بی پروا کوه هود کوهنوردان قرار داده و نجات خدمه در معرض خطر در طول همه گیر

ظاهرا جهانی همه گیر نیست به اندازه کافی خطر برای برخی از مردم است. نجات خدمه مجبور به نجات سه نفر در کوه هود ا

توسط NEWSCENTERALS در 5 خرداد 1399

ظاهرا جهانی همه گیر نیست به اندازه کافی خطر برای برخی از مردم است. نجات خدمه مجبور به نجات سه نفر در کوه هود این آخر هفته به خطر انداختن سلامت خود را در روند.

پورتلند نجات کوه گفت: ماموریت اول آغاز شد و در اواخر جمعه شب پس از یک کوهنورد summited اما در شرایط بوران در راه بازگشت با هیچ آب و مرگ یک تلفن همراه.

آن زمان یک تیم رسید او را در صبح زود, او دومین, و آن را در زمان دو تیم 12 ساعت به او را پایین آورد از ارتفاع 6,200 ،

داوطلب امداد و نجات سازمان در آن گفت: تا پایان اولین ماموریت در روز شنبه هنگامی که آن را به یک تماس در مورد یک زن و شوهر که موجب ریزش بهمن در یک کشش به چالش کشیدن کوه.

"آنها جاروب تمام راه را به پایین مسیر بر روی رید یخچال و به طور معجزه آسایی جان سالم به در با محدود صدمات" PMR نوشت on Facebook.

اولین ماموریت مورد نیاز 30 امدادگران و دوم مورد نیاز 20 گروه گفت: درخواست علاقه مندان در فضای باز را به شانس است که ممکن است قرار داده و خدمه در معرض خطر—نه فقط از ديد کوه, شرایط, اما از COVID-19.

"ما می دانیم که شما می خواهید برای دریافت کردن اما لطفا محافظه کار خواهد بود در انتخاب های خود را" گروه نوشت. "اگر چه ما محافظه کار Covid پروتکل های آن واقعا غیر ممکن است برای حفظ آنها در طول یک ماموریت است."

PMR مارک Morford گفت: این usf football که کوه هود بود و حتی شلوغ تر از روز قبلی یادبود روز تعطیلات آخر هفته.

"من فکر می کنم وجود دارد مقدار زیادی از مقید کردن تقاضا افرادی که مایل به دریافت" او گفت:. "مثل یک خط conga بالا رفتن حجاری... چه سیرک."

این Clackamas County Sheriff دفتر گفت که بیش از 200 نفر از کوهنوردان در کوه در روز شنبه با وجود بالا بهمن خطر ناشی 10 اینچ از برف تازه در میان گرم شدن درجه حرارت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن