شاهزاده فیلیپ, 99, به نظر می رسد برای تولد ضربه محکم و ناگهانی با ملکه—و نه از آن شده است به صورت دیجیتالی تغییر

منابع در کاخ باکینگهام گفته اند روزانه وحش که هیچ حقیقتی وجود ندارد به شایعات در گردش آنلاین که یک عکس جدید از

توسط NEWSCENTERALS در 21 خرداد 1399

منابع در کاخ باکینگهام گفته اند روزانه وحش که هیچ حقیقتی وجود ندارد به شایعات در گردش آنلاین که یک عکس جدید از شاهزاده فیلیپ که جشن خود را 99 تولد امروز و همسر ملکه الیزابت دوم بوده و به صورت دیجیتالی تغییر داده است.

تصویر امروز منتشر شد نشان می دهد که زن و شوهر ایستاده در خارج در قلعه ویندسور با تحمیل سنگ بنای بلندی در پس زمینه.

این تصویر شد منبع بسیار بحث آنلاین چهارشنبه پس از برخی از افراد گفت که های مختلف خصلت های عکس ساخته شده آن را به نگاه به عنوان اگر تصویر شده است به صورت دیجیتالی تغییر داده است.

با این حال یک مقام ارشد ندیم گفت: روزانه وحش که تصویر "تغییر نمی کند" و اصرار داشت که "هیچ چیز انجام می شود و به عکس."

این منبع گفت که کمی غیر معمول از جنبه های است که برخی از فیلیپ-truthers باید تشخیص داده شد و با توجه به محل که در آن عکس گرفته شده است, یکی از قلعه ویندسور معروف quadrangles که بزرگ چمن احاطه شده و در چهار طرف با دیواره های ساختمان های باستانی. پاپ-از ظاهر ملکه و شوهرش است که با توجه به "مقابل خورشید در چهارگوش و سایه آنها ایستاده است.

فیلیپ گفت: به خواست "بدون سر و صدا" جشن تولد خود را با جشن محدود به یک "ساده ناهار" با ملکه در قلعه ویندزور, جایی که آنها شده اند جدا از هم به صورت سه ماه گذشته.

تصور این است که طولانی ترین آنها صرف کرده اند با هم در زیر یک سقف در 73 سال از زندگی زناشویی.

فیلیپ تا به حال شده است زندگی در یک خانه رعیتی در اعلیحضرت او را Sandringham و مستغلات پس از بازنشستگی خود را از وظایف دو سال پیش که در آن او روز خود را صرف خواندن و نقاشی.

در عکس فیلیپ می پوشد کراوات از نگهبانان ویلز و یک بمب پاسداران قایقرانی قنتد, ژاکت که با توجه به اخبار آسمان, تزئین با دکمه های از دوران هر پادشاه حاکم قصد بازگشت به شاه ویلیام چهارم.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن