ریکو تایید متحد کسب و کار و دولت برای بازیابی بهتر از COVID-19

Ricoh Company, Ltd. اعلام کرد که آن را امضا بیانیه مشترک تحت عنوان "اتحاد کسب و کار و دولت برای بازیابی بهتر"

توسط NEWSCENTERALS در 26 خرداد 1399

Ricoh Company, Ltd. اعلام کرد که آن را امضا بیانیه مشترک تحت عنوان "اتحاد کسب و کار و دولت برای بازیابی بهتر" ساخته شده توسط شرکت هایی که در حمایت از "کسب و کار جاه طلبی برای 1.5°C" کمپین به رهبری علم بر اساس اهداف طرح (SBTi)*1 و فشرده سازمان ملل متحده جهانی. این بیانیه مصرانه از دولت ها در سراسر جهان به تراز خود COVID-19 کمک های اقتصادی و بهبود تلاش با آخرین آب و هوا علم است. همانطور که از ژوئن 5, 171 مدیران ارشد به طور عمده از شرکت های جهانی را تایید و این مبارزه است.

*1The SBTi یک ابتکار عمل مشترک, CDP, فشرده جهانی سازمان ملل متحد موسسه منابع جهانی و صندوق جهانی حیات وحش است که با هدف فعال کردن شرکت های پیشرو به مجموعه ای بلند پروازانه و معنی دار شرکت گاز گلخانه ای را کاهش اهداف.

در ماه مارس سال 2020 Ricoh مجموعه جدید انتشار اهداف برای سال 2030 به عنوان علم به ما می گوید که عمل بیش از 10 سال آینده خواهد بود به خصوص مهم است. آن هدف جدید با هدف کاهش تجارت انتشار گازهای گلخانه ای توسط 63 درصد از سطح 2015. این ملاقات SBTi معیار برای تعیین اهداف کاهش انتشار گازهای گلخانه ای کمک خواهد کرد که محدود کردن افزایش دمای جهانی به 1.5°C بالاتر از پیش صنعتی سطح. اگر چه زندگی و اقتصاد تا حد زیادی تحت تاثیر COVID-19 پشتیبانی آن از هدف که بهبود اقتصاد باید در خط با 1.5°C هدف به منظور نرم کردن مسیر برای تغییر آب و هوا و همچنین تشویق دولت ها به چشم پوشی خود را در آب و هوا تغییر سیاست.

در شتاب تحول آن پس از COVID-19 ریکو ادامه خواهد داد برای کمک به دستیابی به یک صفر کربن جامعه است. آن را به انجام این کار با شتاب انرژی-صرفه جویی در طرح و استفاده از انرژیهای تجدید پذیر و همچنین ارائه خدمات دیجیتالی برای مشتریان برای حمایت از شیوه های جدید کار مانند کنترل از راه دور کار و آموزش از راه دور.

لینک های مرتبط

در مورد Ricoh

ریکو توانمند سازی دیجیتال در محل با استفاده از فن آوری های نوآورانه و خدمات را قادر می سازد افراد به کار دقیق. برای بیش از 80 سال Ricoh شده است رانندگی نوآوری و پیشرو در ارائه سند راه حل های مدیریت, آن, خدمات, خدمات ارتباطات تجاری و صنعتی, چاپ دیجیتال, دوربین های دیجیتال و سیستم های صنعتی.
که مقر آن در توکیو ریکو گروه عمل در حدود 200 کشور و منطقه است. در سال مالی منتهی به مارس سال 2020 Ricoh گروه تا به حال در سراسر جهان فروش 2,008 فتح کرد گرفته شد میلیارد ین (حدود. 18.5 میلیارد دلار).
برای اطلاعات بیشتر مراجعه کنید www.ricoh.com

###

© 2020 RICOH COMPANY, LTD. تمام حقوق محفوظ است. همه اشاره شده محصول نام تجاری از شرکت مربوطه می باشند.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب