Coronavirus آخرین: فرانسه, آلمان, پیشنهاد وسیع بازیابی صندوق

آنگلا مرکل و امانوئل پاکسازی پیشنهاد عمده بهبود مالی صندوق به ارزش €500 میلیارد دلار است. محدودیت در ادامه به

توسط NEWSCENTERALS در 29 اردیبهشت 1399

آنگلا مرکل و امانوئل پاکسازی پیشنهاد عمده بهبود مالی صندوق به ارزش €500 میلیارد دلار است. محدودیت در ادامه به آسانسور در اروپا با کسب و کار و مدارس مجموعه به بازگشایی شده است. دنبال DW برای آخرین.

  • تعداد موارد در سراسر جهان در حال حاضر بیش از 4.7 میلیون نفر, با بیش از 315,000 ثبت مرگ و میر
  • آنگلا مرکل و امانوئل پاکسازی پیشنهاد عمده نجات مالی صندوق از افزایش دراز مدت بودجه اتحادیه اروپا
  • رئیس جمهور چین گفت: سازمان بهداشت جهانی سالانه مجمع که او از یک بررسی بین المللی به رهبری که
  • مستندات در حال کاسته در اروپا با بازگشایی رستوران در ایتالیا و دانمارک, در حالی که برخی از کودکان به مدرسه بازگشت در بلژیک

به روز رسانی در جهانی هماهنگ زمان (UTC/GMT)

16:03 رئیس کمیسیون اروپا Ursula von der Leyen پیشنهاد استقبال از مرکل و پاکسازی: "آن اذعان دامنه و اندازه چالش اقتصادی که اتحادیه اروپا و درستی قرار می دهد تاکید بر نیاز به کار بر روی یک راه حل با بودجه اروپا در هسته خود است."

اسپانیایی MEP لوئیس Garcianoبا Ciudadanos در اسپانیا است که بخشی از ALDE لیبرال داد در پارلمان اروپا نیز با استقبال از این پیشنهاد گفت: این یک گام به جلو. او همچنین با استقبال از تغییر از وام برای کمک های مالی — یک نقطه sticking برای کشورهای عضو اتحادیه اروپا.

15:48 وقتی پرسید که توسط دویچه وله در مورد کوروناویروس تئوری های توطئه و بحران' در اثر افزایش authoritarians در اتحادیه اروپا, پاکسازی گفت: "متاسفانه همیشه وجود خواهد داشت این افراط گرایان کسانی که معتقدند قدرت بهتر از دموکراسی است."
او هشدار داد که ترس از ویروس می تواند به نوبه خود به "نفرت در برابر دیگران است."

"ما صدراعظم و من هر دو بر این باورند که حزب دموکرات ایده رویای اروپایی ستون از هویت ما و پاسخ ما," او گفت:. "ما نمی توانیم به راه وقتی که می آید به اصول ما."

15:33 اتحادیه اروپا را بازیابی صندوق با هدف تقویت بلوک "فناوری حاکمیت" با داشتن سطح بالا تولید کنندگان و شرکت ها قادر به نگه داشتن سرعت با همتایان خود در آمریکا و چین و دیگر نقاط جهان در فرانسه پاکسازی و آلمان گفت: در حالی که ارائه این طرح است.

15:22 آلمان و فرانسه اعلام برنامه های بازیابی ارزش €500 میلیارد دلار ($543.7 میلیارد دلار) در روز دوشنبه گفت که بودجه را به سخت ترین ضربه بخش ها و مناطق در اتحادیه اروپا است.

آلمان آنگلا مرکل گفت که این طرح بود "کوتاه مدت" پاسخ به بحران و این که راه حل دراز مدت از جمله اتحادیه اروپا اصلاحات خواهد بود مورد بحث بعد "از آنجا که اروپا باید به توسعه بیشتر است."

این برنامه همچنین نشان می دهد به کمیسیون اروپا قدرت به قرض گرفتن پول در اتحادیه اروپا را به نام. فرانسه را پاکسازی می گوید این اولین بار بود که آلمان و فرانسه توافق کردند یک نیاز برای یک مشترک اتحادیه اروپا بدهی. موضوع مشترک استقراض تحت فشار قرار دادند توسط کشورهایی مانند ایتالیا و اسپانیا اما رد شده توسط آلمان و هلند بوده و مانع اصلی در اتحادیه اروپا فشار برای ایران اقتصادی پاسخ.

14:55 اسلواکی را بازگشایی مراکز خرید تئاتر و سینما در روز شنبه البته تحت برخی شرایط بهداشتی نخست وزیر ایگور Matovic روز دوشنبه گفت:.

براتیسلاوا را نیز به آن را آسان تر برای ساکنان به سفر به هشت کشور دیگر از روز شنبه بدون نیاز به منفی آزمون برای COVID-19 یا 14 روز دوره قرنطینه پس از بازگشت Matovic گفت. کشورهای که در آن نرم و صاف سفر خواهد بود مجاز هستند و جمهوری چک ، اتریش ، لهستان و مجارستان و همچنین کرواسی و آلمان و سوئیس و اسلوونی. Matovic, اما, انجام نشده است یکی دیگر از اسلواکی همسایگان اوکراین در فهرست خود را.

14:45 اقتصاد جهانی تنها به احتمال زیاد به بهبود جزئی در سال آینده, صندوق بین المللی پول Kristalina Georgieva گفت: خبرگزاری رویترز.

"بدیهی است که این بدان معناست که آن را به ما بسیار طولانی به بهبودی کامل از این بحران," او گفت: بدون ارائه تازه تخمین می زند.

ماه گذشته صندوق بین المللی پول گفت که تاثیر اقتصادی این بیماری همه گیر خواهد شد سنگین ترین از زمان رکود بزرگ دهه 1930. داده های دریافت شده پس از آن با اشاره به "بد تر اخبار" Georgieva گفت. این وام دهنده جهانی است که با توجه به بیرون آمدن با پیش بینی های جدید در ماه ژوئن.

Georgieva به رویترز گفت که صندوق بین المللی پول به احتمال زیاد تجدید نظر رو به پایین طرح های خود را از 3 درصد انقباض در تولید ناخالص جهانی در سال 2020 با کوچکتر 2021 واکنش به احتمال زیاد از صندوق بین المللی پول پیش بینی قبلی 5.8% رشد.

14:15 که مستقل نظارت بدن ستایش آژانس سازمان ملل متحد برای نشان دادن "رهبری" و "مهم پیشرفت" در آن همه گیر پاسخ.

این کمیته افزود که "ناقص و در حال تحول درک غیر معمول است در طول مراحل اولیه از یک رمان بیماری ظهور" و ابهامات بسیاری باقی مانده است.

از مقامات سازمان ملل متحد توصیف کرد که اورژانس برنامه به عنوان "بیش از حد جدی است." آنها اضافه شده است که که نیاز به حدود 1.7 میلیارد دلار برای مرحله بعد از همه گیر مبارزه تا پایان سال ترک آن را با یک کسری بودجه از 1.3 میلیارد دلار.

13:50 مسکو کار کرده است به امن کمک های پزشکی از آمریکا برای کمک به با این بیماری همه گیر کوروناویروس گفت: معاون وزیر امور خارجه سرگئی درگیر و پس از روسیه ارسال کمک به ما در اوایل ماه آوریل.

روز دوشنبه را درگیر گفت که رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن قول داده بود که واشنگتن آماده خواهد بود برای کمک به هنگامی که ما جرم تولید هواکش.

"این امکان استقبال شد با قدردانی از طرف ما این موضوع این است که در حال حاضر در حال کار بر روی." درگیر شد و به نقل از به نقل از ریا news agency. "از نظر ما کمک متقابل به یک و مستقیم رو به جلو مهم است."

نظرات خود را پس از روسیه مقامات بهداشتی اعلام کرد این کشور رسیده بود "سطح ثبات" در عفونت گسترش یافته است. افزایش روزانه در عفونت مانده است کمتر از 10 ، 000 در سه روز گذشته اما این کشور در حال حاضر 290,678 مورد تأیید و آن را دومین سنگین ترین-آمار کشور در جهان توسط caseload. ایالات متحده آمریکا است که جمعیت تقریبا دو بار به عنوان بزرگ به عنوان در روسیه منجر لیست با حدود 1.5 میلیون مورد تأیید.

13:28 کرواسی مجلس رای به انحلال خود و ماشه اولیه انتخابات, پس از نخست وزیر Andrej Plenkovic گفت که دولت وی به "زمانی تمام کلید جاه طلبی" در سه سال گذشته است.

جناح راست HDZ حزب را دنبال حکم جدید "با هدف بهبود اقتصاد در کشور" نخست وزیر اضافه شده است.

کرواسی است که یک عضو اتحادیه اروپا و یک مقصد توریستی محبوب در درون بلوک مباهات بیش از 1200 سلیمان و بسیار زیاد کشش از خط ساحلی دریای آدریاتیک. در حالی که این کشور شده است و کاهش آن ضد همه گیر اقدامات محدودیت های مسافرتی و لغو بازديد از خارج از کشور هستند به احتمال زیاد به برخورد یک ضربه به اقتصاد آن است.

آن را در حال حاضر می افتد به رئیس جمهور Zoran Milanovic از رقیب سوسیال دموکراتها برای تعیین تاریخ انتخابات آینده تا 60 روز است. هر دو HDZ و SPD را دیده اند افزایش محبوبیت در طول coronavirus بحران با HDZ با بهره گیری از 30.2% پشتیبانی به SPD 27.8% با توجه به نظرسنجی های اخیر.

12:38 سازمان بهداشت جهانی (WHO) رئیس Tedros Adhanom Ghebreyesus اعلام کرده است وجود خواهد داشت مستقل کاوشگر خود را به آژانس عملکرد در طول بیماری همه گیر.

"من به آغاز یک ارزیابی مستقل در اولین لحظه ای مناسب به بررسی تجربه به دست آمده و درس های آموخته شده و توصیه هایی را برای بهبود ملی و جهانی همه گیر آمادگی و پاسخ او گفت:" در این که سالانه مجمع.

این آژانس سازمان ملل متحد شده است به شدت مورد انتقاد قرار ما رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن که متهم آن را از نرم افزار-چین تعصب. ایالات متحده به حالت تعلیق کمک های مالی به این که در ماه گذشته.

12:35 حدود 70 جدید کروناویروس موارد در فرانسه مرتبط شده اند به مدارسیک هفته پس از حدود یک سوم از دانش آموزان به مدرسه برگشتم.

برخی از مدارس باز شد و هفته گذشته یکی دیگر از 150,000 دبیرستان دانش آموزان رفت و برگشت امروز.

وزیر آموزش و پرورش Jean-Michel Blanquer صدا زنگ, گفتن, فرانسوی, رسانه های که کودکان ممکن است بیشتر در معرض خطر آلودگی در مدارس. هفت مدارس در شمال فرانسه بسته شده اند پس از آخرین شیوع.

12:00 coronavirus همه گیر باید به عنوان یک "بیدارباش" را به جهان شورای امنیت سازمان ملل آنتونیو اشاره به این حادثه تلخ ،

دبیر کل گفت: COVID-19 است: "بزرگترین چالش عصر ما" و نشان داد که کشور نیاز به کار موثر تر با هم.

"وقت آن است که برای پایان دادن به غرور," اشاره به این حادثه تلخ گفت. "ما را دیده اند برخی از همبستگی اما وحدت در پاسخ ما به COVID-19."

"بسیاری از کشورها نادیده گرفته اند توصیه های سازمان بهداشت جهانی," او اضافه شده است.

11:23 رییس جمهوری خلق چین نیز اعلام کرده است که چین کمک 2 میلیارد دلار ($1.85 میلیارد دلار) به سازمان بهداشت جهانی (WHO) بیش از دو سال آینده برای کمک به همه گیر پاسخ.

یازدهم صحبت شد از طریق لینک ویدیو در چه کسی برای اولین بار آنلاین مونتاژ. او با تاکید بر اهمیت واکسن توسعه و به کارگیری واکسن در چین است.

رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن قبلا اعلام تعلیق از ما کمک مالی از کسانی که این ادعا آن جناح شیوع و پوشش چین اشتباهات.

11:10 در یک ویدیو به آدرس که همیشه اول مجازی مجمع آنگلا مرکل صدراعظم آلمان گفت که همکاری های بین المللی تنها راه برای ایجاد یک مسیر رو به جلو است. "هیچ کس در کشور می تواند به حل بحران به تنهایی" او گفت:. "ما باید با هم عمل می کنند."

او گفت که او بود "متقاعد" یک راه حل می تواند یافت می شود و می توان بسیار سریعتر اگر "جهان با هم کار می کند." او تاکید کرد که هر راه حلی باید در دسترس و مقرون به صرفه برای همه است.

مرکل بیشتر تاکید بر نیاز به بهتر سیستم هشدار دهنده. از آن شده است به طور گسترده ای گزارش داد که مقامات در چین در شهر ووهان می دانست که در اواخر سال 2019 که وضعیت وخیم شدن بود اما بیش از حد عصبی را بگویید مقامات ملی تا زمانی که وضعیت در حال حاضر از دست. پکن متهم شده است که در ابتدا در تلاش برای سرکوب اطلاعات در مورد کوروناویروس از طریق اوایل سال 2020 است.

11:00 در ایالات متحدهاین بیماری همه گیر کوروناویروس به ارائه یک چالش به بی خانمان ها که تعداد بیش از یک و نیم میلیون نفر است. آنها عدم مراقبت های بهداشتی و حتی اساسی بهداشت ابزار مانند دسترسی به آب است. دویچه وله الیور Sallet این گزارش از واشنگتن ،

10:41 اندونزی رئیس جمهور Joko Widodo گفت: دولت هیچ برنامه ای برای سهولت محدودیت هر زمان به زودی.

"این اشتباه است که فکر می کنم که این اقدامات شده اند کاسته" Widodo گفت: در جلسه هیئت دولت است. حدس و گمان تبدیل شده است گسترده در این کشور از 267 میلیون دلار است که محدودیت در زندگی عمومی کاسته خواهد بود در روزهای آینده. سر از کشور COVID-19 نیروی کار نیز پیشنهاد شده در هفته گذشته است که افراد با سن کمتر از 45 می تواند بازگشت به کار به زودی.

جاکارتا و دیگر شهرهای بزرگ تبدیل شده اند شلوغ پیش از عید فطر مسلمان جشنواره که نشان از پایان ماه مبارک رمضان.

تعداد موارد در اندونزی افزایش یافت به 18,010 روز دوشنبه و 1,191 نفر کشته شده اند.

10:23 ایرلند آغاز شده است به سهولت آن coronavirus مستند - کارکنان باید بازگشت به محل کار و برخی از مغازه ها از سر تجارت است. امکانات ورزشی نیز بازگشایی شد.

مردم نیز اجازه داده می شود برای دیدار در گروه های کوچک برای اولین بار در دو ماه.

"ویروس رفته است و نه دور" وزیر بهداشت سیمون هریس در توییتر نوشت. "فقط به خاطر این باز به این معنا نیست که ما نیاز به رفتن" او هشدار داد. ایرلند مانند بسیاری از نقاط جهان است نگران موج دوم ممکن است از عفونت.

ایرلند بود 24,112 مورد تأیید و 1,543 نفر کشته شده اند.

10:10 بریتانیا افزوده است که از دست دادن طعم و مزه و بوی آن در لیست رسمی COVID-19 علائم همراه با تب و سرفه مداوم. کارشناسان امیدوارند که این مرحله می تواند کمک به انتخاب کنید تا حدود 2 درصد بیشتر موارد از coronavirus.

"ما اساسی مورد تعریف کرده است که برای برخی از زمان بوده است جدید مداوم سرفه یا تب را تغییر دهید به طور مداوم سرفه یا تب یا anosmia" پروفسور جاناتان ون-Tam انگلستان معاون افسر ارشد پزشکی در جمع خبرنگاران گفت: لندن.

Anosmia از لحاظ فنی تنها اشاره به یک از دست دادن بویایی اما پس از بو و طعم هستند از نزدیک مرتبط در سطح عصبی ون-تام می گوید آن را به عنوان از دست دادن طعم و بوی.

10:00 اتحادیه اروپا به همراه چند کشور دیگر است به نام برای یک ارزیابی مستقل از سازمان بهداشت جهانی (WHO) در پاسخ به کروناویروس بیماری همه گیر. آنها می خواهند ارزیابی به "نقد و بررسی تجربه به دست آورده و درس آموخته است."

قطعنامه حمایت از بیش از نیمی از این که کشورهای عضو بحث خواهد شد و در اواخر این هفته. سلامت سازمان است و برگزاری آن مجمع عملا این سال است.

استرالیا خواستار تحقیقات مستقل به این که دست زدن به بحران و ما رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است و بارها و بارها با انتقاد از این سازمان گفت: آنها با کمک چین پنهان کردن میزان شیوع.

09:15 بسیاری از باستان شناسی تاریخی و اماکن مذهبی در سراسر یونان و ایتالیا بازگشایی امروز صبح برای اولین بار در دو ماه.

آکروپلیس در آتن و دیگر باز-تهویه سایت های تاریخی باز در یونان, اعتراف به یک تعداد انگشت شماری از گردشگران است. آکروپلیس دیدم 2.9 میلیون بازدید کننده در سال گذشته و یکی از یونان, برترین نقاط گردشگری. تنها محدود بازدید کننده مجاز و اجتماعی فاصله مقررات خواهد ماند و یونان است و نه انتظار برای بازگشایی داخلی موزه ها حداقل تا ژوئن 15.

در رم و کلیسای سنت پیتر در واتیکان بازگشایی به بازدید کنندگان به عنوان ایتالیا شروع به سهولت در اروپا طولانی ترین در حال اجرا lockdown. یک تعداد انگشت شماری از بازدید کنندگان خود را به حال درجه حرارت بررسی قبل از آنها وارد شده است.

پاپ فرانسیس است و در عین حال انتظار می رود منجر به هر مکان مراسم مذهبی یا در کلیسای یا در واتیکان مربع است. پاپ شده است که منجر به توده ها حاضر شده اند که جریان را به کاتولیک در سراسر جهان است. ایتالیایی دیگر کلیساها باز خواهد شد تا از جمله کلیسای جامع Duomo در میلان که میزبانی آن جرم در صبح روز دوشنبه.

08:42 اتحادیه اروپا سازمان پزشکی گفت: یک مجوز اولیه برای مواد مخدر Remdesivir به عنوان یک COVID-19 درمان می تواند اعطا می شود در روزهای آینده.

"این ممکن است که مشروط بازار مجوز صادر می شود در روزهای آینده" سازمان پزشکی اروپا (EMA) رئیس گیدو Rasi گفت: جلسه پارلمان اروپا در بروکسل.

EMA در حال حاضر توصیه می شود یک دلسوز استفاده از مواد مخدر به این معنی می توان آن را تجویز به بیماران قبل از آن مجوز کامل. Remdesivir است که توسط ما تولید شده شرکت داروسازی جلعاد.

08:33 در آلمانی کابینه به تعویق افتاد جلسه به بحث در مورد شیوع کروناویروس در کشتارگاه ساعت پس از 92 نفر تست مثبت در یک مرکز در نیدرزاکسن. یک سخنگوی دولت گفت که اعضای کابینه مورد نیاز به دنبال مشاوره بیشتر در مورد این موضوع.

کار وزیر Hubertus Heil تعیین شده بود به وضع مقررات جدید در کشتارگاه در آلمان که با هدف بهبود شرایط کار و زندگی برای کارکنان بسیاری از آنها کارگران مهاجر از اروپای شرقی است.

جلسه هیئت دولت در حال حاضر محل در روز چهارشنبه.

08:15 رئیس جمهور فرانسه امانوئل پاکسازی تنظیم شده است برای برگزاری یک کنفرانس ویدئویی با صدراعظم آلمان آنگلا مرکل بعد از آن در روز دوشنبه است. رهبران دو طرح جدید در حال حاضر فرانسه-آلمانی ابتکار مربوط به اتحادیه اروپا coronavirus طرح بازیابی.

اتحادیه اروپا در حال مذاکره با یک طرح برای مقابله با سقوط اقتصادی-از coronavirus در کشورهای عضو است.

08:00 وزیر امور خارجه آلمان Heiko Maas است که با توجه به برگزاری ویدئو کنفرانس با چند تن از همتایان خود در سراسر اتحادیه اروپا بعد به بحث در مورد تلاش برای بازگشایی مرزها و راه اندازی مجدد اقتصاد گردشگری. سفر و گردشگری حساب برای بخش عمده ای از تولید ناخالص داخلی در کشورهای عضو مانند ایتالیا و کرواسی و اسپانیا و یونان است.

07:45 اسپانیایی کابینه است که با توجه به تصویب یک برنامه به اعطای یک پایه درآمد برای فقیرترین به صورت اقتصادی از coronavirus تاثیر امنیت اجتماعی وزیر تایید این صبح است.

از €3 میلیارد دلار ($3.24 میلیارد دلار) برنامه تنظیم شده است برای کمک به حداقل یک میلیون خانواده, خوزه لوئیس Escrivá گفته رسانه های اسپانیایی.

این خبر را خبرگزاری رویترز گزارش می دهد که اسپانیا در حال برنامه ریزی را به تلاش برای جلوگیری از ارزان اتحادیه اروپا قید وثیقه-بودجه. اتحادیه اروپا ارائه شده است €240 میلیارد دلار در سال جدید خود را نجات صندوق اما اسپانیا خواسته برای جلوگیری از انگ توسل به نجات صندوق با توجه به منابع دولت.

07:06 هند گزارش کرده است بزرگترین واحد-روز افزایش coronavirus موارد است. این کشور در حال حاضر اکثر موارد در آسیا است. شده اند وجود دارد 5,242 موارد جدید در 24 ساعت گذشته و 157 مرگ و میر معنی هند تا به حال 96,169 موارد کلی و 3,029 نفر کشته شده اند.

خروش می آید یک روز پس از آنکه دولت تمدید در سراسر کشور مستند از این کشور 1.3 میلیارد نفر از مردم برای حداقل دو هفته. مقامات گفته اند که عفونت افزایش ممکن است به کارگران مهاجر در بازگشت به هند در شهرهای کوچک و روستاها در هفته های اخیر.

پروازهای مدارس و هتل ها و رستوران ها بسته باقی می ماند تا زمانی که حداقل مارس 31.

06:30 یکی دیگر از بزرگ coronavirus شیوع گزارش شده در کشتارگاه مدت کوتاهی قبل از آلمانی کابینه تعیین شد به بحث در مورد خطر ابتلا به کروناویروس در صنعت گوشت.

حداقل 92 کارگران در یک کشتارگاه در دیسن بای جنگ توتبورکر در ایالت نیدرزاکسن در کشور باید آزمایش مثبت شهر اوسنابروک اعلام کرد اواخر روز یکشنبه. کسانی که آلوده و اعضای خانواده خود را که قرار است در قرنطینه و تولید متوقف شده است.

آلمان "تاج کابینه" راه اندازی شد به بحث در مورد تغییرات در محل کار و مقررات ایمنی ویژه چشم در کشتارگاه پس از بیش از 200 نفر آلوده شدند در ایالت نوردراین-وستفالن در هفته گذشته. نگرانی های مطرح شده در مورد کار و شرایط زندگی کارگران کشتارگاه که در آن بسیاری از کارکنان اروپای شرقی کارگران موقت.

غذا و نوشیدنی و غذا اتحادیه را به حکومت این فرصت را به اعمال "اصلاحات اساسی" در صنعت و جدید "شفاف" قوانین و مقررات برای کشتارگاه.

ادامه مطلب: Coronavirus: 'برده داری مدرن" در قلب آلمان کشتارگاه شیوع

06:00 دو از اروپا لیگ فوتبال شد تا برای شروع دوباره آموزش امروز صبح اما تنها یک پیش خواهد رفت.

ایتالیا Serie A به تعویق افتاد شروع آموزش به عنوان باشگاه در ادامه به اختلاف نظر در مورد دولت تحمیل پزشکی قوانین. چندین ایتالیایی بالای باشگاه در حال حاضر برنامه در محل برای آموزش فردی و یا برای آموزش در اجتماعی فاصله گرفته, گروه, اما امیدوار بودند به گسترش گروه اندازه.

نقطه اصلی اختلاف نظر دولت اصرار که کل تیم باید قرنطینه برای 14 روز باید یکی از اعضای تیم تست مثبت است. سری A امیدوار بودم به recommence بازی در ژوئن 13 اما با آموزش به تعویق افتاد و این ممکن است بعید است.

در اسپانیا لالیگا را فشار جلوتر با آموزش در گروه های تا 10. دولت روز شنبه اعلام کرد که اسپانیا تیم های ورزشی می تواند بازگشت به فعالیت بدون در نظر گرفتن دولت از مستند در منطقه خود.

"این بسیار مهم است که همه تیم ها در حال آموزش در همان سطح و ما سپاسگزار است که در حال حاضر مورد" La Liga جمهور خاویر Tebas گفته تلویزیونی اسپانیایی.

اسپانیا رفته و بدون سازماندهی فوتبال از مارس 12; ایتالیا پس از 9 مارس. آلمان بوندسلیگا شد اولین بار عمده اروپا لیگ به رزومه عمل بیش از آخر هفته.

05:19 نیوزیلند راه اندازی خواهد شد یک تماس-ردیابی برنامه در روز چهارشنبه, نخست وزیر Jacinda protocol wine studio تایید کرده است. از "digital خاطرات" کمک خواهد کرد که مردم به رکورد شخصی خود را در جنبش اگر چه داده ها به اشتراک گذاشته نمی شود با هر کسی به جز برای کاربر.

"این فقط در مورد در آینده شما به خودتان پیدا کنید با COVID-19 شما رو مرجع آسان به شما بگویم که در آن شما بوده ام بیش از یک دوره از زمان" protocol wine studio گفت.

کشور جزیره شروع به کاهش مقررات در اواخر ماه آوریل و مدارس و رستوران ها و کافه ها شروع به بازگشایی شده است. نیوزیلند ثبت شده هیچ مورد جدید در روز دوشنبه و با حدود 1500 موارد به طور کلی ثبت کرده است تنها 19 این ماه پس از دو ماه مستند دوره است. دولت می گوید 21 نفر فوت کرده اند از این ویروس در این کشور از پنج میلیون نفر است.

04:00 چندین کشور در سراسر اروپا در حال عقب COVID-19 محدودیت روز دوشنبه در اینجا شکست از آنچه بازگشایی:

ایتالیا: رستوران ها سالن های موزه ها و اکثر مغازه ها را یک بار دیگر باز کردن درهای خود را پس از دو ماه از مستند. سنت پیتر کلیسای جامع نیز بازگشایی برای بازدید کنندگان و مردم دوباره اجازه سفر آزادانه از طریق منطقه خود.

اسپانیا در مادرید و بارسلونا, مغازه, کمتر از 400 متر مربع می تواند بازگشایی اگر چه مردم را به قرار ملاقات قبل از بازدید. سفر به موزه ها نیز مجاز است. در مناطق دیگر اسپانیا بزرگتر مغازه ها اجازه خواهد داشت به بازگشایی در حالی که ساکنان در چهار اسپانیایی سلیمان اجازه خواهد داشت به ورزش هر زمان که آنها می خواهند.

پرتغال: این کشور در حال حرکت به فاز دوم طرح خود را برای استراحت محدودیت. مشتریان می توانند یک بار دیگر ناهار خوردن در رستوران ها و کافه ها و قنادی ها ، Daycares نیز بازگشایی, در حالی که دانش آموزان در 11 و 12 درجه را به مدرسه بازگشت.

بلژیک: اولیه و ثانویه بازگشایی مدارس برای دانش آموزان در سال آخر خود را البته تحت سخت اجتماعی فاصله گرفتن قوانین است. موزه ها و باغ وحش ها نیز می تواند بازگشایی اگر چه آنها باید فروش زمان خاص بلیط آنلاین. باشگاه های ورزشی می توانند رزومه آموزش تا زمانی که وجود دارد بیش از 20 نفر در حال حاضر.

لهستان: رستوران, هتل, کافه ها از دادگاه های مواد غذایی و سالن های زیبایی در حال بازگشایی تحت سخت و سلامت اجتماعی فاصله پروتکل های. تعداد افراد مجاز به استفاده از امکانات ورزشی و حمل و نقل عمومی نیز افزایش یافته است.

یونان: بازدید کنندگان می توانند یک بار دیگر بازدید از آکروپلیس در آتن. دانش آموزان در دوره متوسطه نیز می تواند بازگشت به کلاس.

03:20 تعداد موارد تایید شده در آلمان افزایش 342 روز دوشنبه به 174,697 در کل. موسسه کخ رابرت گزارش 21 مرگ و میر آوردن کل مرگ و میر به 7,935.

این نرخ باروری است که در آن ویروس گسترش می یابد — در 0.87 بیش از گذشته هفته باقی مانده است در زیر مهم ارزش 1 موسسه گفت.

در غرب آلمان 70 نفر تست مثبت برای رمان coronavirus در یک خانه برای پناهندگان و دولت منطقه ای در شهر کلن گفت: در روز یکشنبه.

02:22 در سازمان بهداشت جهانی (WHO) خود مجازی مجمع امروز که نگرانی و تنش بین آمریکا و چین می تواند از خط خارج قوی عمل مورد نیاز به آدرس coronavirus بحران است.

سازمان بهداشت جهانی است که کمرنگ از معمول سه هفته فقط دو روز دوشنبه و سه شنبه انتظار می رود که تمرکز تقریبا تنها در COVID-19 که در عرض چند ماه به کشته شدن بیش از 310,000 در سطح جهان و آلوده نزدیک به 4.7 میلیون نفر است.

سران دولت, دولت, ستاد, وزرای بهداشت و دیگر مقامات انتظار می رود که درگیر

که رئیس Tedros Adhanom Ghebreyesus گفت: در روز جمعه این رویداد خواهد بود "یکی از مهم ترین پس ما تاسیس در سال 1948."

01:52 چین گزارش کرده است هفت جدید تایید coronavirus موارد برای مارس 17 تا از پنج روز زودتر به این کشور را اقتدار بهداشت می گوید.

از موارد جدید, دو, شدند, از شمال شرقی استان جیلین که هم مرز روسیه است و در حال حاضر در بخشی از مستند به دلیل عود کردن عفونت.

تعداد کل عفونت های جدید در تلويزيون پس از اولین مورد از موج اخیر گزارش شده در مارس 7 در حال حاضر 33.

چین مالی توپی از شانگهای گزارش داد یکی از جدید محلی منتقل می شود مورد برای مارس 17 است که این شهر برای اولین بار از اواخر ماه مارس است.

چهار دیگر موارد جدید در سرزمین اصلی درگیر ورود مسافران از خارج از کشور به شمال چین به منطقه مغولستان داخلی.

تعداد موارد تایید شده در سرزمین اصلی چین بود در 82,954 به عنوان از آوریل 17 در حالی که مرگ و میر بدون تغییر باقی مانده است در 4,633. کشور گزارش 18 جدید بدون علامت موارد در تاریخ 17 مه در مقایسه با 12 روز قبل از.

چوب خط حساب کردن از تایید عفونت را شامل نمی شود افرادی که تست مثبت اما که نشان می دهد هیچ نشانه ای ندارند.

A woman walks past closed stores in Fengman District of Jilin City (picture-alliance/Xinhua/Y. Linyun)

یک زن پیاده روی گذشته بسته فروشگاه در Fengman منطقه از شهر جیلین

01:00 ژاپن تضعیف شده به رکود اقتصادی برای نخستین بار پس از سال 2015 با توجه به داده های رسمی.

جهان سوم بزرگترین اقتصاد قرارداد با 0.9 درصد در سه ماه اول سال 2020 پس از 1.9% کاهش در سه ماهه چهارم سال 2019.

با این کشور به تولید ناخالص داخلی (تولید ناخالص داخلی) انداختن برای دو دوره متوالی کاهش در دیدار ویژگی های تعریف رکود و ژاپن در مسیر برای بدترین حالت آن بعد از جنگ رکود اقتصادی.

وضعیت اقتصادی در ژاپن اعتقاد بر این است حتی بدتر از این سه ماه پس از نخست وزیر ژاپن اعلام کرد در سراسر کشور وضعیت اضطراری در ماه آوریل پس از یک افزایش در COVID-19 موارد است.

00:32 در کانادا یک هواپیمای جت در نظر گرفتن بخشی در یک "بیماری همه گیر نشان می دهد" برای تقویت روحیه در طول شیوع کروناویروس سقوط کرد و در مدت کوتاهی پس از برخاستن. یکی از اعضای خدمه کشته شد و دیگری به شدت مجروح شد.

"این است که با قلب سنگین است که ما اعلام کند که یکی از اعضای CF Snowbirds تیم مرده است و یک اتحاد پایدار صدمات جدی" نیروی هوایی سلطنتی کانادا گفت: در یک صدای جیر جیر. دیگر عضو خدمه را با عباراتی تهدید کننده زندگی صدمات آنها اضافه شده است.

تصادف صورت گرفت در کملوپس, British Columbia با جت گزارش هدف قرار دادن یک خانه مسکونی و جرقه آتش است. یک فیلم به ضرب گلوله توسط یک شاهد عینی نشان می دهد دو Snowbirds جت مصرف کردن با یکی تقریبا بلافاصله پرورش تا قبل از هاويه به زمین.

آمریکا و کانادا انجام شده است flyovers در خصوص سخت ضربه مناطق در تلاش برای بلند کردن ارواح در طول COVID-19 بیماری همه گیر.

First responders transport an injured person on a stretcher at the scene of the crash (picture-alliance/AP Photo/Canadian Press)

اولین پاسخ دهندگان حمل و نقل یک فرد مصدوم روی برانکارد در صحنه تصادف

00:01 رییس جمهوری برزیل Jair Bolsonaro مسخره اجتماعی فاصله دستورالعمل در روز یکشنبه به کشور خود چهره یکی از بدترین شیوع کروناویروس.

با پوشیدن یک ماسک Bolsonaro مطرح برای تصاویر با حامیان و انجام یک سری از فشار یو پی اس با چتربازان — که برخی از آنها کشیده حق خود دست و سوگند وفاداری به رئیس جمهور و خانواده اش.

"این یک خالص جلوه ای از دموکراسی است. من واقعا افتخار توسط این," او گفت: از جمعیت از هواداران که به مبارزه طلبیده stay-at-home سفارشات به شرکت در این تجمع است.

ادامه مطلب: برزیل سبقت اسپانیا و ایتالیا در COVID-19 موارد

این آخر هفته در برزیل تعداد موارد تایید شده پیشی گرفته اسپانیا و ایتالیا — ساخت کشور جهان چهارم-بزرگترین شیوع. با برزیل تست به مراتب کمتر از کشورهای دیگر کارشناسان هشدار می دهند که تعداد واقعی موارد است که به احتمال زیاد بسیار بیشتر از رسمی شمارش بیش از 240,000.

Bolsonaro بارها عنوان به شدت از ویروس و تحت فشار قرار دادند به بازگشایی کسب و کار.

President Bolsonaro continues to downplay the virus and slammed lockdown measures (picture-alliance/dpa/A. Borges)

00:00 گرفتن در روز گذشته coronavirus اخبار در اینجا: اسپانیا مرگ و میر کمتر از 100

در گزارش این بیماری همه گیر کوروناویروس مگر اینکه در غیر این صورت مشخص DW با استفاده از آمار و ارقام ارائه شده توسط دانشگاه جانز هاپکینز (JHU) Coronavirus مرکز منابع در ایالات متحده است. JHU به روز رسانی آمار و ارقام در زمان واقعی تلفیقی از داده های سازمان بهداشت جهانی دولت ها و دولت های ملی و دیگر منابع رسمی همه آنها در سیستم های خود را برای گردآوری اطلاعات است.

آلمان ملی آمار گردآوری شده توسط آن آژانس بهداشت عمومی موسسه کخ رابرت (RKI). این ارقام بستگی دارد انتقال داده ها از دولت و در سطوح محلی و به روز شده در اطراف یک بار در روز است که می تواند منجر به انحراف از JHU.

jsi, دی جی, tg,rs/msh (AP, AFP, dpa, Reuters)

DW می فرستد یک انتخاب روزانه از اخبار و ویژگی های. ثبت نام در اینجا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن