KLM شبکه: بازیابی از مقصد ارائه ظرفیت فاصله زیادی پشت سر

KLM اروپایی شبکه رشد خواهد کرد در ماه های آینده از 72 مقصد در ماه جولای به 91 مقصد در مرداد ماه های سپتامبر و

توسط NEWSCENTERALS در 2 مرداد 1399

KLM اروپایی شبکه رشد خواهد کرد در ماه های آینده از 72 مقصد در ماه جولای به 91 مقصد در مرداد ماه های سپتامبر و اکتبر. تعداد بین قاره ای مقصد را افزایش می دهد از 51 در ماه جولای به 59 در ماه اوت و 61 در ماه های سپتامبر و اکتبر. به عنوان یک نتیجه, KLM مشتریان خود ارائه وسیع ترین انتخاب ممکن است از مقصد. ظرفیت پرواز و صندلی, اما هنوز هم بسیار پایین تر از سطح قبل از COVID-19.

در مقایسه با سال 2019 شبکه اروپایی است که عملا در آن قبل از COVID-19 سطح از نظر تعداد مقصد. بین ماههای اوت و اکتبر 2019, KLM ارائه شده 92 مقصد اروپا. تعدادی از پروازهای هنوز فاصله زیادی پشت سر سطح 2019. در ماه اوت وجود دارد حدود 10 ، 000 پرواز در سپتامبر 13,500 و در ماه اکتبر بیش از 11,000. در سال 2019 وجود دارد بیش از 19,000, 18,800 و 14,700 پرواز بود.

بین قاره ای شبکه است که هنوز کمی پشت در مقایسه با سال گذشته 69 مقصد ارائه شد بین ماههای اوت و اکتبر. در حال حاضر یک سوم از پروازهای بین قاره ای تنها حمل محموله. به عنوان به زودی به عنوان محلی سفر قوانین اجازه می دهد KLM شروع خواهد شد حمل مسافر در این پرواز دوباره. تعداد پروازها نیز عقب: در حدود 2000 در ماه اوت و سپتامبر و بیش از 1800 نفر در ماه اکتبر. در سال گذشته وجود داشت در مورد 3,300, 3,200 و تقریبا 2,600 پرواز بود.

KLM تصمیم گرفتند به گسترش تعداد مقصد اول به طوری که مشتریان وسیع ترین انتخاب ممکن است. گام بعدی این است که برای افزایش فرکانس و یا افزایش ظرفیت استقرار بزرگتر هواپیما در برخی مسیرهای.

ایمنی باقی می ماند پارامونت

به طور طبیعی, KLM به اقدامات انجام شده برای اطمینان حاصل شود که پروازهای امن برای مسافران و کارکنان. برای مثال ماسک صورت اجباری هستند که شبانه روزی و در طول پرواز وجود دارد فوق العاده بهداشت و تجهیزات در هیئت مدیره و KLM هواپیما در حال تمیز اضافی به طور کامل. هوا در هیئت مدیره است که به سرعت تجدید و با استفاده از فیلترهای هپا. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اقدامات بهداشتی در هیئت مدیره لطفا این ویدئو را تماشا کنید: https://youtu.be/frPO6b58kcU.

علاوه بر KLM به طور طبیعی سازگار به شرایط در حال تغییر با دولت ها در کشورهای مختلف در نظر گرفتن اقدامات جدید.

مقصد جدید

مقصد جدید نیز اضافه شده است: کورک (ایرلند) ساوتهمپتون (ايران) و عربستان (عربستان سعودی). تاج بحران نهفته است صنعت هواپیمایی به شدت. عرضه و تقاضا در حال حاضر موضوع بیشتر و بیشتر تغییر سریع تر از قبل. این به این معنی است که KLM باید حفظ انعطاف پذیر به خصوص شبکه. کمتر تقاضا در برخی از راه های جبران است برای باز کردن مسیرهای جدید. علاوه بر این, KLM تقویت موقعیت خود در بازار – در این مورد ایرلند, انگلستان و خاورمیانه است.

با استفاده از Embraer 175 تجهیزات چوب پنبه و ساوتهمپتون خواهد بود در خدمت روزانه با اثر از 3 و 31 اوت بود. ریاض خواهد شد در خدمت چهار بار در هفته با استفاده از Airbus A330 تجهیزات با اثر از 28 سپتامبر.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب