Desus & Mero کباب جهنم از Trumpkin چارلی کرک برای ضد NBA توییتهایی

در شب یکشنبه ارجمند Desus & Mero—دو تا از جالب ترین اواخر شب میزبان بودند که ابلهانه در بسته اخیر امی نامز

توسط NEWSCENTERALS در 13 مرداد 1399

در شب یکشنبه ارجمند Desus & Mero—دو تا از جالب ترین اواخر شب میزبان بودند که ابلهانه در بسته اخیر امی نامزد بو جهنم از یکی از مغلوب ساختن پیشی جستن بیشتر شرم آور malaysia: چارلی کرک از بنیانگذاران نقطه عطف ایالات متحده آمریکا است.

نقطه عطف ایالات متحده آمریکا به تازگی به تازگی ساخته شده سرفصل دلیل دیگر co-founder, بیل, Montgomery, درگذشت COVID-19 بعد از سازمان تحت فشار قرار دادند و تعدادی از تئوری های توطئه در مورد کوروناویروس از جمله این که اجتماعی فاصله در کلیساها بود "دموکراتیک توطئه علیه مسیحیت" و هیدروکسی کلروکین ثابت شد "100% موثر" در درمان ویروس (آن را ثابت کرده باشد در غیر این صورت).

اما پی اس اواز یا موسیقی دو نفری بود بیشتر علاقه مند به کرک قرار NBA fandom. "ورزشی شماره 1 فن چارلی کرک گفت:" خنده دار برای دیدن سیاه و بازیکنان NBA که میلیون ها نفر را از یک سال و یک زانو را امتحان کنید و به ما بگویید که مردم سیاه و سفید نمی تواند موفقیت در امریکا است. لگد آنها را به بیرون از لیگ. انجام تماشای NBA."

"آره لگد همه مردم سیاه و سفید کردن لیگ چارلی. بیایید ببینید که چگونه است که کار می کند!" گفت Desus و اضافه میکند: "این قراره بود او را در مقابل بن شاپیرو? آن را شش ساعت برای آنها برای رسیدن به دو! یو یکی دیگر از قوی لیآپ توسط بن شاپیرو در حلقه."

بعد از آن در آنها جزئیات دیگری از کرک عجیب و غریب ضد NBA توییتهایی: "من اینجا هستم تا با بهره گیری از کریسمس و این بازیکنان NBA هستند گفت: ما باید بیشتر کنترل اسلحه. آن را فقط متوقف نمی شود."

"من فکر می کنم او ممکن است مانند یک پیچ خوردگی-خوک و او به تماشای NBA به شرم خود را" شوخی Desus قبل از تقلید کرک اواسط جلسه BDSM: "من یک شارلی! من کثیف چارلی! دلبر به من بیشتر قطعات بازی!"

در نهایت آنها را در خواندن یکی از آخرین unhinged کرک توییت: "اگر شما می خواهید بدانید که چرا من را متوقف تماشای NBA شما آن را دیدم امشب. تقلب بازی ها, نیم تلاش های عقب کشیدن خراش مویی و busters."

"وای عقب کشیدن خراش مویی? شما جوک چارلی که Elon Musk-ass خط سگ ؟ " شوخی Mero.

"شما حتی نمی توانید با او استدلال می کنند. او حتی poppin' به اندازه کافی @CharlieKirk," chimed در Desus با اشاره به توییتر خود مسئولیت رسیدگی به. "او تا به حال به @CharlieKirk11."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن