روسی مدیر کیریل Serebrennikov اجتناب زندان پس از تقلب اعتقاد

Kirill Serebrennikov یک تحسین روسی فیلم و کارگردان تئاتر شناخته شده برای خود را لیبرال و نوآورانه محصولات یافت

توسط NEWSCENTERALS در 6 تیر 1399

Kirill Serebrennikov یک تحسین روسی فیلم و کارگردان تئاتر شناخته شده برای خود را لیبرال و نوآورانه محصولات یافت شده است جرم misappropriating بیش از €1 میلیون در بودجه دولت است.

یک دادگاه مسکو روز جمعه حکم داد که محبوب مدیر کیریل Serebrennikov است که به جرم اختلاس اتهامات پس از یک محاکمه طولانی است که مسکو هنرهای لیبرال صحنه بود می گوید انگیزه های سیاسی.

50 ساله و دو نفر از متهمان این پرونده به اتهام اختلاس 129 میلیون روبل (حدود €1.6 میلیون 1.8 میلیون دلار) از 216 میلیون ارزش روبل روسیه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بودجه برای Platforma هنرهای پروژه که تاسیس شد و با مدیریت Serebrennikov بین سال های 2009 و 2015.

دادستان خواسته برای شش سال حکم زندان اما دادگاه بعد از اعمال سه سال حکم تعلیقی. Serebrennikov با رد این اتهامات پوچ و التماس کرد بی گناه است.

یک چهارم متهم سابق دولت رسمی سوفیا Apfelbaum بود به اتهام سهل انگاری و جریمه; خوب شد بلافاصله برداشته چرا که از یک اساسنامه محدودیت ها.

چند صد نفر از بازیگران و هواداران در خارج از دادگاه برای روز جمعه حکم برخی از پوشیدن تی شرت با شعار "رایگان کیریل!"

"من به اینجا آمدم زیرا این دادگاه نیست در مورد پول است. آن است که یک دادگاه در مورد آزادی خلاق — در مورد این که آیا آن می تواند وجود داشته باشد در روسیه — و یا نه در همه" تئاتر منتقد النا Pokorskaya گفت: DW.

علامت Rudenstein, Kinotavr جشنواره بنیانگذار سوال چرا Serebrennikov تا به حال شده است به طور خاص:

"وجود دارد تنها دولت-led وحشت و جنون در اینجا. من حتی نمی دانم که در آن این مورد را از آمد. من شک پوتین خود مراقبت به اندازه کافی در مورد Serebrennikov به آمده تا با آن است."

Serebrennikov ابتدا دستگیر شد در سال 2017 و صرف 18 ماه تحت بازداشت خانگی قبل از اینکه به قید وثیقه آزاد شد.

در سال گذشته صورت نزدیک به هم ریخت با توجه به "تناقضات" قبل از آن دوباره تحت یک جدید قاضی.

ادامه مطلب: ولادیمیر پوتین در مصاحبه: لیبرال ایده 'احترام هدف آن'

لیبرال مدیر با وضعیت فرقه

Serebrennikov در حال حاضر سر گوگول مرکز یکی از مسکو برترین سالن های تئاتر. این هفته تقریبا 3,500 هنرمندان با امضای نامه ای به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درخواست از آنها برای خروج از اتهامات عنوان شده علیه مدیر.

این حکم گناه است که به عنوان یک ضربه به آزادی هنری در مسکو هنرهای لیبرال ، Serebrennikov شناخته شده است, برای, ترکیب, تئاتر, فیلم, مدرن, رقص, رسانه های جدید و موسیقی. او Platforma پروژه هنر لذت می برد یک وضعیت فرقه در میان جوانان Muscovites.

پس از Serebrennikov شد مدیر هنری از گوگول مرکز در سال 2012 این محل تبدیل به یک خانه برای مسکو لیبرال فکر هنرمندان و روشنفکران.

اما Serebrennikov است و ایجاد اختلاف میان روسیه محافظه کار و سلسله مراتب با آثار سینمایی.

فیلم های که نمایش در جشنواره کن در سال 2016 هدف قرار داده بود توسط محافظه کاران بیش از تجسم خود را از یک دانش آموز که می شود یک متعصب مذهبی.

مدیر نیز با انتقاد از دولت روسیه را درمان جامعه تجاوز و تصرف کریمه در سال 2014.

Serebrennikov گفت: در سخنان پایانی در دادگاه این هفته "جوانان همیشه انتخاب آزادی" اضافه کردن این می تواند به "هنرمندان و تماشاگران این احساس که آرمان آزادی را دیر یا زود تبدیل به یک پایه و اساس زندگی ما در این کشور بیش از حد."

wmr/mm (dpa خبرگزاری رویترز)

با گزارش Anastassia دور از دویچه وله بخش فرهنگ و DW خبرنگار مسکو امیلی شروین



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب