برنامه ریزی برای جهان پیشرو پاک هیدروژن گیاه در انگلستان

Equinor است که منجر به یک پروژه برای توسعه یکی از بریتانیا و جهان – برای اولین بار در مقیاس امکانات برای تولید

توسط NEWSCENTERALS در 13 تیر 1399

Equinor است که منجر به یک پروژه برای توسعه یکی از بریتانیا و جهان – برای اولین بار در مقیاس امکانات برای تولید هیدروژن از گاز طبیعی در ترکیب با جذب و ذخیره سازی کربن (CCS). این پروژه به نام هیدروژن به هامبر Saltend (H2H Saltend) فراهم می کند آغاز decarbonised خوشه صنعتی در منطقه هامبر انگلستان را بزرگترین تولید گازهای گلخانه ای.

H2H Saltend پشتیبانی از دولت بریتانیا با هدف ایجاد حداقل یک کم کربن صنعتی خوشه ای تا سال 2030 و جهان برای اولین بار خالص صفر خوشه ای توسط 2040. آن را نیز هموار راه را برای چشم انداز مجموعه توسط کربن صفر هامبر داد که Equinor و شرکای آن در راه اندازی 2019.

این پروژه خواهد شد در Saltend مواد شیمیایی پارک در نزدیکی شهر هال و آن مرحله اولیه شامل 600 مگاوات خودکار حرارتی اصلاح طلب (ATR) با کربن ضبط بزرگترین کارخانه در نوع خود در جهان برای تبدیل گاز طبیعی به هیدروژن. آن را قادر می سازد مشتریان صنعتی در پارک به طور کامل سوئیچ بیش به هیدروژن و قدرت گیاه در پارک به حرکت به 30 درصد هیدروژن به گاز طبیعی مخلوط. به عنوان یک نتیجه تولید گازهای گلخانه ای از Saltend مواد شیمیایی پارک را کاهش می دهد حدود 900,000 تن از CO2 در هر سال است.

در آن بعد از مرحله H2H Saltend می تواند گسترش به خدمت دیگر کاربران صنعتی در پارک و در سراسر هامبر که در استخدام 55,000 نفر در بخش تولید به تنهایی کمک به خوشه رسیدن به خالص صفر توسط 2040. این را قادر خواهد ساخت در مقیاس بزرگ هیدروژن شبکه باز هم آبی هیدروژن (تولید شده از گاز طبیعی با CCS) و سبز هیدروژن (تولید شده از الکترولیز آب با استفاده از انرژی های تجدید قدرت) و همچنین به عنوان یک شبکه برای حمل و نقل و ذخیره سازی اسیر CO2 تولید گازهای گلخانه ای. تخمین زده می شود که سوخت تعویض به هیدروژن می تواند ایجاد 43,000 فرصت های شغلی جدید در انرژی بر بخش های صنعتی در سراسر انگلستان است.

"جهان همچنان نیاز به انرژی بیشتر در کاهش تولید گازهای گلخانه ای بنابراین ما می تواند رسیدن به جاه طلبی های توافق پاریس. این مستلزم قابل توجهی decarbonisation از صنعت است که در آن ما معتقدیم کربن ضبط و ذخیره سازی هیدروژن می تواند و باید نقش قابل توجه است. با خصوصی و دولتی سرمایه گذاری و حمایت بریتانیا سیاست H2H Saltend پروژه را نشان می دهد پتانسیل این فن آوری. با هم ما می توانیم و هامبر انگلستان یک پیشرو در جهان مثال است که دیگران می توانند یاد بگیرند که از, می گوید:" ایرنه Rummelhoff معاون اجرایی رئیس جمهور برای بازاریابی midstream و پردازش در Equinor.

"px گروه خوشحال است به حمایت از H2H Saltend یک نقطه عطفی پروژه برای انگلستان انرژی گذار. ما به طور کامل متعهد به کمک به صنعت برسد خالص صفر و هر دو CCS و هیدروژن را بازی بخش بزرگی در آن است. ما به دنبال به جلو به همکاری با تمام شرکای این پروژه به عنوان ما به سمت این هدف مشترک می گوید:" جف هلمز, مدیر اجرایی px که صاحب و عمل Saltend مواد شیمیایی پارک.

"به عنوان پیشرو در انگلستان تامین کننده انرژی ما افتخار نقش ما گاز و بادی دریایی بازی های برگزار شده است در کاهش انتشار کربن در قدرت است. در حال حاضر ما می خواهید برای رفتن بیشتر با آوردن هیدروژن به هامبر منطقه است. با ما همکاران ما برنامه ریزی برای تبدیل بریتانیا بزرگترین خوشه صنعتی به آن سبزترین خوشه ای می گوید:" آل طبخ معاون اجرایی رئیس جمهور و Equinor انگلستان کشور مدیر.

H2H Saltend خواهد بود بخشی از کربن صفر هامبر داد را نرم افزار به صورت عمومی شرکت سرمایه گذاری در فاز دوم صنعتی استراتژی چالش صندوق که راه اندازی در 23 ژوئن سال 2020 است. موضوع را به حمایت بریتانیا, سیاست Equinor و شرکای خود را به این پروژه نسبت نهایی سرمایه گذاری تصمیم گیری طول 2023 با پتانسیل تولید اولین توسط 2026.

در سال 2018 Equinor شمال, شبکه های گاز و Cadent منتشر H21 شمال انگلستان گزارش نشان میدهد که چگونه آبی هیدروژن می تواند تولید و عرضه شده به میلیون ها نفر از خانه و کسب و کار در سراسر شمال انگلستان. Equinor نیز یک شریک در شبکه صفر Teesside توسعه است که پیشنهاد ساخت-ساخت گاز-fired power station با کربن جذب و گسترش CCS زیرساخت به همسایه صنعتی خوشه.

در ماه مه Equinor و شرکای آن در زمان نهایی تصمیم گیری سرمایه گذاری در شفق شمالی و اروپا برای اولین بار در مقیاس تجاری کربن حمل و نقل و ذخیره سازی پروژه در سواحل نروژ است. اگر دولت نروژ باعث می شود مثبت نهایی در مورد سرمایه گذاری در سال 2020 اولین مرحله انتظار می رود که عملیاتی توسط 2024.

واقعیت جعبه

اطلاعات بیشتر در H2H Saltend پروژه را می توان در یافت www.h2hsaltend.co.uk و در این پروژه بروشور.

  • Saltend مواد شیمیایی پارک که شامل مواد شیمیایی گیاهان و تریتون قدرت را در سیکل ترکیبی توربین گاز (CCGT) و ایستگاه برق ساطع می کند در حال حاضر حدود 3.5 میلیون تن CO2 در هر سال است. پس از مرحله اول پروژه تولید گازهای گلخانه ای پیش بینی به سقوط به 2.6 میلیون تن است.
  • انتشار دی اکسید کربن خواهد بود دستگیر و حمل و نقل شرق توسط خط لوله دریایی به ذخیره سازی زیرزمینی در استقامت آبخوان واقع در جنوب دریای شمال.
  • این ATRs انتظار می رود برای تولید هیدروژن در 80% بهره وری با حداقل کربن گرفتن راندمان 95%.
  • Equinor معتقد است که در مقیاس بزرگ هیدروژن زنجیره ارزش در منطقه اطراف Saltend می تواند ظرفیت تا 3 گیگاوات (3,000 مگاوات) از آبی و سبز هیدروژن است.
  • H2H Saltend بخشی از چشم انداز مجموعه توسط کربن صفر هامبر داد که شامل یک مقیاس بزرگ هیدروژن نشان دهنده توسط اواسط 2020s کربن منفی برق از انرژی زیستی جذب و ذخیره سازی کربن (BECCS) پروژه آزمایشی در Drax ایستگاه برق و توسعه اقتصاد هیدروژن در هامبر منطقه یورکشایر و شمال انگلستان.
  • به عنوان H2H Saltend گسترش آن است که انتظار می رود برای کمک به Saltend مواد شیمیایی پارک رسیدن به خالص کربن صفر تولید گازهای گلخانه ای توسط 2035 و گسترده تر منطقه هامبر رسیدن به خالص صفر توسط 2040.
  • Equinor در حال کار با شرکای خود در هر دو هامبر و Teesside پروژه های توسعه مشترک CCS زیرساخت های حمل و نقل برای ذخیره سازی در انگلستان فلات قاره و کاهش هزینه و ریسک برای هر دو پروژه است.
  • Equinor نیز بخشی از بریتانیا هیدروژن استراتژی در حال حاضر کمپین برای بریتانیا گسترده هیدروژن استراتژی برای باز کردن قفل قابل توجهی خصوصی سرمایه گذاری در فن آوری هیدروژن و تولید در سراسر کشور باعث رشد اقتصادی و ایجاد مشاغل سبز.

در مورد Equinor در انگلستان
Equinor عامل شده است در انگلستان بیش از 35 سال است. که مقر آن در نروژ شرکت استخدام 22,000 نفر در سراسر جهان و در بیش از 650 در انگلستان است. به عنوان گسترده انرژی شرکت Equinor متعهد است به مدت طولانی ایجاد ارزش در کم کربن آینده و با هدف قرار دادن کربن خنثی عملیات در سطح جهان تا سال 2030.

Equinor پیشرو در انگلستان انرژی ارائه دهنده خدمات و پشتیبانی اقتصاد انگلیس با سرمایه گذاری میلیاردها دلار در مهم زیرساخت های انرژی, کار با بیش از 700 تامین کنندگان در سراسر کشور است. آن منابع انرژی از نروژ دیدار بیش از یک چهارم از انگلستان تقاضا برای گاز طبیعی و حدود یک پنجم از آن تقاضا برای نفت هر دو تولید می شود با یکی از کمترین ردپای کربن در صنعت. آن عمل مارینر نفت میدان یکی از بزرگترین و مهمترین دیجیتالی پیشرفته دریایی و سرمایه گذاری در انگلستان بیش از دهه گذشته و در حال پیشرفت رسبنک بزرگترین توسعه نیافته میدان در انگلستان است. هر دو پروژه صدها نفر در حمایت از مشاغل و فعالیت های اقتصادی در اسکاتلند است.

Equinor نیز عمل دو مزارع بادی دریایی در سواحل شرق انگلستان اوقات تلخی و شرینگهام تصمیم میگیرد. این یک پیشگام در شناور وزش فن آوری با Hywind اسکاتلند اولین بار در جهان شناور مزرعه باد در سواحل پترهید است که با همکاری Batwind جهان اول باتری دریایی باد. و با آن شریک SSE انرژیهای تجدید پذیر, Equinor در حال ساخت بزرگترین مزرعه بادی دریایی در جهان Dogger بانک خاموش سواحل شمال شرق انگلستان است. آن را نیز یک رهبر در هر دو کربن جذب بهره برداری و ذخیره سازی (CCUS) و هیدروژن و در حال توسعه تعدادی از پروژه های در اروپا از جمله در هامبر و Teesside مناطق شمال شرق انگلستان است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن