نظر: سخنرانی ممنوعیت و لغو و فرهنگ " قرار داده و دموکراسی در معرض خطر

در آمریکا دموکرات ها و جمهوری خواهان دیگر به هر یک از دیگر در بریتانیا Brexiteers و Remainers جلوگیری از هر گو

توسط NEWSCENTERALS در 1 مرداد 1399

در آمریکا دموکرات ها و جمهوری خواهان دیگر به هر یک از دیگر در بریتانیا Brexiteers و Remainers جلوگیری از هر گونه تماس بگیرید. قوانین اجتماعی گفتمان در حال شکستن می گوید: الکساندر Görlach اما یک راه حل وجود دارد.

وقتی که با وجود همه تلاش های یک جلسه نمی توان اجتناب از برخورد به نظر می رسد از نوع سوم: یک طرف متهم دیگر از "جعلی اخبار" لهذا دیگر "لغو" کسانی که فقط آنها را مورد حمله قرار.

کسانی که فریاد "خبر جعلی" هستند که ادعا می کنند که چپ های وطنی نخبگان و رسانه ها در تجدید ساختار جامعه است. آن است که گریه برای مثال از حامیان رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن زمانی که آنها ادعا می کنند که COVID-19 همه گیر است که جعل از دموکرات ها و در نتیجه درست نیست اما "جعلی".

در سمت تلنگر, کسانی که هدف از چنین ادعا قرعه کشی تیز خط تقسیم بین خود و دیگران است. آنها با دقت تعریف کلمات معنای خود را و زمینه های که در آن آنها مجاز به صحبت شود به طوری که هر کسی که انحراف از این تعاریف طرد در بسیار به همان شیوه به عنوان مردم طرد از کلیسا در قرون وسطی است.

'انصراف از فرهنگ' زمین تب می رسد

تیم شکار, انگلیسی برنده جایزه نوبل در پزشکی تا به حال طعم و مزه از این در سال 2015 و پس از او قرار داده و پای خود را در آن با چیزی گفت. شکار گفت: در یک کنفرانس که زنان دانشمندان در آزمایشگاه "...سقوط در عشق با شما و زمانی که شما انتقاد آنها گریه می کنند." همه اش عذر خواهی برای این احمق بیانیه بودند فایده ای نداشت و او مجبور به بازگشت های مختلف از افتخارات و از دست افتخاری استادی. یکی گذشت و شکار شد "لغو" همراه با کار زندگی خود را.

Kommentarfoto: Prof. Dr. Dr. Alexander Görlach (Harvard University/D. Elmes)

الکساندر Görlach

در آب و تنش های اجتماعی مانند این است که حتی در کشوری مثل آمریکا که شناخته شده است برای آن ستایش به صورت رایگان سخنرانی مردم خسته از این مبارزه است. یک 2018 مطالعه نشان داد که مردم در جمهوری اردوگاه بیمار بودند از درک ممنوعیت سخنرانی خود آنها را دیدم به حملات خود به خود هویت و نمی خواهید به آنها را قبول نکرد. در چپ لیبرال طیف مردم گفت که آنها دیگر نمی تواند نگه دارید تا با استفاده از جدید سیاسی درست شرایط است که همکاران خود را با هر روز.

به تازگی روشنفکران در سراسر جهان شهرت مانند نویسنده سلمان رشدی و زبانی چامسکی امضا نامه ای سرگشاده به شدت انتقاد لیبرال طیف و آن اشتیاق به لغو. این نامه در واکنش به استعفای یک محافظه کار به نظر سردبیر نیویورک تایمز, باری وایس. ویس بود که به صراحت استخدام مقاله پس از دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در انتخابات برای اطمینان از انتشار نظرات در نظر گرفته شده بحث لیبرال طیف چپ این کار پس از سه سال دقیقا به این خاطر که او تا به حال شده است قادر به انجام این ماموریت.

جامعه ای که در آن وجود دارد گسترده ممنوعیت سخنرانی ندارد و در جایی که زبان حکومت ترس را در پایان دادن به آتش بس یک دموکراسی است. اما چگونه است که این امکان را برای بازگشت به فضای بحث سازنده در آمریکا و انگلیس و آلمان و جاهای دیگر?

بازگشت به حقایق

اول از همه باید آن را یک بار دیگر گذاشته شود آنچه در واقعیت هستند. از زمان های قدیم ما تمایز بین "doxa," نظر "episteme" دانش. حقایق اساس دانش منجر به نظرات متفاوت است. یک نظر نیست منجر به دهکده دانش. اما حقایق تجربی به تنهایی نمی حل هر گونه مشکلات است. هر پژوهش در علوم اجتماعی, مهم نیست که چقدر دقیق این روش با استفاده از آن به پایان می رسد با این سوال که چه حقایق آن جمع آوری شده چیست.

در اینجا وجود دارد همواره روش های مختلف و دیدگاه — و وجود دارد باید بیش از حد. با اذعان به این نیاز به چه اجداد ما را به نام فروتنی: سالم خود ارزیابی با تحقق است که ما نمی توانیم همه چیز را می دانیم و در نتیجه مجبور به گوش دادن به نظرات افراد دیگر.

گفتمانی است که میانجیگری میان تفسیرهای ممکن از حقایق است. و از آنجا که حقایق نیست نظر این امکانات مختلفی از تفسیر باید محدودیت های خود را. هر کسی که در حال حرکت فراتر از این محدودیت ها این است که دیگر بازی با توجه به قوانین از گفتمان. هر کس حق دارد به او نظر اما این به این معنی نیست که هر نظر که اعلام شده درست است. آن است که فرد انتقال این عقیده است که صحبت می کند برای خود حقیقت اما منطقی و کلامی قدرت است که با آمار ارائه شده تفسیر و بررسی قرار گرفت.

در 15 سال گذشته, بازیگران, به نظر می رسد در سراسر جهان دموکراتیک است که باید به تدریج تغییر مرزهای بین مشروع تفسیر از نظر و صرف احساس دل و روده. اگر خود را بخشی از پیروزی است که به اوج رسیدن در یک پیروزی است که به معنی پایان دموکراسی مردم خوب را از چپ های زیست محیطی لیبرال و محافظه کار در این طیف را باید عمده تلاش خود را برای بازپس گرفتن کنترل از حقایق است. پس از این که پاره از دست populists و عوامفریبی سیاسی عادلانه و سازنده در مبارزه بر سر بهترین راه برای جامعه دموکراتیک می تواند آغاز خواهد شد.

الکساندر Görlach است یک عضو ارشد با کارنگی شورای اخلاق در امور بین الملل و عضو ارشد پژوهش در دین & International Studies Institute در دانشگاه کمبریج. او همچنین در چند علمی و مشورتی روسای, دانشگاه هاروارد, دانشگاه ملی تایوان و دانشگاه شهر هنگ کنگ است. او دارای درجه دکترا در دین مقایسه و زبانشناسی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن