راجر سنگ به نظر می رسد به استفاده از نژادی لکه دار کردن زمانی که فشار بر درمان خاص از تهمت های سیاه و سفید میزبان رادیو

راجر سنگ به نظر می رسد به استفاده از یک نژادی لکه دار کردن در طول یک مصاحبه زنده شنبه با یک مجری رادیویی است ک

توسط NEWSCENTERALS در 29 تیر 1399

راجر سنگ به نظر می رسد به استفاده از یک نژادی لکه دار کردن در طول یک مصاحبه زنده شنبه با یک مجری رادیویی است که فشرده او در مورد اینکه آیا او درمان ویژه از رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن. موریس W. O'Kelly میزبان از ا'Kelly نشان می دهدگفت: سنگ به اعتقاد او خود روابط نزدیک با رئیس جمهور "وزن بیشتر به شدت" در تخفیف از مغلوب ساختن پیشی جستن به سادگی مایل به راست یک اشتباه در سیستم عدالت.

"وجود دارد هزاران نفر از مردم ناعادلانه رفتار روزانه. جهنم شماره خود را فقط اتفاق افتاده است به آمده تا در قرعه کشی. من حدس می زنم آن را بیش از فقط شانس راجر درست است؟" O'Kelly گفت.

پس از یک مکث در سنگ او ظاهرا شروع به صحبت کردن به شخص دیگری با او در طول مصاحبه. بخش اول از آنچه او گفته بود خفه اما او می تواند به وضوح شنیده می شود شکایت در مورد "استدلال با این سیاه پوست" ظاهرا در اشاره به O'Kelly.

پس از یک سکوت طولانی مدت خود پایان سنگ و سپس دوباره و گفت: "Uhh شما."

"من صحبت شد و گفت: شما چیزی در مورد 'نگرو' بنابراین من دقیقا مطمئن نیست که" O'Kelly گفت.

"من نه" سنگ شات پشت "شما از ذهن خود را." او در ادامه به رد اتهام با برافروخته "هر چه."

O'Kelly به سختی قلم ضرب و شتم پس از آن نگه داشته و بقیه مصاحبه مدنی. در ساعت دوم نشان می دهد اما او توضیح داد که چرا او نگه داشتم.

"من هنوز پردازش," او گفت: به وضوح لرزاند.

"کار من به عنوان من آن را ببینید, بود و برای حفظ راجر سنگ بر روی گوشی... کار من این بود که به نگه داشتن او را برای صحبت کردن خود را به نفع" او گفت: شنوندگان.

"تنها چیزی که من احساس کردم درست بود و صادق و صمیمی که راجر سنگ گفت: در آن لحظه ای که او احساس من گوش نمی," او گفت:. "تا آنجا که او نگران بود که او صحبت کردن و استدلال با یک سیاه پوست."

O'Kelly گفت: او بود که همه شگفت زده به شنیدن این لقب که از سنگ.

"اگر شما فکر می کنم در مورد اتهامات اخیر توسط مریم مغلوب ساختن پیشی جستن" است که N-word استفاده شد خانواده او در حال رشد کردن او گفت: "آن نیمه متناسب است."

"Negro توسط N-کلمه نور است. این کم کالری, نسخه, رژیم غذایی نسخه. او می تواند رسیده ایم برای هر تحقیر امیز در جهان... اما آنچه او برسد ؟ و به همین دلیل من فکر می کنم آن را صادقانه بود. این حقیقی ترین اعتقاد او در سر او و او انتظار ندارد من آن را بشنود."

در بیانیه ای به The Daily Beast, سنگ, دوباره, را تکذیب کرد, استفاده از نژادی لقب.

"مطلقا نادرست مانند تقریبا همه چیز را در گزارش روزانه وحش. به نظر می رسد آشکار است که کلی به دنبال تقویت خود احساساتی رتبه بندی با یک ساخته ادعا می کنند" گفت: سنگ که نیست توضیح دهید که چگونه چیزی شنوندگان شنیده می شود در طول زندگی می کنند نشان می دهد می تواند ساخته شده است. "هر کسی که آگاه است از من 30 سال از مخالفت با آپارتاید به جنگ با مواد مخدر متوجه خواهد شد که چگونه ساخته این است. در حال حاضر من چالش شما را به استفاده از تمام نقل قول."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب