طوفان Amphan: بنگلادش است آماده شده است ؟

به عنوان قوی ترین گردباد به اعتصاب خلیج بنگال در 20 سال باعث ریزش زمین بنگلادش coronavirus محدودیت های فقیر و

توسط NEWSCENTERALS در 1 خرداد 1399

به عنوان قوی ترین گردباد به اعتصاب خلیج بنگال در 20 سال باعث ریزش زمین بنگلادش coronavirus محدودیت های فقیر و آمادگی در برابر تهدید فاجعه در حال حاضر فقیر منطقه است.

به عنوان Super Cyclone Amphan خمرهای شکل به سمت بنگلادش و هند روز چهارشنبه مرغ کشاورز زندگی نزدیک به خلیج بنگال خط ساحلی گفت که او نگران بود در مورد ترک مزرعه خود را به پناهگاه در یک مرکز در بنگلادش ساحلی منطقه Bagerhat.

"ما گرسنه هستند. هیچ کس به ما ارائه مواد غذایی در پناهگاه از آنجایی که ما در اینجا وارد" 45 ساله Rohimon بیگم گفت: DW. "گردباد نابود خواهد شد خانه من و مرغداری. من نمی دانم چه باید بکنید," او اضافه شده است.

Sheuli بگوم داوطلب, راهنمای مردم به پناهگاه. او گفت که برخی از مردم تصمیم به ماندن در خانه با وجود چند هشدار در مورد موج طوفان که می تواند دنبال کند.

"ما شده اند در تلاش سخت برای به دست آوردن آنها را به پناهگاه اما آنها پرداخت نمی توجه," او گفت: DW. روز سه شنبه مقامات هشدار برای مناطق ساحلی بنگلادش.

طوفان Amphan می آید در زمانی که بنگلادش نیز در تلاش برای مقابله با COVID-19 بحران بهداشت عمومی. این بیماری همه گیر در حال حاضر ادعا 370 زندگی در جنوب کشور آسیایی و به عنوان چهارشنبه برخی از 25,121 مردم آلوده شده اند.

اشتراک, به, تاج, جمع و جور — DW خبرنامه ردیابی coronavirus در آسیا

Infografik Zyklon Amphan Stand 20.05.2020 EN

انجام عملیات نجات و امداد رسانی در میان coronavirus اقدامات حفاظت اثبات می تواند انجام وظیفه ای دشوار برای مقامات.

مقامات محلی اختصاص داده اند جداگانه سرپناه برای افرادی که به تازگی به Bagerhat منطقه از جاهای دیگر.

"آنها با این ویروس آلوده شده اما ما هنوز هم قرار دادن آنها وجود دارد به دلایل ایمنی" پناهگاه داوطلب بیگم گفت.

این Bagerhat منطقه است مستعد ابتلا به طوفان. در سال 2007 طوفان گندم سیاه به کشته شدن حداقل 3,447 مردم در Begerhat و برخی مناطق دیگر در جنوب بنگلادش. Nazrul Islam, محلی و روزنامه نگار گفت: DW که فقدان پناهگاه و امکانات دیگر برای مقابله با بلایای طبیعی هستند در پشت بالا مرگ و میر در طول طوفان.

ادامه مطلب: طوفان بلبل: بنگلادش, هند گزارش ده ها تن از تلفات

ناکافی حوادث

بنگلادش کم ارتفاع ساحلی منطقه است که به حدود 30 میلیون نفر است که به طور منظم بروز طوفان که ادعا کرده اند صدها نفر از هزاران نفر از زندگی در دهه های گذشته. مرگبارترین شد و در سال 1991 بنگلادش cyclone که به کشته شدن حداقل 139,000 مردم در کشور است.

تغییرات آب و هوایی منجر به شدید تر و بلایای طبیعی در بنگلادش است. اما مرگ عوارض شده اند کاهش می یابد و به لطف تکنولوژی بهتر و سریع تر تخلیه.

کارشناسان بر این باورند بنگلادش نیاز به انجام بهتر در برخورد با طوفان.

استاد Ainun Nishat این کشور بالا آب و هوا, کارشناس گفت که دولت نیاز به نصب طوفان پناهگاه در مناطق ساحلی.

"بنگلادش نیاز به حدود 10000 طوفان پناهگاه در این مناطق است. ما نمی باید بیش از 5000 در حال حاضر" Nishat گفت: DW.

بنگلادش مقامات در تلاش هستند یک رویکرد متفاوت آنها اصرار افرادی که امکانات مالی برای ساخت چند طبقه خانه.

"همه ساختمان های دولتی در مناطق ساحلی باید بالا. آنها را می توان به عنوان پناهگاه در طول طوفان گرمسیری. آن را بسیار دشوار است به جای هر کس در مواقع اضطراری," او اضافه شده است.

ادامه مطلب: طوفان Amphan: میلیون ها نفر تخلیه در هند و بنگلادش به عنوان روش طوفان

تغییر آب و هوا

دایک در امتداد سواحل بنگلادش کشش در سراسر 7,000 کیلومتر (4,300 مایل) در مجموع. آنها همچنین محافظت از مردم از طوفان گرمسیری. اما در طول سال این محافظ دیوار را توسعه داده اند ترک به دلیل عدم تعمیر و نگهداری.

Nishat معتقد است که جدا از مسائل نگهداری این دایک نیز نیاز به بالا. گرم شدن کره زمین و افزایش سطح آب دریا ساخت بالا جزر و مد برجسته تر از قبل ،

"ارتفاع دایک در نزدیکی ساحل است که معمولا 15 فوت (4.5 متر) که کافی بود در گذشته و نه دیگر" Nishat گفت.

محیط زیست می گویند که جنگل های حرا می تواند کمک به کاهش تاثیر طوفان در مناطق ساحلی. زمانی که بخش جنوبی بنگلادش بودند ضربه سخت طوفان گندم سیاه در سال 2007 و Aila در سال 2009 یک جنگل حرا به نام the Sundarbans که گسترش بیش از 10 ، 000 کیلومتر مربع در عمل به عنوان یک مانع طبیعی در برابر طوفان قبل از آنها می تواند آمار مناطق مسکونی. این احتمال نجات جان و اموال. طوفان Amphan همچنین انتظار می رود به ریزش زمین در Sundarbans.

Nishat گفت: دولت بنگلادش در نظر گرفتن طرح به رشد مانگرو در جزایر جدید در مناطق ساحلی به منظور محافظت از آنها را از طوفان.

بنگلادش یکی از کشورهای آسیب پذیر به تغییر آب و هوا. کارشناسان می گویند که تا 20 درصد از این کشور را زمین می تواند مستغرق در 30 سال آینده با توجه به افزایش رودخانه و سطح دریا.

بیشتر بخوانید: افزایش سطح دریا تهدید Sundarbans جنگل



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب