مشکل بزرگ با " شدن "و اوباما' Netflix مقابله

تیاو آینده میشل اوباما کتاب-تور مستند تبدیل شدن بهارائه یک نقطه از تایید در مورد آنچه که ما ممکن است انتظار از

توسط NEWSCENTERALS در 15 اردیبهشت 1399

تیاو آینده میشل اوباما کتاب-تور مستند تبدیل شدن بهارائه یک نقطه از تایید در مورد آنچه که ما ممکن است انتظار از اوباما' post-کاخ سفید پروژه. یعنی که این است که در ابتدا برای الهام بخشیدن به افراد برای ادغام خود را به سالن از قدرت به جای آنکه به آنها باطل است.

اوباما' همکاری با Netflix بکشد خود را از طریق شرکت زمین بالاتر محصولات تولید شده دو انتقادی-تحسین مستند: آمریکا کارخانه و آزمایشی اردوگاهبا سابق برنده بهترین فیلم مستند در اسکار. همراه با تبدیل شدناین مستند در حال حاضر یک نوع تصویر از پیشرفت اوباما با نام تجاری است که ابتدا به ترویج: این فیلم ممکن است در حال حاضر دانه های رادیکال ایده های, اما این ایده ها هستند و سپس ساخته شده قابل قبول به برخی از ائتلاف مردم در قدرت اجازه می دهد که فیلم به پایان بر افزایش رایحه امید. اوباما' زمین بالاتر به ما می دهد co-optation در آن تصفیه شده است.

خیلی از این سینمایی چشم انداز بستگی پشتکار و شخصیت در کسب حقوق به جای سرنگونی سیستم. و بنابراین تعهد در افراد معمولی به موسسات کار برای آنها به عنوان کروبی انجام داده اند خود را. در واقع شدن در معرض جنبه های آمریکایی کارخانه و آزمایشی کمپدو فیلم من به طور کلی دوست داشتم که ناخودآگاه مشکل من بعد از مشاهده. یعنی که این فیلم ها همه در حال حاضر یک قوس از پیشرفت است که می تواند غنی شده توسط دولت—اگر تنها دموکرات ها در قدرت بودند. این در واقع درست است (دموکراتیک دولت شده اند موانع برای پیشرفت فقط مانند جمهوری خواهان آنهایی که دموکرات ها معمولا بسیار ساکت تر در مورد آن) اما آن را مناسب تبلیغات برای لحظه ای.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن