'ولنتاین Jane Doe' تجاوز به عنف و قتل حل 29 سال بعد

برای تقریبا 30 سال فلوریدا پلیس شده اند احسان توسط حل نشده قتل یک نوجوان از کون شناخته شده تنها به عنوان ولنتا

توسط NEWSCENTERALS در 27 خرداد 1399

برای تقریبا 30 سال فلوریدا پلیس شده اند احسان توسط حل نشده قتل یک نوجوان از کون شناخته شده تنها به عنوان ولنتاین Jane Doe—چرا که او مورد تجاوز قرار گرفت و به قتل رسید در فوریه. 14.

اما در حال حاضر محققان می گویند DNA کمک کرده است تا آنها را جواب مرکزی دو سوال در رمز و راز: که زن جوان مرده را در فلوریدا کیز در سال 1991 و کسی که او را خفه با صورتی بیکینی بالا ؟

مونرو شهرستان کلانتر دفتر روز دوشنبه اعلام کرد که قربانی شناخته شده به عنوان واندا Deann Kirkum 18, هورنل, New York. و مردی که به قتل او توسط رابرت لین Bradley تگزاس است.

اما برادلی را نمی توان به عدالت به ارمغان آورد, پلیس می گویند چرا که او خودش را کشته و یک سال بعد.

"این مورد عهد و نمونه درخشان از این سازمان تعهد به حل جرم و جنایت, مهم نیست چقدر پیر پرونده و بدون توجه به چالش ها" کلانتر ریک رمزی گفت.

Windsurfers یافت Kirkum و به بدن برهنه در یک منطقه پوشیده شده از درخت خاموش ایالات متحده 1, بزرگراه که متصل میامی به کلید. او برهنه و صورت-را در مقداری آب با علائم در خاک نشان میدهد که چگونه او تا به حال کشیده شده است.

پس از قرار دادن توضیحات او پلیس رو ارزشمند سرنخ: او دیده می شود تلاش برای هل دادن سوار رفتن شمال در روز ولنتاین. عدم وجود خطوط مایل به زرد قهوهای در بدن او پیشنهاد او بود و نه از فلوریدا. و دندانها نشانه ای کسی تا به حال خوب مراقبت از او را.

اما تا آنجا که محققان کردم. عکس از لباس او گذشته بود در توصیف او خالکوبی و سوراخ و حتی پزشکی قانونی نمونهای از آنچه که او مانند نگاه در زندگی نمی توانید آنها را از هر گونه نزدیک به یک نام.

مورد برجسته بود در اسرار حل نشدهو پلیس رو صدها نفر از راهنمایی اما هیچ یک از آنها ترک خورده در این مورد.

"شما از خواب بیدار در وسط شب و شما را [مانند]" آیا ما در این است که او وجود دارد, وجود دارد هر چیزی که ما از دست رفته در دنبال شواهد?'" سرهنگ مانوئل Cuervo از مونرو کلانتر گفت: جرم تماشای روزانه چندین سال پیش.

به عنوان اتفاق افتاده در بسیاری از سرد موارد جدید تجزیه و تحلیل DNA به پلیس پاسخ آنها به دنبال. پس از شناسایی جین سازمان حفاظت محیط زیست به عنوان Kirkum آنها آموخته است که او تا به حال هرگز شده است گزارش از دست رفته توسط پدر و مادر او که پس از درگذشت.

آنها در مقایسه با DNA از صحنه جرم به DNA از برادلی خود قتل و یک بازی. روزنامه archives نشان می دهد Bradley داشت در یک خندق با زخم گلوله به سر در Tarrant County Texas در مارس 1992.

"بی شماری تحقیقی ساعت شده اند ریخت و به تلاش برای حل این جرم" رمزی در بیانیه ای گفت. "در حال حاضر با قربانی و مشکوک هویت شناخته کلانتر, است که به طور رسمی با توجه به 'ولنتاین جین سازمان حفاظت محیط زیست, قتل,' حل و بسته شده است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن