سامسونگ قاب گسترش کاتالوگ آن با مجموعه جدیدی از نقاشی از Thyssen-Bornemisza موزه ملی در اسپانیا

سامسونگ الکترونیک اعلام کرد که تعهد خود را به دنیای هنر و فرهنگ با اضافه کردن 38 هنر جدید قطعه از Thyssen موزه

توسط NEWSCENTERALS در 23 اردیبهشت 1399

سامسونگ الکترونیک اعلام کرد که تعهد خود را به دنیای هنر و فرهنگ با اضافه کردن 38 هنر جدید قطعه از Thyssen موزه در اسپانیا به آن هنر فروشگاه.

قطعات علاوه بر این به مجموعه موجود در دسترس از اکتبر سال گذشته زمانی که سامسونگ و Thyssen موزه ارائه یک نمایشگاه به نام "امپرسیونیست و عکاسی" متشکل از شش نمادین آثار هنری توسط نقاشان امپرسیونیست از موزه. اضافات جدید شامل شاهکارهای نقاشی هنرمندان مانند کلود مونه یا اگوست رنوار. سامسونگ قاب در حال حاضر دارای یک کاتالوگ با 44 هنر تکه از Thyssen موزه است که کاربران می توانند لذت بردن از تصویر زنده با کیفیت. هنر قطعات در دسترس هستند هر دو تحت یک خرید و اشتراک ماهانه.

برخی از نکات برجسته از این مجموعه قطعه کلیدی از هنر در پست-امپرسیونیسم از جمله روزانه در ارل توسط ونسان ون گوگ یا بطری, تنگ, کوزه و لیمو توسط پل سزان. جنبش هنری مانند اکسپرسیونیسم آلمان نیز پوشش داده شده است. زن در ديوانتوسط اوت Mackeمی ایستد و پس از انجام چند قطعه توسط, ایتالیایی, چشم انداز, نقاش, Canaletto. این مجموعه همچنین شامل یکی از پیکاسو شاگردان و استاد اسپانیایی سبک کوبیسم, Juan Grisو کار خود را, افراد سیگاریعلاوه بر قابل توجه زن هنرمند Lyubov Popova, و او شاهکار نقاشی معماری (هنوز هم زندگی: ابزار)شناخته شده برای آن مرجع به ساخت.

این سومین مجموعه از یک گالری هنری به بخشی از سامسونگ قاب مشارکت. با Thyssen-Bornemisza موزه پیوستن به مجموعه سامسونگ فروشگاه هنر در حال حاضر بیش از 1200 آثار هنری و عکس در کیفیت 4K از موزه ها و گالری های سراسر جهان از جمله موزه پرادو در مادرید Albertina موزه در شهر وین تیت مدرن در لندن, گالری Uffizi در فلورانس موزه ون گوگ در آمستردام موزه دولتی هرمیتاژ در سن پترزبورگ, Magnum Photos و LUMAS.

"ما هیجان زده به ارائه در سطح جهانی مشهور آثار هنری در قاب هنر فروشگاه. با یکپارچه سازی این آثار با همکاری Thyssen موزه, سامسونگ, قاب کاربران را به لذت بردن از یک تجربه منحصر به فرد از خانه های خود گفت:" Wonjin لی, معاون اجرایی رئیس جمهور از صفحه نمایش بصری کسب و کار در Samsung Electronics



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن