "عشق در roams خیابان") و تزئین همه چیز از دیوار به عابر به دور انداخته تشک.

شعار شروع به ظاهر شدن در Montmartre پس از حملات تروریستی نوامبر. 13, 2015—یک امیدوار پیام در پی وحشت. در این سال که به دنبال کلمات اضافه غریب شکوفا به محله سنگ فرش کوچه های رنگی, هنر خیابانی و ایجاد کرد-مانند پرنیان.

دودل همچنین تبدیل شدن به چیزی از ویروسی پدیده—ظاهر نه تنها در دیگر محله های پاریس اما در رسانه های اجتماعی تغذیه از گردشگران و ساکنان به طور یکسان. در واقع سریع برچسب جستجو در Instagram بازده هزاران نفر از عکس ها تحمل آشنا سیاه و خط خطی که یکی از آنها متعلق به ارادتمند شما.

مانند بسیاری دیگر که من پیدا کردم این برچسب دمدمی نشاط و آه-تا-و هنگامی که من در سراسر آن را در یک کبالت-نوار آبی رنگ از چوب بالای همکف-کف پنجره از من گرفت و سریع ضربه محکم و ناگهانی و آپلود آن را به Instagram.

برچسب خالق که شد چیزی از ستاره محلی, خود ارضایی, نشاط بخشی, خط خطی نیز اغلب به بازدید از محبوب عکس های سایت. Instagram های مطبوعات فرانسه مدعی شد یکی از مورد نظر خود را در شکارگاه.

شناسایی شده در رسانه ها به عنوان ویلفرید A. هنرمند خواهد شانه از سایت برای تصاویر از نقاشی های دیواری. اگر یک جوان, زن جذاب تا به حال نوشته شده از یک عکس او را در حال حمله با چنگال. پنجاه و چیزی رویکرد بود که همیشه همان.

اهداف

او می مانند و یا اظهار نظر در تصویر و سپس او شروع به ارسال پیام های خصوصی به زن در سوال. پیام ها به طور معمول درگیر دعوت نامه برای شاخه های عکس در عکاسی استودیو و یا یک نوشیدنی در یکی از Montmartre فرو رفتن میله های زندان.

او اغلب هدفمند می توان به مدل های زیر سن قانونی ارائه photoshoots یا امیدوار به قرار دادن آنها در ارتباط با صنعت مد خودی. از جمله پیشنهادهای نیست محدود به رسانه های اجتماعی. او همچنین با نزدیک شدن به زنان جوان در خیابان های پاریس با یک تاکتیک مشابه: تعارف در ظاهر خود را پس از دعوت برای جلسات عکس.

"من با این مرد در مورد یک بار در سال" یک زن جوان گفت: مجله فرانسوی نئون. "او همیشه من را متوقف کند و به من بگوید که او یک عکاس است که او می خواست برای گرفتن عکس از من."

زن جوان خودداری کرد اما از آن جلوگیری نمی کند ویلفرید A. از پیچ او هر زمان مسیر خود عبور کردند.

"چه غم انگیز است که این آغاز شد زمانی که من در دبیرستان بود, بنابراین من حدود 13 یا 14 سال" از او یاد می شود.

ده ها تن از دیگر زنان جوان و دختران آیا موافق به ساقه ، و اتفاقاتی که enfolded هستند که مشابه آنها به عنوان سرد. در حساب های منتشر شده در رسانه های زنان توصیف یک تیره رنگ Montmartre آپارتمان به جای آن از یک استودیو حرفه ای همراه با ارائه می دهد به نوشیدن الکل و یا مواد مخدر.

"'شما نیاز به استراحت برای شل کردن او می گویند. سپس سوء استفاده را شروع می شود. "

هنگامی که جلسه رو در جریان این هنرمند را محور آنها را برهنه یا نیمه برهنه, عکس و پس از آن شکایت دارند که این مدل بیش از حد "سفت" و یا "مقید" و این امر نشان می دهد در عکس. "شما نیاز به استراحت برای شل کردن" او می گویند. سپس سوء استفاده را شروع می شود.

"او من را لمس کرد و گردن و شانه های من من پشت او لب هایش را حدود یک سانتی متر از دهان من" یک زن جوان گفت نئون.

"من دور کشیده و به او گفت: 'آرامش من می خواهم به شما بوسه. آن را فقط به شما را در سهولت.'"

لمس خواهد و سپس گفته می شود تشدید می شود و گاهی منجر به عنف.

کارول داستان

یکی دیگر از زن جوان بازگو یک unsettlingly داستان شبیه به The Daily Beast, من گفتن که او تا به حال گرفته شده اقدامات احتیاطی قبل از دیدار با عکاس است.

درخواست که او بود که تنها به کارول او گفت که او بود 23 هنگامی که ویلفرید A. نزدیک شدن او در خیابان پنج سال پیش. او به او گفت که او دوست داشت او نگاه—کارول بود به سبک خیابانی در آن زمان—به او کارت خود را و در نهایت او را دعوت به Montmartre برای ساقه عکس.

"من نگاه کرد تا کار خود را در وب سایت خود را و آن را به نظر می رسید حلال" کارول گفت:, و اضافه کرد که او نیز گذشت آدرس خود را به همراه یک دوست در بعد از شلیک فقط به امن است.

"من گفت:" اگر چیزی اتفاق می افتد به من خواهد بود در این آدرس,'" او به یاد می آورد.

ساقه قرار بود به جای خارج از منزل, اما این عکاس گفت: Carole او تا به حال برای بازیابی برخی از تجهیزات از آپارتمان خود را ، ورود به آپارتمان کارول بلافاصله احساس ناراحت کننده است. آن را کثیف و آشغال ته سیگار. او تا به حال نشان داده شده است تا در لباس استاندارد سبک خیابانی از جمله پسر, شلوار جین, اما ویلفرید علي به او گفت که او لباس می پوشد به اندازه کافی—چیزی که او فکر عجیب و غریب بود با توجه به جنسيت طبیعت از خیابان مد, اما او آن را خار کردن.

"او شروع به لمس کردن او—او گردن و سر خود را به او نشان دهد که چگونه به در برخواهد داشت. او شروع به مالش گردن او."

آنها فرود به داخل حیاط به برخی از جرقه بزند در مقابل یک دیوار سفید و در مورد سر به یکی از Montmartre رنگارنگ graffitied دیوار هنگامی که هنرمند گفت که او فراموش کرده بود چیز دیگری در آپارتمان. آن را به عقب در داخل که همه چیز در زمان ترسناک تبدیل شود.

"من در کنار پنجره و گفت: وای شما نگاه شگفت انگیز! من نیاز به گرفتن برخی از عکس های شما با پنجره.'"

به عنوان با دیگر قربانیان ویلفرید A. شروع به کارگردانی کارول چگونه مطرح گفتن او بود بیش از حد مقید و نیاز به کمی استراحت بیشتر نیاز به یک کمی بیشتر نفسانی. او شروع به لمس کردن او—او گردن و سر خود را به او نشان دهد که چگونه به در برخواهد داشت. او شروع به مالش گردن او. او اعتراض کرد و از او عذرخواهی کرد. چند ثانیه بعد از, اما, او در بر داشت خودش را روی تخت دراز کشیده و با عکاس در بالا از او مالش در برابر او و تلاش به او بوسه.

"وانمود مثل من دوست پسر خود را و من به شما" او دستور.

"همانطور که من در ترک او از من خواست اگر او می تواند به من نشان می دهد آلت تناسلی خود را. من نگاه دور و زد بیرون."

کارول یکی از مقتولین

کارول به یاد می آورد که آن را در زمان چند ثانیه به حتی روند چه اتفاقی می افتد.

"من به او گفتم که ما توقف عکاسی جلسه و از او عذرخواهی کرد دوباره," او گفت:. "همانطور که من در ترک او از من خواست اگر او می تواند به من نشان می دهد آلت تناسلی خود را. من نگاه دور و زد بیرون."

متزلزل کارول نمی شکایت با پلیس توضیح داد که او فکر نمی کنم آنچه اتفاق افتاده "بود به اندازه کافی به نتیجه در تحقیقات پلیس" از آنجا تا به حال نشده است ،

پس از انتشار نئون قطعه بیشتر زنان جلو آمد برای به اشتراک گذاشتن داستان دلخراش از برخوردهای خود را با ویلفرید A. در رسانه های اجتماعی. گذشته از تهوع القا شیارهای من زده شد که چگونه به طور یکسان حساب شد: این جلسات در آپارتمان کلمات حرکات—همه آنها به اشتراک گذاشته شده همان محاسبه درنده خودداری کنند. این تقریبا مثل چیزی گرفته شده از Harvey Weinstein راهکار است که تا به حال خوار Hollywood mogul شده, دختر بی خانمان و زندگی در Montmartre.

کارول گفت: او کمی شوکه هنگامی که او برای اولین بار خواندن نئون مقاله. او تا به حال طولانی مشکوک است که او ممکن است خود را تنها قربانی اما تعداد زنانی که جلو آمد شگفت انگیز بود همه یکسان است.

"وقتی که من خواندن همه شاهد حساب با خودم گفتم:" او یک درنده واقعی.' از آنچه که من خوانده این جریان بوده است برای مدت حداقل 10 سال است. در حال حاضر لحظه ای به جلو می آیند."

"لا فتنه'?

روز سه شنبه یک گروه از بیش از 25 زنان ثبت یک شکایت رسمی متهم هنرمند خیابانی از تجاوز و حمله جنسی. ویلفرید A. زنان ادعا می کنند با استفاده از شهرت محلی به عنوان بخشی از خوبی های honed روزمره به شکار دستکاری و سوء استفاده جنسی از زنان در طول دوره از یک دهه است.

این اتهامات همزمان آن را به عنوان اتفاق می افتد با اتهامات تجاوز به عنف در برابر امانوئل پاکسازی را تازه منصوب شده وزیر کشور Gérald Darmanin که در حال حاضر تحت بررسی برای اتهام تجاوز جنسی رخ داده است که 11 سال پیش. با توجه به شکایت قربانی به دنبال کمک های حقوقی از Darmanin در طول تصدی خود به عنوان یک سیاستمدار محلی در شمال فرانسه. او گفته بود وادار به داشتن رابطه جنسی با او را. مورد پرتاب شد در سال 2018 اما بازگشایی حدود یک ماه پیش.

Darmanin را حفظ کرده است که برخورد رضایت طرفین بود اما انتصاب او به عنوان وزیر کشور و رئیس پلیس ملی را برانگیخته خشم در میان گروه های حامی حقوق زنان و فمینیست برخی از آنها برگزار شد اعتراض در مقابل این شهر یاد مادلین کلیسا در روز سه شنبه.

"هنرمند وکیل ادعا می کند نیست و این پرونده یک متجاوز در حال اجرا amuck اما از یک جنس گرسنه گمراه کننده که رفتار در حالی که در زمان دست و پا چلفتی بود و نه کیفری."

با این وجود, پاکسازی و دولت او ایستاده اند پشت خود وزیر.

"او مانند هر کس دیگری حق دارد که برائت," نخست وزیر ژان کستکس گفت BFMTV.

ویلفرید A. نیز این حق خود وکیل است خاطر نشان کرد رسانه های فرانسه. با توجه به جوزف کوهن-Sabban که به نمایندگی از هنرمند مورد است که یکی از متجاوز در حال اجرا amok اما از یک جنس گرسنه گمراه کننده که رفتار در حالی که در زمان دست و پا چلفتی بود و نه کیفری.

"من تا به حال یک حرفه قانونی پوشا بیش از 40 سال, و من نمی باید بیش از حد همدردی با استاندارد متجاوزان" کوهن-Sabban گفت نئون. "من این تصور که در اینجا ما باید یک سری از اشتباه و رفتار است که کمتر از ظریف...او انکار کند که تا به حال متعدد دختران فتوحات روابط... او زندگی نمی کند و در همه مانند یک متجاوز, اما مثل یک مرد است که به طور دائم در شکار [برای فتوحات]."

چنین رویکردی ممکن است به نظر می رسد تکان دهنده در خارج از فرانسه اما کاملا مبالغ کشور هنوز در تلاش برای دست و پنجه نرم کردن با پیامدهای #MeToo جنبش و حتی قبل از آن رسوا رفتار دومینیک استراوس کان که در خط به پیروزی در ریاست جمهوری فرانسه در سال 2012 تا چند اتهام تجاوز به عنف و حمله به طور موثر به پایان رسید کار خود را. چگونه فرانسه ترکیب مسائل از رضایت به یک فرهنگ که در آن مهاجم معاشقه و آنچه به تصویر کشیده شده به عنوان هنر "لا séduction" بوده است هنجار شده است.

"آنچه در این نوع پسر است که بسیار جوان نمی تواند درک است که سنگین آمده فایرفاکس و یا عمل به عنوان یک بیت پرقدرت با کسی که تردید در آخرین دقیقه در نظر گرفته شده است تجاوز به عنف امروز" کوهن Sabban گفت.

در ضمن ویلفرید A. s Montmartre گرافیتی است بدل از شیرین عهد به قدرت عشق به تر شوم پیام در هفته های اخیر. کلمه "l'amour" عبور بوده است و "لو violeur" شده است ناخوانا بالاتر از آن: "لو violeur دادگاه les rues."

"متجاوز در roams خیابان."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب