سامسونگ در سطح جهانی راه اندازی در جهان بالاترین عملکرد منحنی Gaming Monitor اودیسه G9

سامسونگ الکترونیک شماره یک بازیکن در بازی های نظارت بر بازار* امروز اعلام کرد که عرضه جهانی آن نسل بعدی اودیسه

توسط NEWSCENTERALS در 4 تیر 1399

سامسونگ الکترونیک شماره یک بازیکن در بازی های نظارت بر بازار* امروز اعلام کرد که عرضه جهانی آن نسل بعدی اودیسه G9 منحنی gaming monitor. رونمایی در CES 2020, G9 می پیوندد به تازگی راه اندازی G7 در ادیسه خط به بالا است که به طور کامل باز آفرینی تجربه بازی با گرد هم آوردن عناصر کلیدی بعدی-سطح بازی: راحت انحنای تعامل همهجانبه و کیفیت تصویر مناسب.

ادیسه نمونه کارها, حق بیمه, عملکرد گواهی شده توسط TÜV Rheinland پیشرو گواهینامه بین المللی سازمان که به رسمیت شناخته شده ادیسه مانیتور با صنعت بهترین عملکرد بالا 1000R صفحه نمایش منحنی و چشم آسایش گواهی. ادیسه G9 همچنین اولین مانیتور گواهی برای حمایت از HRD10+ را قادر می سازد آن را برای ارائه بازی و محتوا در پیشگامانه با کیفیت از طریق ترکیبی از فناوری نقطه کوانتومی و یک HDR1000 پنل.

علاوه بر این طراحی ابتکاری اودیسه G9 برنده CES سال 2020 جایزه نوآوری در لوازم جانبی کامپیوتر و لوازم جانبی دسته.

"پس ما اعلام اخیر ادیسه G7 خمیده بازی مانیتور G9 در حال حاضر می پیوندد نمونه کارها به عنوان اولین تیم QHD بازی مانیتور با 1000R انحنای. این بیشتر جامد سامسونگ رهبری در جهانی بازی های نظارت بر بازار با نوآوری اتفاق می افتد در نرخ بی سابقه ای گفت:" Hyesung Ha معاون ارشد رئیس جمهور از صفحه نمایش بصری کسب و کار در سامسونگ الکترونیک است. "سامسونگ اودیسه G9 منحنی gaming monitor طول می کشد بازی همهجانبه به سطح بعدی به هر gamer دست بالا."

پرداختن پارسه' نیاز به رعد و برق سریع با سرعت حداقل حواس او را پرت و حداکثر پاسخ G9 می آید با سامسونگ در آخرین نمایش نوآوری. 49-اینچ G9 برای اولین بار در جهان Dual High-Definition (DQHD; 5120×1440 قطعنامه) بازی مانیتور ارائه می دهد که یک صنعت-اولین و عمیق و همهجانبه 1000R انحنای. این G9 تنظیم شده است برای ارائه یک ترکیب قدرتمند از امکانات زیر هود از جمله سریع 1ms زمان پاسخ با 240Hz نرخ تجدید و شفاف QLED کیفیت تصویر برای بازی در دو QHD. ادیسه G9 بیشتر ارائه پیشگامانه تجربه گیم پلی با پویا و بدون درز صحنه عمل-توسط-صحنه فعال توسط NVIDIA G-SYNC® سازگاری و انطباقی همگام سازی در DP1.4.

علاوه بر این G9 به دنبال نوآورانه و طراحی مربوط به اینده, با, براق, سفید بیرونی. همچنین خانه های بی نهایت هسته روشنایی که اجازه می دهد تا 52 رنگ های مختلف و پنج اثر نور گزینه های در پشت صفحه نمایش. طراحی و افکت ایستادگی کردن از رقابت و تکمیل هر بازی راه اندازی.

سامسونگ G9 خواهد بود در سطح جهانی در دسترس است در ماه ژوئن. برای اطلاعات بیشتر مراجعه کنید https://displaysolutions.samsung.com/monitor/odyssey.

*منبع: IDC در سراسر جهان در سه ماهه Gaming ردیاب 2019 Q4 داده

مدل G9

صفحه نمایش:
اندازه صفحه نمایش (اینچ) 49"
نسبت ابعاد 32:9
نوع پنل QLED منحنی
کانونی پوشش 125%
شركت پوشش 95%
صفحه نمایش با انحنای 1000R
نرخ تجدید 240Hz
زمان پاسخگویی 1ms (GTG)
قطعنامه 5,120 x 1,440 (DQHD)
HDR, HDR 1000
روشنایی (Max.) 1000cd/㎡

به طور کلی از ویژگی های:

بازی قابلیت G-SYNC سازگار FreeSync Pro Premium
حالت بازی سفارشی/FPS/RTS/RPG/AOS/سینما/DCR
و غیره. کم Input Lag حالت مجازی هدف نقطه سیاه اکولایزر Eye Saver Mode, سوسو زدن رایگان

و غیره.:

رابط displayport 1.4(2 EA) HDMI 2.0(1EA), USB3.0(1UP, 2DOWN) هدفون
دیواری بله (100 x 100 mm)
رنگ براق سفید
 



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن