نژادپرستانه ملکه مرد رویا پردازی در مورد ضد سامی حملات آنلاین قبل از اینکه به دنبال AR-15: فدرال

یک Queens, New York, مرد متهم به تهدید به تیرباران های دسته جمعی و خرید سلاح های غیرقانونی نیز پرکار ترول اینت

توسط NEWSCENTERALS در 25 اردیبهشت 1399

یک Queens, New York, مرد متهم به تهدید به تیرباران های دسته جمعی و خرید سلاح های غیرقانونی نیز پرکار ترول اینترنت هدف قرار دادن مسلمانان و مردم از رنگ آنلاین.

یوسف خیش دستگیر شد روز سه شنبه همراه با دانیل Jou پس از اتهام تلاش برای خرید حمله-سلاح های سبک با شماره سریال حذف شده از یک عامل مخفی در هتل فرودگاه. معدنچی گفته استفاده Instagram برای پست در مورد "martyring" خود را در تیراندازی و کشتار. معدنچی گزارش حساب که شامل سفید supremacist مرجع نیز استفاده می شد به آزار و اذیت حساب برای یک هزار سازمان و Instagrammer با توجه به پست ها reviewed by The Daily Beast.

خیش 29 و Jou, 40 ناخواسته سعی در خرید اسلحه از یک مخفی افسر اجرای قانون برای یک ماه قبل از دستگیری با توجه به شکایت کیفری ظ در نیویورک شرقی دادگاه منطقه چهارشنبه. معدنچی گفته رسیده به افسر در اواسط ماه آوریل درخواست برای خرید سلاح. اواز یا موسیقی دو نفری می خواستم یک AR-15 با یک صدا خفه کن و شماره سریال حذف معدنچی گفته افسر گفت:.

معدنچی نیست به اتهام توطئه تیراندازی. اما برای ماه ها در Instagram او گفته شده در مورد امکان با توجه به شکایت کیفری. در سراسر ماه دسامبر و ژانویه معدنچی گفته این نویسنده چند Instagram posts حسرت برای خشونت علیه اقلیت ها به ویژه مسلمانان. در دو او گفته عکس خود را به یک نازی ها سلام (در یک مورد برگزاری یک چاقو), صداقت نفرت از یهودیان.

چند پست ابراز خوشحالی بیش از ضد سامی حملات در اطراف منطقه نیویورک. "Ngl [دروغ نمی خوای] این بسیار گاییدن, هیجان انگیز" او ادعا نوشت: حدود یک ماه دسامبر از حمله با چاقو در منسی نیویورک که در سمت چپ یک مرد یهودی کشته و چهار مجروح در هانوکا.

در ماه نوامبر معدنچی گفته نشان داد علاقه به خشونت جنبش است که از آنجا به دست آورد کشش راست تظاهر کنندگان که از شرکت در تظاهرات خواستار پایان COVID-19 مستندات. خیش می خواستم یک تفنگ برای "boogaloo اهداف" او گفته نوشت: اشاره به archetypical خشونت آمیز قیام حمایت برای سفید supremacists. در اوایل ماه او گفته شده که او می خواست "RaHoWa," اصطلاح عامیانه برای "نژادی جنگ مقدس" یکی دیگر از فانتزی است که نقش برجسته در supremacist رسانه ها. (همچنین روز چهارشنبه پنسیلوانیا نئو نازی ها التماس کرد گناه را به غیر قانونی اسلحه گرم در اختیار داشتن.)

معدنچی به نظر می رسد به نوشته مکرر توهمات در مورد تیرباران های دسته جمعی. "برو[ing] از شلیک. در یک ولگردی و قانونی شکنی پس از دشمنان من تا وقتی که مقامات take me out...گاهی اوقات من در نظر گرفته تشکیل خوبی آموزش دیده incel رسید تیم ملی" او گفته و نوشت: در ماه نوامبر. ("Incels," کوتاه به صورت "غیر ارادی مجرد" اشاره به misogynistic جامعه است که شکایت در مورد داشتن رابطه جنسی نه.) در ماه فوریه او گفته نوشت: در مورد رفتن به اروپا به شلیک به مردم از رنگ چون او فکر کرد که او را "مرگ یک قهرمان است."

در ماه ژانویه او عکسی در خارج از یک مرکز جامعه یهودیان در کوئینز.

معدنچی گفته شده از دسته "SouljaGoy" نیویورک دیلی نیوز برای اولین بار گزارش شده است. اجرای قانون رسمی تایید رسیدگی به The Daily Beast. ("Goy" یک مرجع به غیر یهودی مردم شده است و به تصویب رسید به عنوان یک شوخی در supremacist محافل.) اگر چه حساب پس رفته خصوصی آن هنوز هم قابل مشاهده نظرات نشان می دهد که آن را استفاده می شود به آزار و اذیت یهودیان و مردم از رنگ در اجرا به خیش را بازداشت.

"اروپا برای اروپاییان" خواندن یکی از آن نظرات پست توسط ضد افترا لیگ یک یهودی سازمان است. این یکی از چندین پست با هدف قرار دادن این گروه است. یکی دیگر از "SouljaGoy"'s نظرات به an ADL پست دروغ سرزنش یهودیان برای 9/11 حملات تروریستی. نظر دیگری پرتاب یک نژادپرست لکه دار کردن در یک زن سیاه و سفید که نوشته شده در مورد در حال اجرا errands.

اخبار خیش بازداشت آمد یک روز پس از ADL انتشار گزارش سالانه خود بر ضد سامی حملات داشت 2019 به بيشترين حوادث پس از ADL آغاز شده ردیابی در سال 1979. "آینده یک روز بعد از ما 2019 حسابرسی که حوادث این دستگیری تأکید خطرات ناشی از این مهلک شکل نفرت" از ADL در بیانیه ای گفت.

آن را بلافاصله روشن نیست که آیا یا خیش یا Jou بود وکلا.

معدنچی نیز گفته خریداری زره بدن با supremacist لوگو در ژانویه و بالستیک کلاه در ماه مارس سوخت سوء ظن است که او برنامه ریزی یک حمله.

مدتی بین کسانی که خرید به نظر می رسد او در نظر گرفته اند سرنوشت خود را. 

"روز بعد من احتمالا باید برای ریختن خون من و یا رفتن به زندان برای چیزهایی که من می گویم و انجام و برای ایستادن" او ارسال شده است.



tinyurlis.gdulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب