رای دهندگان روسی بازگشت پوتین قانون اساسی اصلاحات نتایج اولیه نشان می دهد

اصلاحات قانون اساسی لایحه اجازه خواهد داد که رئیس جمهور روسیه ولادیمیر پوتین به ریاست جمهوری دوباره و ممنوعیت

توسط NEWSCENTERALS در 11 تیر 1399

اصلاحات قانون اساسی لایحه اجازه خواهد داد که رئیس جمهور روسیه ولادیمیر پوتین به ریاست جمهوری دوباره و ممنوعیت ازدواج همجنسگرایان در میان دیگر تغییرات است. اپوزیسیون گفت: رای خدشه دار شد با بی نظمی.

روسیه همه پرسی تغییر قانون اساسی به این نتیجه رسیدند روز چهارشنبه نتایج اولیه نشان اکثریت رای دهندگان تصویب اصلاحات است که اجازه می دهد ولادیمیر پوتین رئیس جمهور به طور بالقوه گسترش حکومت خود را تا 2036.

روسیه مرکزی کمیسیون انتخابات گفت که با 15 درصد از حوزه شمارش تغییرات تصویب شد 71 درصد از رای دهندگان. نه همه مراکز رای دهی بسته اند با نتایج بیشتر انتظار می رود در شب.

رای گیری شد و در ابتدا برنامه ریزی شده برای ماه آوریل 22, اما آن را تاخیر شیوع کروناویروس. پوتین به جلو بروید برای همه پرسی ماه گذشته ادعا بیماری همه گیر بود به اوج خود رسید.

برای اولین بار روسها تا به حال هفت روز به پای صندوق های رأی رفتند. این هفته قاب زمان معرفی شد برای افزایش مشارکت در انتخابات با توجه به خطرات ناشی از برگزاری انتخابات در این بیماری همه گیر.

رفراندوم خواسته روسها اگر آنها موافقت یا مخالفت با تغییرات در قانون اساسی این کشور که شامل یک انتقادی مکانیسم است که اجازه می دهد پوتین که دوره به پایان می رسد در سال 2024 به رئيس جمهور برای اجرا دوباره.

اصلاحات قانون اساسی نیز شامل تضمین حداقل حقوق بازنشستگی, ممنوعیت ازدواج همجنسگرایان گنجاندن "اعتقاد به خدا" به عنوان یک ارزش اصلی و این امر تاکید بر تقدم از قانون روسیه بیش از هنجارهای بین المللی.

اگر چه پارلمان روسیه در حال حاضر تصویب اصلاحات پوتین قرار دادن این طرح در انتخابات امید به حمایت عمومی برای تغییرات که به او گفته بودند نیاز به اطمینان از ثبات و سیمان آنچه او توصیف روسیه به عنوان ارزش.

"ما در حال رای گیری برای کشور ... ما می خواهیم برای انتقال به فرزندان و نوه های" پوتین روز سه شنبه گفت:.

Navaly: پوتین به دنبال 'رئیس جمهور برای زندگی'

روسیه تقسیم مخالفان تلاش برای سوار شدن یک کمپین علیه رفراندوم ضعیف سال از سرکوب سیاسی و با دسترسی به کنترل دولت رسانه ها.

سیاستمدار مخالف پوتین گفت: پوتین به دنبال ایجاد خود را "رئیس جمهور برای زندگی است." او و دیگر منتقدان کرملین می گویند انتخابات بود و نه عادلانه و بر این باورند که قانون اساسی اصلاح خواهد شد تقریبا به طور قطع منجر به پوتین گسترش قدرت را در دستان خود.

Golos مستقل انتخابات مانیتور گفته است که صدها شکایت از تخلفات انتخاباتی از جمله مردم رای دادن بیش از یک بار و ادعای کارفرمایان در حال اعمال فشار بر کارکنان به بازیگران برگه های رای.

"ما در مناطق همجوار و ناهنجاری واضح است. وجود مناطق که در آن مردم در انتخابات مصنوعی (افزایش) وجود دارد مناطق که در آن است بیشتر یا کمتر واقعی" گریگوری Melkonyants co-صندلی Golos گفت: آسوشیتد پرس.

مقامات روسی گفته اند نصب شده در یک عملیات برای متقاعد کردن معلمان و پزشکان و کارمندان و دیگران که توسط دولت پرداخت می شود به رای دادن به نفع اصلاحات قانون اساسی.

کرملین همچنین به دنبال افزایش مشارکت مردم و حمایت خود را در همه پرسی با ارائه جوایز اعم از گواهی های هدیه برای ماشین ها و آپارتمان ها. رای دهندگان از اوکراین که پاسپورت روسی بودند بنا به گزارش bussed در سراسر مرز به رای دادن.

jcg/rs (Reuters, AP, AFP)



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن