جناح راست 'مسابقه جنگ' Wannabes می تواند پلیس تظاهرات هسته ای

Protesters در مینیاپولیس نمی دانم دقیق وابستگی مردی که نشان داد تا در روز سه شنبه در اولین شب از ناآرامی بیش ا

توسط NEWSCENTERALS در 9 خرداد 1399

Protesters در مینیاپولیس نمی دانم دقیق وابستگی مردی که نشان داد تا در روز سه شنبه در اولین شب از ناآرامی بیش از مرگ 46 ساله جورج فلوید در بازداشت پلیس. چیزی که آنها نمی دانستند این بود که او سفید بود و به شدت مسلح.

"وجود دارد آنچه که ما فکر می کنم سفید بود supremacist بود که به طور کامل مسلح با کلیپ و هر چیز که برخی از مردان در جمعیت قادر به شناسایی و حذف" Nekima لوی-آرمسترانگ, یک, حقوق مدنی, وکیل است که با حضور چهار شنبه تظاهرات گفت: روزانه وحش. "او [مسلح white man] در واقع گفت: "همه شما فقط به ذخیره برخی از زندگی امشب.'"

مینیاپولیس تظاهرات این هفته—که منجر به آتش سوزی و پنجره های شکسته و گزارش حداقل یک مجاور تیراندازی مرگ نیست فقط نقشه کشی نژادی فعالان عدالت. آنها جلب توجه از شدت-نیروهای مسلح در سمت راست. برخی از آنها اعضای یک رو سفید supremacist جنبش آشکارا امید به co-opt تظاهرات برای شروع یک مسابقه جنگ. دیگران ادعا می کنند به علت ضد پلیس معترضان اما ممکن است تمایل به نوبه خود اسلحه معترضان هنگامی که آنها ظاهر می شود به تهدید مالکیت خصوصی است.

هر دو بالقوه پودر keg به عنوان معترضان را به خیابان ها در شهرهای سراسر کشور و اشاره در یک ائتلاف جدید از فرار جناح راست ایدئولوژی است.

برایان هیوز, دستیار مدیر برای قطبش & افراط گرایی پژوهش و نوآوری در آزمایشگاه در دانشگاه آمریکایی گفت: این تظاهرات به جلب توجه از طیف وسیعی از راست گرایش.

"در دور دست در طرف دیگر این طیف شما accelerationist و dyed-in-the-wool فاشیست و نئونازی ها," او گفت: روزانه وحش. "آنها می خواهند برای دیدن 'Civil War 2: Electric Boogaloo" اتفاق می افتد و آن را به یک مسابقه جنگ."

"Boogaloo" یک مرجع به یک راست الگوی رفتاری-تبدیل-جنبش که در آن سفید supremacists خیال پردازی در مورد آینده قیام مدنی که منجر به سرنگونی دولت و عمده فروشی کشتار مخالفان خود یعنی مردم از رنگ. "Accelerationism" یک تاکتیک است که در آن افراط گرایان ایجاد اختلاف در امید بی ثباتی در جامعه است.

این Boogaloo جنبش منتقل شده است به طور فزاینده ای آفلاین و به دنیای واقعی در ماه های اخیر با اعضای نمایش در جناح راست "re-open" اعتراضات به شدت مسلح و پوشیدن پیراهن هاوایی (واقعا خسته کننده تکرارشونده در یک غلط املایی "boogaloo" به عنوان "بزرگ لواو").

برخی از اعضای این جنبش به نظر می رسد در یک شنبه شب در اعتراض در مینیاپولیس به امید شرکت در یک هرج و مرج ، اعضای حداقل یک "Boogaloo" Facebook گروه به اشتراک گذاشته تصاویر مردان با برگزاری یک Boogaloo پرچم (الگو پس از یک "آبی زندگی موضوع" پرچم اما با جنبش علامت تجاری گرمسیری الگوی) خارج AutoZone که بعدها به آتش کشیدند.

برخی از اعضای گروه با استفاده از تصویر تماس سطحی برای "همبستگی" با معترضان این ادعا که "این یک مسابقه مسئله است." اما اعضای این گروه که پست شده در زمان واقعی با قرار است به روز رسانی از این تظاهرات نشان داد مقاصد دیگر. یکی که ادعا می شود در یک گروه 16 دیگر اعضای این جنبش در اعتراض به زودی تهدید به شلیک Black Lives Matter فعالان زیرا آنها کمک به تصویب سند چشم انداز خود را از خشونت است.

"برو به پل. آنها فقط فریاد و مه" او نوشت. "هیچ یک از آنها kitted و یا حمل اسلحه پس چگونه من می دانم که آنها را به عقب ؟ Nah با BLM. من با دیدن هر یک از این انجمن و من انداختن [عکسبرداری] آنها را در دید."

در چت خصوصی گروه های بازدید شده توسط داستان های خام Boogaloo هواداران راه اندازی کانال های ارتباطی برای همسالان در اعتراض و بحث هماهنگی سفر به مینیاپولیس.

ایدئولوژی برخی به شدت مسلح به آمار و ارقام در این شهرستان در این هفته شد سخت تر برای شناسایی.

ویروسی تصویری از چهارشنبه شب در اعتراض نشان داد دو مرد سفید با تفنگ نیمه اتوماتیک ایستاده در خارج از توتون و تنباکو فروشگاه. آنها گفت: آنها همدردی با تظاهر کنندگان. اما "به شدت مسلح هستند rednecks" به عنوان یکی از مردان توصیف آنها وجود ندارد به راهپیمایی در خیابان ها—آنها وجود دارد برای محافظت از مالکیت خصوصی مانند توتون و تنباکو, فروشگاه بالقوه تبدیل اسلحه های خود را در برابر معترضان آنها برای حمایت.

این جفت ارز ابراز نظرات سازگار با کسانی که از جناح راست Patriot جنبش است. اعضای این صحنه "بسیار مشاهده عاشقانه از تاسیس ایالات متحده: آرمان آزادی های فردی ایده ناهموار فردی و عدم دخالت دولت" هیوز گفت.

اگر چه این فعالان اغلب نظر خود را به عنوان نه نژادپرستانه حضور خود با اسلحه ایستاده در برابر معترضان بالقوه می تواند کمک به حمایت نژادپرستانه و پویایی است. (توتون و صاحب فروشگاه گفت: روزانه وحش است که آنها مردان می دانستند و در حالی که آنها تا به حال خواسته آنها را به نشان می دهد تا آنها را باور نمی کردند در ارتباط با هر ایدئولوژیک گروه.)

هیوز ذکر این جفت ارز به عنوان ممکن است به عنوان مثال از "افرادی که نیت خوب که لزوما درک کنند و یا فکر می کنم در مورد نژادپرستی ساختاری در این کشور است."

در یکی دیگر از حادثه شنبه شب یک زن سفید ادعا شده اند حمله معترضان به یک هدف است که غارت کردند. اما عناصر داستان او را زیر سوال زمانی که تلفن همراه فیلم نشان داد او مسدود کردن هدف خروج با صندلی چرخدار و brandishing یک چاقو در افرادی که سعی در خروج.

مشابه پویا بازی کردن در خشونت پلیس تظاهرات در فرگوسن میسوری در سال 2014 زمانی که جناح راست سوگند پاسداران ارتش نشان داد. در ابتدا این گروه ادعا می شود در کنار معترضان و تقبیح بیش نظامی پلیس با توجه به Sam Jackson نویسنده آینده کتاب در این گروه است.

اما به زودی شبه نظامیان تبدیل شده است چشم خود را در برابر تظاهر کنندگان او به یاد می آورد. "در عوض آنها با تمرکز بر گزارش ها از آتش سوزی و غارت هستند که همراه با اعتراضات" جکسون گفت: روزانه وحش. "در پایان بسیاری از آنچه سوگند پاسداران بود محافظت از کسب و کارهای محلی از خرابکاری و غارت است."

حتی این گروه قرار است تلاش در توانمندسازی سیاه فعالان حفره حفره به دلیل عدم درک چالش های پیش روی مردم سیاه در امریکا جکسون اضافه شده است.

"حداقل یکی از اعضای خود را در تلاش برای سازماندهی یک باز انجام مارس برای ساکنان محلی," او گفت:. "اما هنگامی که سوگند پاسداران خواهد بحث را به ساکنان محلی چه آنها گفتند که شنیده ام از ساکنان محلی در فرگوسن شد که آنها به خصوص سیاه ساکنان احساس می کردم که نمی توانستم آنها را باز حمل حتی اگر آن را قانونی. اگر آنها در تلاش برای باز کردن و حمل آنها خواهد بود ملاقات با دشمن زور توسط پلیس است."

هیوز گفت: یک خطر وجود دارد که بیشتر به صورت آشکار و نژادپرستان از Boogaloo جنبش ممکن است به دنبال رادیکال تر و پیش پا افتاده شبه نظامیان نوع که حضور در مینیاپولیس-الهام گرفته از تظاهرات آیا در آن شهر و یا در سراسر کشور.

"ما شاهد ادغام ترول اینترنت, فرهنگ, طنز, فرهنگ و شبه نظامیان جنبش از طریق این فضاهای آنلاین," او گفت:, و اضافه کرد که این جنبش به نظر می رسد به آینه قبلی ادغام عضو شورای نظارت مدت و زندگی واقعی رادیکال "به آنچه که در نهایت تبدیل شد alt سمت راست."

به عنوان اعتراض (و گزارش از غارت که ممکن است در قرعه کشی جناح راست آنتاگونیست) ادامه داد: در مینیاپولیس پنج شنبهاین ابهام—که معتقد بودند آنچه که وجود دارد به چه دلیل—شد یک چرکین مشکل است.

"هنگامی که شما به سفید supremacists نمایش در تظاهرات به طور کامل قفل شده و لود" لوی-آرمسترانگ گفت: "شما نمی دانید که چه نتیجه است برای رفتن به."

با گزارش جزایر Gustavo



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب