لهستانی MEP: ما در حال تلاش برای نگه داشتن اروپا و مسیحی'

با هل دادن برای انتخابات ریاست جمهوری در طول بیماری همه گیر کوروناویروس آیا لهستان دولت قرار داده و سیاست های

توسط NEWSCENTERALS در 7 خرداد 1399

با هل دادن برای انتخابات ریاست جمهوری در طول بیماری همه گیر کوروناویروس آیا لهستان دولت قرار داده و سیاست های پیش رو از مردم زندگی می کند ؟ دویچه وله درگیری های منطقه مواجه MEP Dominik Tarczynski.

پس از به قدرت رسیدن لهستان پوپولیستی قانون و عدالت حزب (PiS) اتحاد برقرار انواع اصلاحات شده اند که ملاقات با نقد قوی نه تنها از احزاب مخالف اما از جامعه مدنی و اروپایی بدن.

این PiS اصلاحات از قوه قضائیه دیده شده است به عنوان یک پیشانی حمله در هر دو ارزش های اروپایی و قوانین و منجر به فعال شدن ماده 7 اتحادیه اروپا و پیمان که می توانید ببینید لهستان در اتحادیه اروپا به حالت تعلیق درآمد.

این هفته در دویچه وله درگیری های منطقهمیزبان تیم سباستین به چالش کشیده Dominik Tarczynski عضو پارلمان اروپا از لهستان حزب حاکم در این اصلاحات و دولت از سیاست در کشور است.

به گفته منتقدان این PiS به ریاست تحول رسانه های عمومی در لهستان به "تبلیغ سخنگوی" برای دولت و نصب حملات از طریق سیاسی و ارتباطات اندام در برابر گروه های اقلیت از جمله یهودیان و همجنسگرایان.

در آخرین به نوبه خود از وقایع دولت اقدام به strongarm اصلاحات در سیستم انتخاباتی که باعث شده است که حتی کلیسای لهستانی - یکی از قوی ترین متحدان - هشدار از ضد قانون اساسی رفتار است.

Tarczynski دفاع دولت اصلاحات و منتقدان خود را متهم به داشتن سیاسی و ایدئولوژیک و انگیزه.

او گفت: اصلاحات سازگار با این حزب حمایت مردمی و در نظر او دریافت خواهد کرد تمدید حکم در انتخابات آینده است.

ادامه مطلب: کدام راه است که اروپا می رویم?



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن