Telefónica می رسد توافق با یوفا برای پخش از لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا تا 2023/2024 فصل

- Movistar+ تقویت تعهد خود را به فوتبال با بستن عمده قرارداد با یوفا برای پخش از رقابت های اروپایی برای آینده

توسط NEWSCENTERALS در 12 تیر 1399

- Movistar+ تقویت تعهد خود را به فوتبال با بستن عمده قرارداد با یوفا برای پخش از رقابت های اروپایی برای آینده چرخه و در نتیجه تقویت آن مطالب ورزشی بر روی پلت فرم.

- Telefónica تلویزیون پلت فرم نیز پخش UEFA Super Cup, UEFA Youth League و ببینید تولد, لیگ اروپا, کنفرانس لیگ یک را شامل قاره رقابت است که برگزار خواهد شد که از سپتامبر 2021.

- توافق کمک های مالی Movistar تمام حقوق پخش اصلی رقابت های اروپایی برای تمام مشتریان خود, هر دو مسکونی و HORECAS (هتل ها, رستوران ها, کافه ها, عمومی محوطه و غیره.) در سرزمین اسپانیا و آندورا.

- Movistar یک بازیکن کلیدی در ساخت و ساز و توسعه پایدار ورزش, کار با شرکای اصلی در ایجاد ارزش افزوده و کاهش شکاف بین طرفداران و رقابت است.

Telefónica (Movistar+) رسیده عمده قرارداد با یوفا برای پخش از لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا تا 2023/2024 فصل است. بالای فوتبال اروپا مسابقات باشگاه ادامه خواهد داد تا بخشی از La Casa del Fútbol در این چرخه جدید.

این توافق را تقویت پلت فرم تعهد به فوتبال به عنوان محور اصلی آن مطالب ورزشی. آن است که در حال حاضر 30 سال از تعهد است که در آن Movistar+ مبارزه کرده است به منظور بالا بردن این ورزش به یک رده جدید فراتر از پخش قرار دادن تمرکز ویژه ای بر تولید فناوری و نوآوری است.

اظهارات امیلیو Gayo اجرایی رئیس جمهور از Telefónica España:

"این قرارداد با یوفا یک گام مهم در Movistar استراتژی مرتبط به دنیای ورزش است. ما Movistar+ پلت فرم همچنان به کار پس از سه دهه به ادامه ساخت فوتبال قابل دسترس در کشور ما است. تخصصی, تیم, کیفیت, همه چیز در اطراف رقابت و دیفرانسیل تولید ارزش های ما هستند مشخصه. با Movistar مشتری ما همیشه باید بهترین و آخرین تکنولوژی برای تضمین ارزش افزوده سرگرمی تجربه فراتر از برنامه".

توافق تضمین Telefónica (Movistar+) تمام حقوق پخش اصلی رقابت های اروپایی برای تمام مشتریان خود را در هر دو مسکونی و HORECAS (هتل ها, رستوران ها, کافه ها, عمومی محوطه و غیره.) فرمت در سرزمین اسپانیا و آندورا.

همراه با دو مسابقات در سطح اروپا آن ممکن خواهد بود برای لذت بردن از یک رویداد بزرگ مانند سوپر جام یوفا با دو برندگان رقابت در سطح قاره. مشتریان همچنین می توانید به تماشای مسابقات UEFA Youth League با وعده های فوتبال بین المللی است که ما در حال حاضر شاهد در La Casa del Fútbol پخش. این 2021 تازگی خواهد بود این هفته از لیگ اروپا, کنفرانس لیگ برتر, توسعه یافته از لیگ و که در این مسابقات بیشتر فراگیر در میان کشورهای اروپایی است.

اظهار نظر در جایزه UEFA Champions League, UEFA Europa League, UEFA Europa کنفرانس League و UEFA Youth League, حقوق مرد-Laurent اپستاین, UEFA حوادث SA مدیر بازاریابی گفت:

"یوفا خوشحال است به ادامه توزیع UEFA Champions League, UEFA Europa League و UEFA Youth League در اسپانیا با Telefónica به عنوان به خوبی به عنوان جدید باشگاه اروپا رقابت های لیگ اروپا, کنفرانس لیگ. این مشارکت را تضمین می کند مسابقات ادامه خواهد داد برای دریافت جامع قرار گرفتن در معرض از طریق تحویل نوآورانه پوشش به طرفداران فوتبال در اسپانیا است."

'La Casa del Fútbol' یک بار دیگر خواهد بود جایی برای لذت بردن از تمام این مسابقات با مشخصه آن اضافه شده ارزش تجربه. یک کانال ایجاد ساختار برای پوشش طیف گسترده ای از مسابقات با چندین HD ویندوز. بالاترین سطح از کارشناسان کار در پخش و بهترین برنامه های تجزیه و تحلیل امور جاری فوتبال جهان به صورت روزانه. #Vamos این Movistar+ منحصر به فرد چند منظوره کانال را تنظیم استاندارد برای نظارت بر اطلاعات و ارائه خواهد شد dialy خلاصه.

Movistar یک بازیکن کلیدی در ساخت و ساز و توسعه پایدار ورزش, کار در هر پروژه با شرکای اصلی در سراسر جهان است. این مسابقات مهم اضافه کردن به توافق با LaLiga, نمایندگی ما تلاش های مداوم برای تکامل فوتبال در کشور ما بیش از 25 سال مصرف بسکتبال به یک سطح جدید تثبیت توافق با پرتابی عمده توافق برای پخش تمام مسابقات تنیس اصلی گلف جهان حوادث و ظهور آقا ورزشی با طرفداران بیشتر و بیشتر در درون مرزهای ما: راگبی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن