CBC و Munck Studios شریک جدید بین المللی, پادکست, توطئه, برای, راه اندازی, بهار 2021

CBC کانادا پخش عمومی و برنده جایزه اسکاندیناوی شرکت تولید Munck Studios امروز اعلام جدید true crime مجموعه پاد

توسط NEWSCENTERALS در 23 خرداد 1399

CBC کانادا پخش عمومی و برنده جایزه اسکاندیناوی شرکت تولید Munck Studios امروز اعلام جدید true crime مجموعه پادکست توطئهبررسی 1986 قتل نخست وزیر سوئد اولاف پالمه و ریختن نور را در یکی از بدنام ترین, سیاسی, قتل در تاریخ معاصر است. اعلام می آید پس دیروز سخنان از سوئد دادستان Krister Petersson با اشاره به اواخر Stig Engström به عنوان قاتل در نتیجه بسته شدن تحقیقات مقدماتی. اما بسیاری از کلید سوالات بدون جواب باقی می ماند که باید توسط پادکست. در حال حاضر در تولید این توطئه خواهد شد و در بهار سال 2021 در CBC گوش دهید و در همه جا پادکست در دسترس هستند.

در فوریه 28, 1986, سوئد نخست وزیر اولاف پالمه یک از چهره های کلیدی در اجتماعی بین المللی جنبش دموکراتیک بود به ضرب گلوله پس از خروج از سینما است. برای دهه حل نشده ترور است که نسبت به کشتار JFK منجر به تعدادی از تئوری های توطئه است. این یکی از بزرگترین قتل تحقیقات در تاریخ و تغییر سیاست سوئد برای همیشه لطفا برای.

توطئه بررسی تئوری های مختلف در اطراف مبهم پرونده قتل است که در آن بیش از 10 ، 000 نفر بوده است مورد سوال و 134 نفر اعتراف به جرم و جنایت و بررسی طول است که افراد مایل به رفتن برای آنچه آنها باور دارند که مناسب است در شرایطی منحصر به فرد حقیقت است. این مجموعه شامل فیلم های ضبط شده از افرادی که ممکن است درگیر در ترور و شنوندگان در یک سفر از طریق سوئد, پراگ, قبرس و آمریکای شمالی و همچنین چهره به چهره با اعضای سابق آفریقای جنوبی سرویس مخفی.

"تلاش برای رسیدن به حقیقت در این داستان به نظر می رسید تقریبا غیر ممکن است" گفت: Jair استین, تهیه کننده, Munck Studios. "بسیاری از نظریه های مختلف تبدیل شده که به همان اندازه قانع کننده هنگامی که شما شروع به حفر. در همان زمان این است که مانند یک داستان مهم است که آن را احساس می کند حیاتی برای حفاری حتی عمیق تر. شنوندگان باید آماده به صورت کاملا سوار."

"ما در حال افتخار به آوردن این قانع کننده پادکست به زندگی به عنوان ما دوم بین المللی شرکت-تولید در پاشنه برنده جایزه شکار کلاهک" گفت: عارف نورانی تهیه کننده اجرایی CBC و پادکست ها. "این اولاف پالمه ترور ساخته شده جهان عناوین در آن زمان و این داستان تا به حال اثرات موج دار شدن در طول سال ها با بسیاری از روزنامه نگاران تحقیق در مورد. ما می خواهیم برای استفاده از این پادکست برای پیدا کردن حقیقت و به اشتراک گذاری آن را با شنوندگان در سراسر جهان است."

توطئه یک شرکت بین المللی تولید از CBC و Munck Studios. رادیو-کانادا زبان فرانسه شریک است. سری های تولید شده توسط این تیم در پشت شکار کلاهک (برنده 2020 نیویورک جشنواره جایزه برای بهترین گزارش های تحقیقی) و برنده جایزه هلندی تولید جنیفر Pettersson و Jair استین.

از کانادا پخش عمومی, CBC پادکست یک غنی و متنوع مجموعه ای از برنده جایزه پادکست است که در تعامل با روشنگری و سرگرم. CBC #1 podcaster در کانادا به بیشتر کانادایی ها از هر پادکست ناشر با بیش از 100 مجموعه در ژانرهای مانند جنایت واقعی, کمدی علاقه بشر و صوتی داستان.

در مورد CBC/Radio-Canada

CBC/Radio-Canada کانادا است که ملی پخش عمومی. از طریق ما حکم به اطلاع روشنگری و سرگرم کردن ما بازی یک نقش محوری در تقویت فرهنگ کانادا. کانادا و منبع خبری مورد اعتماد ما ارائه می دهد منحصر به فرد در کانادا, چشم انداز, اخبار امور جاری و امور جهان است. ما پيشينه وطنی سرگرمی برنامه نویسی تساوی مخاطبان از سراسر کشور است. عمیقا ریشه در جوامع CBC/Radio-Canada ارائه مطالب متنوع به زبان انگلیسی, فرانسوی و هشت بومی زبان. ما همچنین ارائه محتوا در زبان اسپانیایی و عربی و چینی و همچنین به عنوان هر دو زبان رسمی از طریق رادیو بین المللی کانادا (RCI). ما پیشرو تحول به نیازهای کانادایی در دنیای دیجیتال.

در مورد Munck Studios

Munck Studios یک شرکت تولید, تمرکز بر رادیو و پادکست محصولات. پس از شروع در سوئد سیزده سال پیش Munck استودیو تبدیل به یکی از مهم ترین تامین کنندگان با کیفیت بالا برای تلفن های موبایل به رادیو عمومی شرکت ها و سیستم عامل های آنلاین مانند SR, تو, DR, NRK, Podme, Podimo Spotify در بائر و بیشتر.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب