Rosie o'donnell در شکست مغلوب ساختن پیشی جستن پایان 'SMILF و به همین دلیل او نمی تواند تماشای "نمایش"

Wمرغ Rosie o'donnell اول به نظر می رسد در من می دانم که این بسیار درست است, آن طول می کشد چند ثانیه برای مغز خ

توسط NEWSCENTERALS در 22 اردیبهشت 1399

Wمرغ Rosie o'donnell اول به نظر می رسد در من می دانم که این بسیار درست است, آن طول می کشد چند ثانیه برای مغز خود را به تنظیم کنید. ما شده ایم هولناک با دو غمگین علامت Ruffalos یکی depressingly حشری, Juliette Lewis, و هولناک عمل خودزنی (این از Blue Valentine مرد بعد از همه). و در حال حاضر در اینجا روزی به عنوان یک hard-nosed, مددکار اجتماعی و محیط یکی از Ruffalos مستقیم. و او را نه تنها برگزاری خود را اما... باد او را خاموش روی صفحه نمایش ؟

"من برای اولین بار صحنه در این نمایش بود که با [Ruffalo] در دفتر و آن را در 12 صفحه صحنه!" او به من می گوید. "من خیلی نگران چرا که من هرگز تا به حال که بسیاری از خطوط در یک فیلم قبل از اینکه در یک ردیف. معمولا دوستان در می آید—ba-دام—و سپس شما هستید!"

در 58, o'donnell وارد یک مرحله جدید هیجان انگیز از زندگی حرفه ای او: شخصیت بازیگر است. این شروع در SMILF با او به نوبه خود به عنوان توتو ، outré مادر فرانکی شاو Bridgette. اما پس از دو فصل (و بررسی بیحوصلگی حرف زدن) سری بود به طور ناگهانی لغو شد پس از اتهامات سوء رفتار در برابر خالق/ستاره شاو. من می دانم که این بسیار درست است می بیند کمدی آیکون و دیرین تهمت دشمن خم او چشمگیر عضلات مانند قبل از هرگز.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب