'اجازه دهید نگه داشتن مبارزه با': معترضان می گویند اتهامات جدید فقط یک شروع

تصمیم به دستگیری سه افسر در مرگ جورج فلوید و افزایش هزینه برای اولین چندانی به کاهش اعتراضات خیابانی که منفجر

توسط NEWSCENTERALS در 15 خرداد 1399

تصمیم به دستگیری سه افسر در مرگ جورج فلوید و افزایش هزینه برای اولین چندانی به کاهش اعتراضات خیابانی که منفجر شد و در سراسر کشور طی هفته گذشته.

و اینکه آیا آن را در نیویورک یا واشنگتن یا مینیاپولیس کسانی که راهپیمایی و زانو و رعایت لحظه سکوت گفت و تظاهرات و همراه با ناآرامی—به پایان نخواهد رسید هر زمان به زودی.

"ما باید در اینجا به عنوان بسیاری به عنوان ما هستند. اگر ما نگه دارید تا فشار ما می توانید تغییر دهید که ما می خواهیم" Devante Newsome, 26 زندگی می کند که در جنوب غربی سی گفت: روزانه وحش.

Newsome که سیاه است و فیلیپینی, گفت که او تا به حال شده در خیابان های واشنگتن—که آغاز شده بود شبیه به یک اردوگاه مسلح با سربازان و حتی زندان پلیس در نیروی—هر روز از شنبه.

جدید اقدام قانونی اعلام کرد در مینیاپولیس بود "شروع" او گفت:. "اما ما می خواهیم تغییر برای شروع از بالا. ما می خواهیم تغییر آمده از داخل. که تنها راه آن رفتن به تغییر. اما این یک شروع است."

در بروکلین نیویورک. 15 سال که به نام او به عنوان Amadou گفت: "این یک وضعیت مانند 1,000. وجود دارد بسیاری از برادران و خواهران که هنوز هم لازم نیست که خود را عدالت است."

و در Flatiron منطقه منهتن, جان کریستوفر, 40, به سادگی گفت: "اجازه دهید فقط به مبارزه ادامه دهید."

در سراسر کشور—آیا نتیجه این اتهامات در مینیاپولیس حکومت و یا خستگی محض—در زمان تظاهرات در آرامش پرنیان چهارشنبه. به عنوان شب سقوط وجود دارد هیچ یک از غارت گسترده و یا آتش سوزی دیده می شود در شهرهای بزرگ پیش از آن در هفته.

اما هوا هنوز هم ضخامت با پتانسیل برای هرج و مرج است. در مرکز شهر بروکلین به عنوان یک جمعیت حدود 400 راه می رفت در نزدیکی Cadman پلازا گره از افراد جوان احاطه شده یک ماشین پلیس, برگزاری یک "مرد" ثبت نام.

ماموران با عجله آنها را برداشت و پس از آن به عنوان بسیاری که 200 افسر رسید. نیم دوجین بیشتر مردم دستگیر شدند و چند دوچرخه پرتاب یک زن جوان با ضربه باتوم به پایان رسید تا بر روی زمین جایی که او تمایل به توسط یک آتش نشان. تنش بن بست بین پلیس و معترضان رخ داد که در آن صلح غالب بود دقیقه قبل از.

در لس آنجلس مشارکت مردم گسترده بود: هزاران نفر پر بهار و خیابان در مرکز شهر به شعار نام جورج فلوید و Breonna تیلور, سیاه, زن کشته در لوئیزویل در طول احتمالا غیر قانونی پلیس جستجو.

آنها عینک تقریبا همه سیاه و جهش از رنگ که از نشانه های مزین با شعارهای: "من نمی توانم نفس بکشم" سیاه و سفید "زندگی ماده" و "من حق وجود دارد." چند راهپیمایان ضرب و شتم (درامز); دیگر برگزار می شود یک بلند گو حرف زدن منجر جمعیت در تماس و پاسخ. خودرو صف نزدیکی خیابان بوق در حمایت از.

در حالی که فلوید بود خیلی با معترضان ذهن و نشانه, هدف از این تجمع بود لس آنجلس دادستان منطقه جکی Lacey شده است که میزان مقاومت به تعقیب افسر-درگیر تیراندازی و نیز خوار دموکراتیک دهنده اد باک که متهم مواد مخدر-مرگ و میر ناشی از مردان سیاه و سفید.

در مینیاپولیس معترضان جمع شده بودند و در طول روز در نقطه ای که در آن فلوید, 46 کشته شد دوشنبه گذشته. در شب چند صد همگرا در سوار کردن مقر پلیس و آتش اتحادیه خواستار استعفای پلیس اتحادیه رئيس جمهور باب Kroll.

در حال حاضر تفرقه رقم در مینیاپولیس Kroll آمده است در زیر افزایش موشکافی پس نامه ای به پلیس اعضای اتحادیه ظاهر که در آن او گفت که این افسران در حال حاضر تحت بازداشت برای فلوید را کشته بودند اخراج از شغل خود بدون "علت روند." در همان نامه کرول گفت: معترضان بخشی از یک "تروریستی جنبش" و "رسانه ها خواهد شد و نه هوایی" از "خشونت سابقه کیفری از جورج فلوید." (فلوید صرف پنج سال زندان برای یک سرقت مسلحانه و چندین اتهام دیگر در گذشته دیلی میل گزارش داد در هفته گذشته اگر چه مشخص نیست که آیا هر یک از افسران درگیر در قتل او می دانست که در آن زمان است.)

سابق مینیاپولیس رئیس پلیس Jenee Harteau روز دوشنبه به نام کرول به استعفا کرد و گفت که او یک "ننگ به نشان."

ایستاده در دو طرف خیابان دانشگاه این شهر در شمال شرقی محله معترضان به نام رهگذران به صدای خوک یا گراز خود شاخ در حمایت از, که بسیاری انجام داد.

"من امیدوار هستم که این را تحت فشار قرار داده و در مینیاپولیس پلیس زیرا آنها انتخاب او و آنها می تواند حذف او گفت:" لورل Turrek, 48. "ما نمی دانیم که اگر فرماندار هر قدرت برای کمک به او را اما او مشغول به کار شده است و بدون نظارت برای یک زمان بسیار طولانی است."

کرول بحث برانگیز تاریخ است. در سال 2007 پنج سیاه افسران شکایت کرد و او را برای تبعیض نژادی ادعا شیوه های نژادپرستانه در مینیاپولیس اداره پلیس و اشاره کرد که کرول به نام دادستان کل کیت الیسون که مسلمان یک "تروریستی است." (همان دعوی در دادگاه ادعا شده که کرول عینک سفید power patch بر روی موتور سیکلت خود را قنتد, ژاکت.)

کرول نیز گفت: او ناراحت نیست توسط هر یک از تیراندازی او درگیر با خود را در طول زمان به عنوان یک افسر با گروه و با حضور تهمت کمپین تجمع که در آن او را تقبیح باراک اوباما "سرکوب پلیس." او استدلال رئيس جمهور تهمت اجازه می دهد افسران به "قرار دادن دستبند روی جنایتکاران به جای ما."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن