تلسا تجمع بزرگ اول تست بتا از مغلوب ساختن پیشی جستن 2020 برنامه که می داند که در آن شما و که شما می دانید

در این ماه ناروا تصمیم به رزومه کاری خود تظاهرات انبوه شروع در تولسا کمتر از یک مایل از سایت ننگین 1919 مسابقه

توسط NEWSCENTERALS در 1 تیر 1399

در این ماه ناروا تصمیم به رزومه کاری خود تظاهرات انبوه شروع در تولسا کمتر از یک مایل از سایت ننگین 1919 مسابقه کشتار وجود دارد—و در اصل برنامه ریزی شده آن را برای Juneteenth. محل محصور عرصه اگر چه سنبله در COVID موارد وجود دارد و پرسش در مورد انگیزه خود. ما می دانیم که او نتواند انرژی خود را از جمعیت و اوکلاهما یکی از reddest متحده در اتحادیه. اما استراتژیک دیگر دلیلی برای جلو راندن تظاهرات رو به جلو است.

مغلوب ساختن پیشی جستن به آنها نیاز دارد برای سوق دادن "juggernaut" 2020 تهمت برنامه تلفن همراه است که مدیر کمپین براد Parscale دارای افتخار است که با استفاده از یک سرویس به نام geofencing جهت ارسال پیام به کاربران گوشی های هوشمند در یک مکان داده شده و سپس مکان خود را و دسترسی به کتاب آدرس خود را.

این طرح برای مهار شور و شوق از این تجمع به دریافت هزاران نفر از شرکت کنندگان به دانلود این برنامه که به آنها نیاز خود را وارد کنید شماره تلفن و کد پستی و خواستار آنها را به ارائه خود را به ایمیل و آدرس منزل را به عنوان به خوبی. Parscale توضیح داد به سی ان ان هنگامی که این اطلاعات در اختیار این کمپین می توانید آن را با رای دهندگان فایل از کمیته ملی حزب جمهوری خواه. این افزایش کمپین توانایی microtarget رای دهندگان است که در تعامل با آنها را بر روی چندین ارتباطات سیستم عامل با طراحی پیام های مبتنی بر نگرانی های خاص خود را.

این نرم افزار همچنین با استفاده از گیمیفیکیشن ویژگی های که نقاط جایزه است که می تواند تبدیل به جایزه برای اقدامات اضافی مانند جذب کاربران و دوستان و اعضای خانواده توسط پیام یک کاربر, تماس با دعوت به دانلود نرم افزار و پیوستن به کمپین. هر تماس را دانلود برنده 100 امتیاز برای آغازگر. پنج هزار نقطه را می توان بازخرید برای مبارزات انتخاباتی فروشگاه تخفیف; 100,000 برنده یک عکس op با مغلوب ساختن پیشی جستن. این نرم افزار همچنین ادغام pro-مغلوب ساختن پیشی جستن اخبار از مورد علاقه خود را رسانه هایی مانند فاکس نیوز و امریکا, اخبار و همچنین به عنوان "برنامه های خبری" ارائه شده توسط دختر خود را-در-قانون لارا تهمت و پسر دونالد جونیور اقدامات متعدد را می توان در داخل نرم افزار از جمله ساخت کمپین کمک و به اشتراک گذاری محتوا با دوستان در Facebook و Twitter.

به عنوان روزانه وحش خواهد Sommer درستی توصیف آن برنامه ساخته شده است مانند یک کازینو اما به جای یک ساخته شده برای نگه داشتن قماربازان در اسلات ماشین آلات این یکی است "به دام انداختن مردم در داخل یک اکوسیستم از خطرناک اطلاعات غلط تئوری های توطئه و شکایت سیاست است. و آن را انجام می دهند بنابراین در حالی که ساخت تجربه سرگرم کننده و هیجان انگیز به عنوان امکان پذیر است."

متاسفانه برای Parscale تهمت انتخاباتی تظاهرات متوقف شد بعد از 2 مارس رویداد در شارلوت کارولینای شمالی با توجه به COVID-19 شیوع. Parscale درهم برای انطباق برنامه به صورت مجازی رویدادهای اما مهم geofencing ویژگی خنثی شد. که به نظر می رسد یکی از دلایلی که تهمت و هواداران خود را راه اندازی کامل-دادگاه مطبوعات به بازگشایی این کشور به تظاهرات و گردهمایی های زیادی از جمله خدمات کلیسا با وجود افزایش تعداد COVID-19 موارد است.

Parscale نرم-راه اندازی تهمت 2020 برنامه در آوریل 23, اما فشار نمی آمد تا ماه ژوئن پیش از تولسا رالی. در ژوئن 3, فاکس کسب و کار گزارش شده است که این برنامه تا به حال افزایش یافت و از شماره 1075 به شماره 323 در فروشگاه App و دانلود شده بود بیش از 385,000 بار در طول ماه گذشته—رتبه 13 در "اخبار" دسته فقط پشت سی ان ان و فاکس. (بسیاری از دیگر برنامه های کمپین از جمله "تیم جو" طبقه بندی خود را به عنوان "شبکه های اجتماعی" نرمافزار.)

مغلوب ساختن پیشی جستن اعلام کرد تولسا تجمع در 10 ژوئن و در طول هفته بعد از مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین ثبت نام از حامیان در سیستم عامل های مختلف. برخی از ناظران متعجب و متحیر بودند در Parscale ژوئن 15 جیر ادعا می کنند که مبارزات انتخاباتی پر بود از یک میلیون درخواست برای بلیط به Tulsa 20,000-صندلی محل در یک کشور با جمعیت 4 میلیون. Tellingly فرم های مورد نیاز شماره تلفن همراه آدرس ایمیل و کد پستی ساخت آن را بسیار سودآور اطلاعات-عملیات برداشت.

Parscale برنامه بر اساس خلاقیت و نوآوری از یک نسل قبل از مغلوب ساختن پیشی جستن نرم افزار در ابتدا برای ایجاد تد کروز با کمک کمبریج Analytica و یک توسعه دهنده به نام uCampaign. این uCampaign برنامه چرخد و به ناروا او پس از برنده مقدماتی و بعد از آن ساخته شده است یک خانواده از برنامه های مشابه برای انجمن ملی تفنگ ضد سقط جنین Susan B. Anthony لیست شورای پژوهش خانواده و دیگر سازمان های اجرا شده توسط اعضای انجمن به نام سایه شورای سیاست ملی.

شورای پژوهش خانواده ترویج آن برنامه را از طریق آن "وزارت" نگهبانان بر روی دیوار, که ادعا می کند 70,000 عضو شبان در سراسر کشور است که به نوبه خود ترویج برنامه و رای دهندگان راهنماهای به جماعت خود را. شورای پژوهش خانواده به نوبه خود متعلق به یک کنسرسیوم به نام ایران در هدف که مشغول شده بود در داده کاوی انجیلی جمعیت برای سال. برخی از این عملیات کار با کخ-حمایت i360 اطلاعات پلت فرم که در تبدیل داده های مشترک با کمیته ملی حزب جمهوری خواه را داده و اعتماد است. آن را سخت به تصور کنید که قدرت شلیک یکپارچه سازی داده ها از مغلوب ساختن پیشی جستن 2020 برنامه به اطلاعات که قبلا جمع آوری شده از بنیادگرایان NRA و منابع دیگر.

از 2015 در uCampaign برنامه های پیشگام استفاده از گیمیفیکیشن برای مشارکت سیاسی و با تجربه geofencing برای محافظه کار کلیسای جماعت. مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین کاهش uCampaign برنامه و چند ماه پیش NRA و Susan B. Anthony لیست قطع برنامه های خود را به عنوان به خوبی. به توسعه جدید برگ برنده 2020 برنامه Parscale تبدیل به Austin-شرکت بر اساس Phunware که متخصص در خدمات مبتنی بر مکان یعنی geofencing. (کمبریج Analytica alumna بریتنی قیصر خدمت در آن هیئت مشاوران.)

مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین ایجاد کرده است یک مزیت تصمیم گرفت در جلو دیجیتال; برای مثال realDonaldTrump بیش از 82 میلیون پیروان توییتر در مقایسه با @JoeBiden 6 میلیون. دموکرات ها در زمان اولیه منجر دیجیتال ابزارهای کمپین با کمپین اوباما در سال 2008 و کمیته ملی حزب دموکرات دارای نیرومند پایگاه داده, اما عملیات خود را کمتر موثر شبکه در سراسر ایالت مبارزات و به مردمی عملیات از آمریکا. در تلفن همراه, جبهه, جدید, تیم, جو برنامه سهام برخی از ویژگی های صدای شیپور را از جمله درخواست برای دسترسی به اطلاعات تماس و ابزار سازماندهی.

اما برگ برنده 2020 برنامه غیر معمول است که در جهات مختلف که برخی از دروغ های جاسازی شده در آن 23-صفحه شرایط استفاده از خدمات. "آن را حتی بیشتر پیچیده تر از حالت عادی می گوید:" کارشناس استیو راس editor-in-chief پهنای باند جوامع مجله. "وجود دارد یک زن و شوهر از چیزهایی است که ایستادگی کردن: اول از همه خود را ردیابی و دوم از همه از آن می خواهد تمام مخاطبین خود را. که اصل موضوع را با کمبریج Analytica: شما از دست دادن مخاطبین خود را' حفظ حریم خصوصی و Facebook فکر کردم که کاملا خوب است." (راس می افزاید که بسیاری از برنامه های, درخواست کاربران برای تماس های خود را, اما به طور معمول دولت است که آنها را با استفاده از اطلاعات تماس تنها برای تسهیل و سهولت استفاده به مستقل ارسال پیام به مخاطبین است.)

یکی دیگر از ویژگی های غیر معمول است که "انتخاب کردن" ویژگی های مربوط به مجوز است. خواندن با دقت مغلوب ساختن پیشی جستن برنامه می گوید که این برنامه می تواند با استفاده از یک سیگنال مانند "بلوتوث" و "مشابه" محلی اتصالات به شناسایی محل کاربر; تنها راه برای انتخاب کردن از تابع به "خاموش کردن بلوتوث و خدمات محل به طور کامل در تلفن." راس می افزاید: "صنعت عمل به طور معمول انتخاب کردن در. که یک الزام قانونی است, اما آن را به مراتب بیشتر اخلاقی و مطلوب را به انتخاب از انتخاب کردن." 

Parscale برنامه خواستار کاربر برای دور زدن هر دو حرفه ای رسانه های خبری و رسانه های اجتماعی شرکت ها را آغاز کرده اند که به واقعیت-بررسی رئيس جمهور. "این اجازه می دهد تا هر کسی که می خواهد برای حمایت از رئیس جمهور تهمت به طور مستقیم دانلود نرم افزار دریافت اطلاعات با ما ارتباط برقرار کنید بدون نیاز به یک شرکت شخص ثالث که ممکن است یا نه ممکن است مغرضانه علیه ما" Parscale سی ان ان گفت در ماه آوریل است. به عنوان تهمت به دنبال خود توپ لیس علیه و حرفه ای, اخبار سازمان های بزرگ تکنولوژی, سیستم عامل, درخواست تجدید نظر از این برنامه را گسسته و ارتباطات مستقیم (persian) تنها رشد خواهد کرد.

تلسا تجمع خدمت خواهد کرد به عنوان برگ برنده 2020 برنامه میاد بیرون اما آینده آن نامشخص است. چند روز پس از آن در ژوئن 11, به روز رسانی فروشگاه App گرفتگی شد با هزاران نفر از بررسی منفی از کاربران شکایت در مورد یورش دادن تماس robocalls و متون و همچنین اشکالات آمد که با دانلود. برخی از این نظرات به احتمال زیاد از ضد مغلوب ساختن پیشی جستن نفوذی اما دیگران به نظر می رسد نوشته شده توسط واقعی تهمت هواداران که پیدا کردن ویژگی های مزاحم و آزار دهنده است.

"من می خواهم آن را 0 ستاره اگر من می تواند" یک کاربر نوشت. "به زودی به عنوان من باز برنامه my phone آغاز شده glitching و هنگامی که من به این شماره تلفن من من به طور مداوم کردم اطلاعیه ها و متون از افراد به صورت تصادفی در حالی که من در یک مراسم تشییع جنازه. بدون توجه به آنچه که من آنها را نمی خواهد متوقف شود." کاربر دیگری نوشت: "در حال حاضر گوشی من تمام glitchy. من خواهد بود پاک و هرگز نصب دوباره آن را. شرم آور این است که رئیس جمهور نام در آن است."

با توجه به اشکالات اسپم و برنامه را از لحاظ خدمات راس اشاره می کند که "این کاملا امکان پذیر است که اعضای کمپین کارکنان در واقع فروش اطلاعات کاربر در زمان واقعی است. یک توضیح دیگر می تواند این باشد که وجود دارد این است که کد کامپیوتر در این نرم افزار که جاسوسی برنامه های دیگر ویژه برنامه های است که در میانهی شب به روز شده در در حالی که. در مناطق روستایی که بسیار رایج است زیرا مقدار از داده های آنها می توانید دانلود دربسته."

آن باقی مانده است دیده می شود چه تاثیر از این برنامه خواهد بود در ticketholders برای تولسا و پس از آن تظاهرات—اما براد Parscale کار ممکن است به خوبی بر روی آن بستگی دارد.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب