محققان پیش بینی الگوریتم به هوا شیوع کروناویروس شیپور خاموشی پزشکان' جستجو در UpToDate از Wolters کتاب ذیل

Wolters کتاب ذیل بهداشت اعلام کرد که پیش بینی الگوریتم با استفاده از UpToDate® جستجو فعالیت از پزشکان در نقطه

توسط NEWSCENTERALS در 10 مرداد 1399

Wolters کتاب ذیل بهداشت اعلام کرد که پیش بینی الگوریتم با استفاده از UpToDate® جستجو فعالیت از پزشکان در نقطه ای از مراقبت—همراه با جریان اطلاعات از رسانه های اجتماعی و اینترنت و جستجو در روند و تحرک داده ها از گوشی های هوشمند به عنوان یک coronavirus اولیه-سیستم هشدار دهنده است که می تواند هوا شیوع دو تا سه هفته در پیش است. الگوریتم ارائه شده است قبل از انتشار مقاله در arXiv.com.

محققان از جمله دکتر Mauricio Santillana, مدیر دستگاه اطلاعاتی آزمایشگاه بیمارستان کودکان بوستون و دستیار استاد اطفال و اپیدمیولوژی در دانشکده پزشکی هاروارد ایجاد الگوی نوین برای ترکیب اطلاعات از پزشکان' جستجو در UpToDate و همچنین COVID مربوط به توییتر پست که شامل geotag اطلاعات محل جستجوهای گوگل در COVID موضوعات ناشناس و تحرک داده ها از گوشی های هوشمند پیش بینی از یک مدل توسعه یافته توسط محققان در دانشگاه و متوسط خوانش از Kinsa Smart افزار دماسنج.

"UpToDate جستجو داده است که بخش مهمی از این الگوریتم به دلیل آن را به ما می دهد بینش به چه اطلاعات پزشکان نیاز دارید در حال حاضر," دکتر گفت: کارلوس سانتیانا. "یک COVID-19 سیستم هشدار دهنده است که تجزیه و تحلیل های متعدد جریان داده از جمله پزشک جستجوها در نقطه ای از مراقبت می تواند کمک به ارائه دهندگان و مقامات دولتی به پیش بینی جدید اپیدمی امواج و اجرای مداخلات موثر."

به منظور آزمون توانایی الگوریتم به هوا COVID-19 شیوع محققان در مقایسه با چگونه هر جریان داده ها در ارتباط با مورد شمارش و مرگ و میر در هر ایالت در ماه مارس و آوریل. برای مثال یک افزایش ناگهانی در توییتهایی دربارهی COVID-19 به نظر می رسد بیش از یک هفته قبل از گزارش موارد مشخصی به طور چشمگیری در نیویورک در اواسط ماه مارس. مربوط به جستجوهای گوگل و Kinsa خوانش درجه حرارت افزایش چندین روز قبل از سنبله به عنوان به خوبی. ترکیبی الگوریتم برآورد شیوع بیماری به طور متوسط از 21 روز.

"Covid-19 ایجاد جهانی نیاز به اطلاعات قابل اعتماد با بی نظیر ضرورت. تیم ما در پاسخ سنتز مبتنی بر شواهد راهنمایی که خطاب به بسیاری از پیچیده و پویا بالینی سوالات رو حرفه ای بهداشت و درمان و بیماران گفت:" پیتر Bonis, افسر ارشد پزشکی بالینی اثربخشی در Wolters کتاب ذیل بهداشت. "ما COVID-19 موضوعات مشاهده شده است بیش از 10 میلیون بار توسط خط مقدم ارائه دهندگان خدمات در سراسر جهان و ما خوشحالیم که سود اضافه شده از جمله اطلاعات به دنبال این است که توانایی ردیابی این بیماری همه گیر."

جزئیات کامل مطالعه بفرمایید.

اطلاعات بیشتر در مورد Wolters کتاب ذیل جامع COVID-19 منابع و تعاملی COVID-19 نقشه.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب