COVID-19 محدود آفریقا در ماه رمضان روال

آفریقا اقدامات برای کاهش COVID-19 تغییر کرده است, چگونه در ماه رمضان مشاهده شده است محدود کردن مسلمانان به خان

توسط NEWSCENTERALS در 19 اردیبهشت 1399

آفریقا اقدامات برای کاهش COVID-19 تغییر کرده است, چگونه در ماه رمضان مشاهده شده است محدود کردن مسلمانان به خانه های خود. قبلا پیروان اسلام دعا در مساجد و شکست سریع روزانه با هم.

دولت ها در آفریقا تحمیل مستندات و منع رفت و آمد که بسته به مکان عبادت مانند کلیساها و مساجد در تلاش برای کاهش سرعت گسترش coronavirus.

در نیجریه پرجمعیت ترین کشور آفریقا — بسیاری از مسلمانان به ویژه کسانی که در شمال گفت که در این سال در ماه رمضان به طور کامل تغییر راه مردم در مورد زندگی عادی خود مانند پاسخ به تماس به نماز.

مدینه Dauda گفت: DW که شیوع گرفته است دور شادی از ماه رمضان.

"این یک نوع متفاوت از ماه رمضان به طور کامل," او گفت:. "با این بیماری همه گیر کوروناویروس, مفهوم رمضان, خیلی چیزها تغییر کرده است."

"قبل از شیوع من استفاده می شود به رفتن به مسجد و پیوستن به امام برای نماز و کسب اطلاعات بیشتر در مورد کتاب مقدس در قرآن" Dauda گفت: DW.

"من از آن لذت بردم چون شما بودند احاطه شده توسط دیگر وفادار و آن را سرگرم کننده بود. در حال حاضر من برای یادگیری به دعا تنها با شوهر و فرزندان در خانه است که کاملا غیر طبیعی است. من امیدوارم و دعا می کنم که coronavirus خواهد شد به زودی."

ادامه مطلب: Coronavirus: آیا روزه گرفتن در ماه رمضان افزایش خطر عفونت?

در ایران وضعیت متفاوت است. بابا Leigh, یک روحانی مسلمان در بانجول پایتخت گفت: DW که در ماه رمضان مسلمانان معمولا جمع با هم و در تعامل با قرآن تفسیر و مسابقات. اما COVID-19 همه چیز تغییر کرده است. بیش از 90 درصد از Gambians مسلمان هستند و تحمیل یک مستند در طول ماه رمضان یک کار دشوار است.

در حال حاضر چهار امام دستگیر شده اند برای رفتن در برابر مستند اقدامات خود را باز مساجد برای نماز. دو نفر از آنها پس از جریمه شده است.

A Muslim cleric uses social media platforms during Nigeria's Ramadan lockdown

یک روحانی مسلمان با استفاده از سیستم عامل رسانه های اجتماعی در نیجریه در ماه رمضان مستند

Momodou Sabally یک سخنران انگیزشی که مخالف بسته شدن اماکن مذهبی.

در مصاحبه با دویچه وله گفت: "دولت باید مقررات در این وضعیت مساجد. من اعتقاد دارم که مساجد باید با اقداماتی مانند فاصله و شستن دست ها. اما برای بستن مساجد و من فکر می کنم که بد است برای جامعه.

Momodou Sabally یک سخنران انگیزشی که مخالف بسته شدن اماکن مذهبی.

"دولت باید مقررات در این وضعیت مساجد گفت: Momodou Sabally یک سخنران انگیزشی که مخالف بسته شدن اماکن مذهبی.

من اعتقاد دارم که مساجد باید با اقداماتی مانند فاصله و شستن دست ها," او گفت: DW. "اما برای بستن مساجد و من فکر می کنم که بد است برای جامعه است."

ادامه مطلب: ماه رمضان در coronavirus بار — با یک جامعه مجازی

بالا قیمت مواد غذایی

این وضعیت در کنیا ساحلی شهر مومباسا و حومه نایروبی Eastleigh وخیم است, در طول ماه مبارک رمضان به دلیل کمبود مواد غذایی. آنها کشور را به دو تا از بزرگترین جوامع مسلمان.

دسترسی به برخی از اصول اولیه مانند مواد غذایی و سایر ضروریات است قطع شده است با مستند Eastleigh که عمدتا ساکنان کنیا-سومالی مسلمانان است. دولت دارای برچسب یستلیق یک COVID-19 کانون و ساکنان خوشحال هستند در مورد آن.

"در حالی که ما از ابتکار عمل دولت من فکر می کنم این ناعادلانه است و من فکر می کنم ما نیاز به تنظیم مجدد چگونه ما در برخورد با این بیماری همه گیر کوروناویروس چرا که در حال حاضر به نظر می رسد مانند یک مجازات" احمد محمد شیلینگ سومالی تبار گفت: DW.

ادامه مطلب: ماه مبارک رمضان تحت مستند: مسلمانان شروع غیر معمول ماه روزه

جابجایی در ماه رمضان

زندگی در حال تبدیل شدن سخت در یستلیق این نایروبی حومه در نظر گرفته است که کنیا مسلمان سرمایه برای مادران مانند Fawzia آمنه. با یک خانواده بزرگ به خوراک او نگران است که بار سختی پیش رو اگر دولت نمی سهولت مستند.

"ما هیچ دسترسی به بزرگترین بازار در نایروبی که در آن ما برای خرید مواد غذایی برای شکستن سریع" آمنه گفت. "به عنوان مسلمان شده اند ناراحت و در حال حاضر با چالش های زیادی روبرو."

با وجود نارضایتی خود و با 77 مورد از COVID-19, یستلیق دارای بالاترین تعداد زیادی از مردم با علائم کروناویروس در نایروبی. بسیاری از ساکنان آن را مخفیانه و به دنبال پناهگاه در نایروبی پایتخت. دولت هشدار داده است که بیشتر موارد می تواند ثبت نام به عنوان یک نتیجه.

"برخی از مردم تصمیم گرفته اند به دزدکی حرکت کردن از این مناطق و به نقل مکان به همسایه شهرکهای" گفت: راشد امان کنیا رئیس اداری وزیر بهداشت و درمان.

"اجازه دهید به من هشدار می دهند که این حرکت غیرسازنده و خطرناک است. این است زیرا اگر شما اتفاق می افتد به خطر بیافتد ندانسته و سپس شما فقط انتقال مشکل به یکی دیگر از منطقه است."

ادامه مطلب: ماه مبارک رمضان گردهمایی بالا بردن عفونت کروناویروس ترس در اندونزی, Aceh استان

Muslim clerics praying during a nationwide lockdown in Cape Town, South Africa

روحانیون مسلمان دعا در سراسر کشور مستند در کیپ تاون آفریقای جنوبی

دیجیتال ماه رمضان

با هیچ پایانی در چشم به مستندات و منع رفت و آمد و مسلمان و روحانیون در نیجریه در حال حاضر تبدیل به سیستم عامل رسانه های اجتماعی به موعظه و حمل با خود قرآن قرائت مانند قبل از همه گیر.

"جوهر است که برای محافظت از زندگی پیروان ما و همچنین رعایت قوانین کشور — که ما باید تا آنجا که ممکن است می آیند نه به تماس نزدیک با یک دیگر گفت:" شیخ حسین Zakaria.

"من فکر می کنم این یکی دیگر از برکت و رحمت در لباس مبدل حدود 300000 نفر پس ما این است که بسیار غیر قابل تصور است."

نیجریه دارای جمعیت بیش از 200 میلیون دلار است که 60 درصد مسلمان هستند. این باعث می شود آن را دشوار برای مقامات فدرال به اجرای اقدامات حفاظتی مانند جسمی فاصله.

بشیر Yahuza ساکن در پایتخت پاکستان فکر می کند که دولت باید اجازه دهد که مسلمانان به جمع شدن در ماه رمضان.

"ما دیده ایم که در مستند بود آرام مردم اجازه داده شد برای بازگشت به کار خود را به مکان ها و بازارها," او گفت:.

"من نمی بینم هر دلیلی که چرا مساجد و کلیساها باید بسته شود چرا که از COVID-19."

اما به دکتر ابراهیم Kana از نیجریه وزارت بهداشت گفت: وجود دارد یک دلیل این ممنوعیت اشاره کرده است.

"دولت قرار می گیرد, ممنوعیت هر گونه تجمع [...] برای حفاظت از زندگی همه مسلمانان به طوری که ما می توانیم زندگی می کنند برای دیدن آینده در ماه رمضان," او گفت: DW.

"اگر ما نقض مقررات که دولت در جای خود قرار داده به این معنی است که ما در واقع به خطر انداختن زندگی ما به عنوان افراد زندگی ما به عنوان یک خانواده است که از کل جمعیت است."

نیجریه حداقل 3,526 تایید موارد coronavirus و 107 مرگ و میر.

یکndrew Wasike در نایروبی عمر خوب در بانجول و Uwaisu ادریس در ابوجا کمک به این گزارش.

DW ویراستاران ارسال یک انتخاب روز اخبار و ویژگی های. ثبت نام در اینجا.

در گزارش این بیماری همه گیر کوروناویروس مگر اینکه در غیر این صورت مشخص DW با استفاده از آمار و ارقام ارائه شده توسط دانشگاه جانز هاپکینز (JHU) Coronavirus مرکز منابع در ایالات متحده است. JHU به روز رسانی آمار و ارقام در زمان واقعی تلفیقی از داده های سازمان بهداشت جهانی دولت ها و دولت های ملی و دیگر منابع رسمی همه آنها در سیستم های خود را برای گردآوری اطلاعات است.

آلمان ملی آمار گردآوری شده توسط آن آژانس بهداشت عمومی موسسه کخ رابرت (RKI). این ارقام بستگی دارد انتقال داده ها از دولت و در سطوح محلی و به روز شده در اطراف یک بار در روز است که می تواند منجر به انحراف از JHU.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب