پپسی و بزرگ آمریکایی Takeout را پشت شب جمعه شام و یک فیلم با یک غربالگری مجازی از "یک خط خوب"

علاقمندان فیلم و آشپزی طرفداران دعوت برای پیوستن به بزرگ آمریکایی Takeout برای "شام & فیلم" ارائه شده توسط

توسط NEWSCENTERALS در 25 اردیبهشت 1399

علاقمندان فیلم و آشپزی طرفداران دعوت برای پیوستن به بزرگ آمریکایی Takeout برای "شام & فیلم" ارائه شده توسط پپسی در جمعه, مه 15. پس از سفارش را از شام جمعه این طرفداران می توانید لحن در برای یوتیوب, مراسم افتتاحیه اکران فیلم مستند "یک خط خوب" به دنبال یک زندگی پانل بحث و گفتگو با افراد مشهور سرآشپزها و رستوران از این فیلم در چگونه آنها پیشرو در جوامع خود در طول COVID-19.

فیلم "یک خط خوب," مشتعل موقع مکالمه در زن رهبری در آشپزخانه و فراتر از آن کاوش چرا کمتر از هفت درصد از سر سرآشپزها و رستوران داران هستند. زنده پس از غربالگری بحث را برجسته سرآشپزها' تجربیات شخصی و چگونه آنها در حال پیدا کردن راه های خلاقانه برای کمک به کارکنان رستوران و ماندن در کسب و کار. جوانا James کارگردان و تهیه کننده از یک خط خوب خواهد وزش ستاره نکردم پنل که شامل آشپزی مهمان:

  • گربه کورا, افراد مشهور آشپز و رستوران
  • تانیا هلند اجرایی آشپز/صاحب شکر قهوه ای آشپزخانه
  • Maricel Presilla, ریش بنیاد بهترین آشپز-Mid Atlantic منطقه برای Cucharamama
  • وال جیمز مالک و اپراتور وال رستوران

با بیش از هشت میلیون رستوران کارگران گذاشته و یا furloughed به عنوان یک نتیجه از COVID-19, PepsiCo همچنان به کمک به گروه eateries و مصرف کنندگان هم به حمایت از رستوران های بزرگ آمریکایی Takeout. حمایت از رستوران ها است که به عنوان ساده به عنوان سفارش takeout یک بار در هفته و یا اهدا به ملی, رستوران های آموزشی پایه (NRAEF) رستوران صندوق امداد (RERF) برای کمک به رستوران کارگران از کار.

"به عنوان COVID-19 reshapes روزانه ما راه زندگی ما شاهد یک پاسخ قاطع از مردم است. آنها می خواهند برای کمک به -- چه که حمایت از رستوران ها از طریق takeout, اهدای آنلاین و یا به سادگی تنظیم به بحث های مجازی" گفت: Scott Finlow مدیر ارشد بازاریابی افسر پپسی Global Foodservice. "شام و یک فیلم در مورد اتحاد طرفداران کارکنان و همکاران در بالا بردن سطح آگاهی و حمایت از صنعت foodservice که ما در مجموع نگاه به جلو به بازگشت به کسب و کار است."

بزرگ آمریکایی Takeout مشارکت و شام در یک رویداد سینمایی و حمایت از RERF هستند فقط تعداد کمی از آخرین پپسی طرح با هدف کمک کند. پپسی متعهد شده است بیش از 50 میلیون دلار در COVID-19 امداد تلاش هستند که در درجه اول با تمرکز بر ارائه مواد غذایی و دیگر منابع حیاتی برای کسانی که نیاز دارند.

اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به شرکت پپسی و بزرگ آمریکایی بایگانی اطلاعات توسط ثبت نام برای نمایش "یک خط خوب" در یوتیوب برتر در جمعه 15 مه در 5PM PT/ 8PM ET. پس از غربالگری بحث را دنبال خواهد کرد و بلافاصله پس از.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد رستوران و کارکنان صندوق امداد بازدید www.rerf.us. اطلاعات بیشتر در مورد شرکت پپسی را COVID-19 امداد رسانی در دسترس است www.PepsiCo.com.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد "یک خط خوب" یا MAPP تاثیر کمپین برای توانمند سازی زنان به رهبری مراجعه کنید: www.AFineLineMovie.com و یا در رسانه های اجتماعی @afinelinemovie.

##

در مورد بزرگ آمریکایی Takeout

این COVID-19 بحران ویران صنعت رستوران ترک رستوران متکی takeout و تحویل به زنده ماندن. بزرگ آمریکایی Takeout یک برنامه توسعه یافته و اجرا شده توسط لس آنجلس آژانس تبلیغاتی بالا گسترده و خوش تیپ تولید گسترده وزوز رسیدن به بیش از 144 میلیون نفر در سراسر کشور و مطرح $310,000 به تاریخ برای سازمان های خیریه حمایت از کارگران رستوران. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بزرگ آمریکایی Takeout بازدید www.thegreatamericantakeout.com.

در مورد پپسی

محصولات شرکت پپسی هستند لذت می برد توسط مصرف کنندگان بیش از یک میلیارد بار در روز در بیش از 200 کشور و منطقه در سراسر جهان است. پپسی تولید بیش از $67 میلیارد دلار درآمد خالص در سال 2019 رانده شده توسط یک مکمل غذایی و آشامیدنی نمونه کارها است که شامل Frito-Lay, Gatorade, پپسی-کولا لرزنده و Tropicana. شرکت پپسی را در سبد محصولات شامل طیف گسترده ای از لذت بخش مواد غذایی و نوشیدنی ها از جمله 23 علامت های تجاری است که تولید بیش از 1 میلیارد دلار در هر برآورد سالانه خرده فروشی.

هدایت پپسی است که ما چشم انداز رهبر جهانی در مناسب مواد غذایی و نوشیدنی توسط برنده با هدف. "برنده با هدف" نشان دهنده جاه طلبی ما را به پیروزی پایدار در بازار و قراردادن هدف به تمام جنبه های کسب و کار. برای اطلاعات بیشتر www.pepsico.com.

در مورد یک خط خوب

یک خط خوب به حال خود به نیویورک تئاتر اولین و PBS ملی پخش برتر بهار سال 2020 است. برنده جایزه فیلم به بررسی چرا کمتر از هفت درصد از سر سرآشپزها و رستوران داران هستند شنیدن از جهان سرآشپزها مشهور و پشت صحنه در نگاه فیلمساز را ضرب و شتم شانس برای باز کردن رستوران خود را. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چگونه برای توانمند سازی زنان بیشتر به سرب لطفا www.AFineLineMovie.com یا www.MAPPImpact.com



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن