روسیه آمریکا را متهم به کمرنگ جلوه دادن اتحاد جماهیر شوروی نقش مهمی در جنگ جهانی دوم

کرملین استدلال می کند که ما نمی قدردانی از 27 میلیون اتحاد جماهیر شوروی زندگی می کند که از دست داده بودند و در

توسط NEWSCENTERALS در 21 اردیبهشت 1399

کرملین استدلال می کند که ما نمی قدردانی از 27 میلیون اتحاد جماهیر شوروی زندگی می کند که از دست داده بودند و در شکست آلمان نازی است. هفته گذشته کاخ سفید تنها به ذکر ایالات متحده و بریتانیا به عنوان فاتحان.

روسیه را متهم کرد که ایالات متحده روز یکشنبه از به رسمیت شناختن سهم اتحاد جماهیر شوروی در جنگ جهانی دوم گفت: آن را می خواهد "یک گفتگوی جدی" در مورد این مسئله.

"ما بسیار خشمگین در تلاش برای تحریف اثر... کشور ما را تعیین سهم" روسیه وزارت امور خارجه در بیانیه ای گفت.

بیشتر بخوانید: جنگ جهانی دوم و نبرد بر حافظه جمعی در شرق اروپا

بیانیه ای از واشنگتن که نوشته شده بود در Facebook این هفته به مناسبت سالگرد 75 از روز پیروزی, تنها ذکر شده در ایالات متحده و بریتانیا به عنوان فاتحان بر آلمان نازی.

"مقامات آمریکایی نه شجاعت و نه خواهد شد به پرداخت ادای احترام به نقش غیر قابل انکار و بزرگ در مرگ و میر رنج می برد توسط ارتش سرخ و مردم اتحاد جماهیر شوروی به نام همه بشریت" روسیه در بیانیه خود ادامه داد.

تماس با کاخ سفید در بیانیه "به خصوص خرده" مسکو خواست واشنگتن به این "یک مشکل جدید برای روابط دوجانبه که در حال حاضر در حال رفتن را از طریق یک زمان دشوار است."

شوروی دچار 27 میلیون مرگ و میر در طول جنگ جهانی دوم است.

مسکو همچنین متهم به غرب اروپا در لهستان و اوکراین از کمرنگ جلوه دادن نقش خود در جنگ است.

روسیه و شوروی سابق و کشورهای همسایه مشخص سالگرد 75 از پایان جنگ در اروپا در روز شنبه اما بدون معمول رژه نظامی با توجه به کروناویروس بیماری همه گیر.

هر شب در سال 1830 UTC, DW ویراستاران ارسال یک انتخاب از روز را سخت خبر و با کیفیت از ویژگی های روزنامه نگاری. شما می توانید ثبت نام برای دریافت آن به طور مستقیم در اینجا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن