مسترکارت منصوب خوانده شده را علامت بارنت به عنوان رئیس جمهور مستر اروپا

مسترکارت امروز اعلام کرد انتصاب علامت بارنت به عنوان رئیس جمهور از آن کسب و کار در اروپا مستقر در بروکسل است.

توسط NEWSCENTERALS در 15 اردیبهشت 1399

مسترکارت امروز اعلام کرد انتصاب علامت بارنت به عنوان رئیس جمهور از آن کسب و کار در اروپا مستقر در بروکسل است. در این نقش بارنت خواهد بود مسئول برای استراتژی و جهت و به طور کلی موفقیت در تمام جنبه های مستر کسب و کار در سراسر منطقه است.

مستر کسب و کار اروپا شامل 53 کشور در خدمت بیش از 950 میلیون نفر از طریق مشارکت با خرده فروشان و موسسات مالی و کسب و کار. در نقش جدید خود را علامت گذاری خواهد شد به گزارش Gilberto Caldart رئیس جمهور از بین المللی و پیوستن مستر کمیته مدیریت موثر 1 ژوئن 2020.

اظهار نظر در انتصاب خود بارنت گفت: "این زمان مهمی برای مستر به خصوص در اینجا در اروپا و من خوشحال هستم که باید مصرف سرب از چنین پویا و متنوع منطقه است. مسترکارت تنها درست چند-راه آهن پرداخت شرکت فن آوری در اروپا و به عنوان مثل ما هستند و منحصر به فرد قرار داده شده قادر به ارائه ساده و امن راه برای پرداخت دریافت و پرداخت در سراسر منطقه است. من مشتاقانه منتظر ادامه به ترویج فرهنگ جایی که ما درایو جدید فناوری و نوآوری در حالی که ساختمان موقعیت خود را به عنوان شریک زندگی انتخاب برای همه کسانی که به ما خدمت می کنند. مسترکارت در اروپا یک قهرمان واقعی از تأمین انرژی مردم تأمین کسب و کار و تأمین اقتصاد و خوشحالم که این فرصت را برای رهبری یک تیم و یک کسب و کار متمرکز خوبی انجام می دهند, انجام می دهند خوب شود و زندگی مردم را آسان تر است."

"علامت گذاری به ارمغان می آورد با او ثروت از دانش و تجربه او دارای یک پیشینه ثابت در ساختمان های جدید و معنی دار, مشارکت, در حالی که ایجاد یک فرهنگ است که پرورش تفکر جدید و راه های جدید برای ارائه" اظهار نظر Gilberto Caldart رئیس بین المللی مسترکارت. "علامت نگهداری یک لیزر تمرکز بر رشد کسب و کار ما و رانندگی و حفظ رهبری در سراسر خطوط تولید چندین و جغرافیای. او ادامه داد: تمرکز در دفاع از کشور در سطح تحول در حالی که رها کردن ما درست چند-راه آهن قابلیت رانندگی رشد و نمایشگاه رهبری او را فرد ایده آل به ادامه تسریع مستر در اروپا است."

قبل از قرار ملاقات خود را بارنت بود بخشی جمهور برای انگلستان و ایرلند Nordics و بالتیک. خود را در عمق دانش در صنعت و فن آوری های جدید که در حال تغییر چگونه مردم پرداخت دریافت و پرداخت شده است بحرانی گوشه سنگ در ساختمان موفقیت برای مسترکارت در سراسر کشورهای متعدد. بارنت پیوست مسترکارت در سال 2003 برگزار کرده است نقش های مختلف از جمله پیشرو خود را پرداخت مشاوره کسب و کار برای اروپا و سپس در سطح جهان است. علامت گذاری بیش از 20 سال تجربه کار در بانکداری خرده فروشی و صنعت پرداخت.

بارنت موفق خواهد شد رئیس جمهور فعلی مستر اروپا خاویر پرز که بازنشسته در پایان سال است. پرز پیوست مسترکارت در سال 1996 برگزار شد های مختلف ارشد, نوشته های درون سازمان قبل از تبدیل شدن به رئیس جمهور از مستر در اروپا یک موقعیت او به مدت 15 سال. در حدود ربع قرن پرز شده است با مسترکارت او ساخته شده است یک کلاس جهانی تیم رانده رشد خارق العاده از پرداخت و همکاری با کسب و کار دولت و تنظیم کننده به درایو نوآوری و اعتماد در اکوسیستم پرداخت.

"خاویر رانده است عمیق با مشارکت محلی و منطقه ای و جهانی مشتریان باز کردن بازارهای جدید پیمایش و حداکثر جدید مقررات و قوانین. به نوبه خود او را متنوع کسب و کار ما به مجموعه ما برای موفقیت ادامه داد: در حالی که ساخت مستر کارت واقعی رهبر بازار در سراسر اروپا است. Javier را ترک خواهد کرد و پشت سر او فوق العاده ای میراث و از طرف ما کل سازمان من می خواهم صمیمانه از او تشکر می کنم برای این سهم قابل توجهی او ساخته شده است که در ایجاد و رشد کسب و کار ما" گفت: Caldart.

در مورد مستر (NYSE: MA)

مسترکارت یک شرکت فن آوری جهانی در این صنعت پرداخت. ماموریت ما این است که برای اتصال و قدرت فراگیر اقتصاد دیجیتال است که منافع همه در همه جا با ساخت معاملات امن, ساده, هوشمند, و در دسترس است. با استفاده از داده های امن و شبکه های, مشارکت و شور و شوق ما نوآوری و راه حل های کمک به افراد و موسسات مالی, دولت ها و کسب و کار خود را متوجه بیشترین پتانسیل. ما نجابت quotient یا DQ درایوهای فرهنگ ما و همه چیز ما در داخل و خارج از شرکت ما است. با ارتباط در سراسر بیش از 210 کشور و سرزمین ما در حال ایجاد یک جهان پایدار است که باز بی بها امکانات برای همه.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن