پیرسون گروه رسانه ای به رسمیت می شناسد بررسی عالی برای فرانک Tropea ستون فقرات-سوزن سوزن شدن کار آن را به عنوان طوفان ماوراء الطبیعه نوع

ویژه وجود دارد در مورد احساس هیجان می خواند نگه می دارد که خوانندگان از کوه در می رم از طریق صفحات با دست لرزا

توسط NEWSCENTERALS در 19 تیر 1399

ویژه وجود دارد در مورد احساس هیجان می خواند نگه می دارد که خوانندگان از کوه در می رم از طریق صفحات با دست لرزان. فرانک Tropea را خاطره انگیز و همهجانبه کار "بروید بپرسید مرده" نمی کند و موفق به فرو نشاندن عطش هیجان خوانده اند. منتشر شده در سال گذشته 4 ژوئیه سال 2019 آن دریافت شده توسط هر دو خوانندگان و کتاب صنعت داوران با حيرت بررسی و اقیانوس آرام بررسی کتاب IndieReader منهتن کتاب نقد ما نقد و بررسی کتاب و تولسا نقد کتاب.

مشهور جهان تولید فیلم house/indie در فیلم آژانس پیرسون گروه رسانه ای اذعان کرد آن را سخت به مقاومت در برابر فریب Tropea مغناطیسی روایت است. این کار غیر قابل انکار است بیش هالیوود استاندارد و نوشته شده باشد باید به صفحه نمایش. یک پروژه فیلم معامله, حمایت از برنامه ارائه شده به نویسنده که او با خوشحالی می پذیریم پذیرفته شده است. نه تنها این پروژه بود تن به تن به هالیوود مدیران و تولید کنندگان خواهد شد اما همچنین گریس در 25 جشنواره بین المللی فیلم.

"Tropea بافت داستان خود enchantingly در حالی که همچنین ساخت فوقالعاده shenanigans و شخصیت های که سوق دادن آنها—امکان پذیر است و اغلب وحشتناک" گفت: Christopher سنگ از ما نقد و بررسی کتاب. "خوانندگان که در طلب یک پیاده روی بر روی طیفی طرف ممکن است پیدا کردن این دیوانه عارف جیغ وداد بازی کردن به فنجان خود را از ماوراء الطبیعه عاشقانه چای."

داستان داستان های آماندا "مندی" Mannon که دارای توانایی های روانی و جذابیت طبیعی است که تساوی نامقدس خواسته مردان – هر دو زنده و مرده است. این آشفتگی زن جوان به دنیا آمده بود یک دنیا سخت بدون پدر و مادر بیولوژیک به پس از او نگاه کنید. او تسلیم به خدا debaucheries با هر دو شوهر او کریگ و مؤتلفه شبح عاشق ویلیام.

غیر طبیعی عطریست به زودی کشف می شود و فساد رخ آماندا مجبور او را به آستانه سلامت عقل.

می تواند به او برای زنده ماندن توفانی سرنوشت زندگی او و یا او افتاده به ته پرتگاه ؟ پیدا کردن چگونه مندی زندگی گستراند به عنوان یک سری از تاب غیر منتظره استقبال او دولت متاسفم. برای خرید این کتاب به سادگی بازدید از آمازون کتاب.
 
"بروید بپرسید مرده"
نوشته شده توسط فرانک Tropea
منتشر شده توسط Readersmagnet LLC
تاریخ انتشار: جولای 4, 2019
شومیز: $10.70
 
درباره نویسنده:
فرانک Tropea متولد شد و در سال 1949 در برککتن MA به طبقه متوسط خانواده ایتالیایی. یک برادر دوقلو خود را از درگذشت شش ماه پس از تولد او همیشه شگفتی اگر او می خواهم زندگی می کردند ؟ - او خوش شانس بعد از آن با خواهر و برادر دیگر ، فارغ التحصیل دبیرستان در '67 و رفت به نیروی دریایی بسیار جدی را تجربه کنند. او همیشه دوست داشت که خواندن و ادبیات و او با استفاده از GI Bill بعد به دریافت لیسانس خود را در روشن و روانشناسی. او در بوستون زندگی می کردند وجود دارد ، بعدها پس از یک سانحه اخراج او را از طریق برخی از سخت سال و پس از آن استخدام شد توسط یک دادگاه به طوری که او یک کارمند دولت. او همیشه می خواهید تا ابد سپاسگزار برای آن است. همچنین او یک کارشناسی ارشد از دانشگاه هاروارد در روشن و روانشناسی. پس از آن او پیوست Mensa و بعد Intertel. او همیشه عاشق نوشتن شعر و بعد از آن کتاب است. او را دوست دارد میداشت. او گنجینه های خود را, گربه, دوستان, خانواده, و همه برادرزاده و خواهرزاده و در حال حاضر بزرگ-برادرزاده ها و برادرزاده او با افتخار می گویند او غنایم فاسد. خود اعتقادات و کاوش از ماوراء الطبیعه را فعال کنید او را به نوشتن این کتاب. در خانه او بازی می کند با گربه ها بنویسید و سپس حلقه با یک کتاب خوب.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب